Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy Hesburgerin työntekijältä!

Vierailija
25.12.2018 |

Kysy mitä vain aiheeseen liittyvää, työkokemusta minulla on noin 2 kuukautta. ☺️

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Mikä koulutus? Oletko tyytyväinem työhöösi? Kohtaatko usein asiakkaita jotka ylenkatsovat sinua?

Sori tuli monta kerralla.

Olen 19, valmistuin syksyllä lukiosta. Työ on mukavaa, yllättyin itsekin! Tietysti joskus on huonompia päiviä. Asiakkaat eivät ylenkatso (en ainakaan ole huomannut), mutta joskus heidän käytöksensä ei ole mukavaa :/

-ap

Vierailija
22/117 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäistä asiakaskuntaa? Käykö vanhuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä majoneesia annostellaan täsmälleen oikea määrä, vai roilotetaanko sitä miten sattuu?

Siihen on oma annostelijansa, joten määrä on vakio.

-ap

Vierailija
24/117 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko meinaat tuolla työskennellä?

En osaa sanoa.

-ap

Vierailija
25/117 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako hesestä bataattiranskiksia?

Ei valitettavasti. Jos niitä haluaisit, kannattaa laittaa Hesburgerille palautetta ja toivoa!

-ap

Vierailija
26/117 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö siellä vakioasiakkaita, siis ihmisiä jotka syövät hampurilaisia lähes joka päivä?

Käy muutamia asiakkaita, jotka tunnistan. Päivittäin ei kyllä ole näkynyt.

-ap

Vierailija
27/117 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Mikä koulutus? Oletko tyytyväinem työhöösi? Kohtaatko usein asiakkaita jotka ylenkatsovat sinua?

Olen 19, valmistuin syksyllä lukiosta. Työ on mukavaa, yllättyin itsekin! Tietysti joskus on huonompia päiviä. Asiakkaat eivät ylenkatso (en ainakaan ole huomannut), mutta joskus heidän käytöksensä ei ole mukavaa :/

-ap

Arvaako eimukavat asiakkaat jo ennalta vai tulee kakkaa tuulettimeen ihan satunnaisesti?

Vierailija
28/117 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäistä asiakaskuntaa? Käykö vanhuksia?

Kaikenikäisiä asiakkaita löytyy :)

-ap

Vierailija
29/117 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö turisteja paljon teillä? Kun yleensä Mäkkäri tuntuu olevan tunnetumpi ketju.

Vierailija
30/117 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet, jos joku haluaa hampurilaisen pelkällä sämpylällä ja pihvillä? Ilman siis mitään lisukkeita ja mausteita.

Vierailija
31/117 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla hygieniapassi?

Vierailija
32/117 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Arvaako eimukavat asiakkaat jo ennalta vai tulee kakkaa tuulettimeen ihan satunnaisesti?

En tiedä onko minulla hyvä vaisto (:D) vai ei, mutta joskus olen arvannut oikein, että seuraava asiakas saattaa olla hankala. Ei ole mitään kamalan kurjaa onneksi sattunut.

-ap

Vierailija
33/117 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostan hampurilaisen, joka on valmiina, niin kuinka kauan se pisimmillään voi olla siinä seissyt?

Onko jokin ylhäältä saneltu määräaika, jolloin se pitää heittää vanhentuneena pois, ja jos on, niin kuinka tarkkaan käytännössä noudatetaan?

Vierailija
34/117 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö turisteja paljon teillä? Kun yleensä Mäkkäri tuntuu olevan tunnetumpi ketju.

Asun paikkakunnalla, jossa tuskin turisteja käy. Jonkin verran on ollut asiakkaita, jotka eivät puhu suomea. Mäkkäri varmasti on tunnetumpi ketju kuin Hesburger.

-ap

Vierailija
35/117 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö koskaan itse työpaikan tuotteita?

No en tietenkään. Älkäähän nyt hulluja kyselkö. Yäk ja ripuli vielä päälle.

Vierailija
36/117 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelet, jos joku haluaa hampurilaisen pelkällä sämpylällä ja pihvillä? Ilman siis mitään lisukkeita ja mausteita.

En oikeastaan mitään. Usein lapsille tilataan hampurilainen ilman lisukkeita ja monet tilaavat esimerkiksi ilman suolakurkkua tai sipulia. Ei se ketään ihmetytä :)

-ap

Vierailija
37/117 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko hampurilaiseen tai tortillaan pyytää vähemmän majoneesia? Miksi Hesen tuotteisiin laitetaan niin paljon majoneesia?

Vierailija
38/117 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla hygieniapassi?

On, se on pakollinen kaikille työntekijöille.

-ap

Vierailija
39/117 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

En tiedä onko minulla hyvä vaisto (:D) vai ei, mutta joskus olen arvannut oikein, että seuraava asiakas saattaa olla hankala. Ei ole mitään kamalan kurjaa onneksi sattunut.

-ap

Taitaa olla enemmänkin kyse etnisestä profiloinnista ja kansallispukutuntemuksesta.

Vierailija
40/117 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikei enää biojätteitä ole ulkona kuten enne hyvään aikaan 2000 luvun alussa ja sain talvllakin dyykattua hesen bioroskiksen grilliltä useita tuoreita burgereita yöaikaan, perjantaisin sain kerran 17 hampparia, osa vielä lämpimiä ja paketissa kaikki=? miksi teitte tämän minulle?