Minkälainen on miehen hyvä perse
Kommentit (26)
Kiinteä ja lihaksikas. Hyvä puristella, kun se pumppaa reisien välissä.
Sellainen, joka näyttää siltä, että jalkapäiviä ei ole skipattu ja kyykky kulkee.
Dexterillä oli niin silmiinpistävän hyvä perse että jopa minä pistin merkille. Ainoa joka ei ole jäänyt huomaamatta.
Sellainen on kauhea joka katoaa housuihin. Jostain syystä näissä tapauksissa ne housutkin on ihan kamalat.
Sopusuhtainen, kiinteä ja ulkoneva. Ei leveä.
Esimerkiksi naapurin ukkomiehiin kallellaan oleva lissu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä perse tuoksuu sohvalta.
Mun perse näyttää sohvalta, kelpaako se
Ei mieheen perseellä ole väliä, siitä tulee kuitenkin vain mielikuva paskomisesta ja pieremisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mieheen perseellä ole väliä, siitä tulee kuitenkin vain mielikuva paskomisesta ja pieremisestä.
Jos on wt, niin millään ei ole mitään väliä. Toiset osaavat arvostaa enemmän esteettisyyttä.
Sellainen joka ei ole sohvallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä perse tuoksuu sohvalta.
Mun perse näyttää sohvalta, kelpaako se
Mun perse haisee perseeltä ja näyttää sohvalta, voitinko?
Jalkapalloilijoilla on usein hyvä peba!
Vierailija kirjoitti:
Kiinteä ja lihaksikas. Hyvä puristella, kun se pumppaa reisien välissä.
Se puristelu häiritsee kyykkyjen tekemistä. Muutenkin vähän kummallista ja esinnellistävää käytöstä. Paheksun ja tuomitsen.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on kauhea joka katoaa housuihin. Jostain syystä näissä tapauksissa ne housutkin on ihan kamalat.
Joskus aikoinaan ihmettelin, kun naiset ihasteli miesten perseitä kun niillä oli sellaset löysät roikkufarkut jalassa. Mitä persettä sellasista housuista muka näkee, vai oliko se joku "jää mielikuvitukselle tilaa"-juttu olevinaan.
90-luvulla levikset oli niitä farkkuja joista erottui ne hyvät peput :) Oi aikoja!
Perstaskussa paljon hynää?