Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjat

Pettynyt
25.12.2018 |

Kysyin mieheltäni ennen joulua että ollaanko ostamatta lahjoja jouluksi, siis toisillemme, ostetaan vain lapsille. Ja hän oli sitä mieltä, että kyllä ostetaan kun onhan se mukava saada lahjoja. Joten hommasin hänelle lahjaksi kaikenlaista (yritin hommata tarpeellista) esim. lompakko kun vanha hajoaa käsiin, kunnon hanskat, radiopeltorit (näitä hän näytti kaupassa minulle, että hienot ovat) ja vähän muuta harrastuksiin liittyvää.
Päivää ennen aattoa, mieheni sanoi että ei ollut hommannut lahjan lahjaa kenellekään, ei edes lapsille. Että jos voisin auttaa lasten lahjojen kanssa. Tietenkin autoin ja kaupassa hän kysyi hajuvesihyllyn kohdalla että mistä löytyy se hajuvesi mitä minä käytän. Näytin sen ja hän ilmoitti että se oli sitten se mun lahja. Illalla paketoin viimeisiä lahjoja ja joukossa oli yöpaitasetti jonka olin ostanut itselleni. Mieheni kysyi, kenelle se on tarkoitettu ja kun sanoin, että ostin itselleni lahjan hän pilkkasi minua ja ihmetteli että kuka ihme ostaa itselleen lahjoja. Ilmoitin, että ostin kun en muuten juuri saa mitään lahjoja. En kuitenkaan kehdannut laittaa sitä pakettiin vaan laitoin vain sen yöksi päälle. Jouluaattona en tosiaan saanut kuin sen hajuveden mitä hänelle näytin työnnettyä ruskeaan paperipussiin. Istuin se hajuvesi sylissä mieheni avatessa pakettejaan. Hän kiitteli kovasti hienoista ja kivoista lahjoista.
Voinko avautua hänelle tästä, että ei ihan reilua kun toinen näkee vaivaa ja toinen ei.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä