Voiko ns täyden kympin nainen kiinnostua oikeasti jostain seiskan miehestä vai olenko vain joku laastari??
Tapasin sellaisen nettideiteissä, juteltiin aika pitkään ennen kuin siirryttiin whatsappin puolelle ja näin hänen kuvansa sitten vasta siellä. En olisi koskaan osannut odottaa että hänen kaltaisensa nainen edes on nettideiteissä. Sellaisia naisia näkee joidenkin, palstatermein, ns. 9-10 miesten kanssa joten olin jopa hieman järkyttynyt kun selvisi että hän onkin ihan oikeasti kunnon kaunotar. Livenä jos lähestyisin sellaista naista niin he eivät koskaan ole kiinnostuneet minusta.
Minä itse olen ihan "perus" kaikin tavoin, en ole mitenkään erityisen komea mutten nyt rumakaan. Käyn töissä mutta en ole mikään erityisen hyväpaikkainen tai minulla ei ole myöskään vastaavia "avuja". Erityisen lihaksikaskaan en ole. Olen luonteeltani ystävällinen ja mukava. Mutta toki tiedostan olevani ihan eri tasoa hänen kanssaan sillä en itse herätä huomiota kadulla tai baareissa yms.
Nyt mietin voiko sellainen nainen olla oikeasti kiinnostunut vai onko hän vain etsimässä jotain laastaria tai kyllästynyt ns. jännä miehiin. On aiemmin ollut suhteessa jossa mies kuulemma petti. Siitä tuli mieleen olenko hänelle nyt joku niin sanottu varma vaihtoehto. Juttelin erään kaverinaiseni kanssa ja hän sai minut ihan epäileväksi.
M32, nainen on 25v jos sillä on jotain merkitystä.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Ette siis ole livenä vielä tavanneet? Sittenhän se totuus vasta paljastuu kun tapaa. Kuvissa voi huijata aika paljonkin.
Itsekin kovasti veikkaan, että jos nyt ei kuitenkaan mistään ihan huijarista ole kysymys, niin kuvassa nyt melkein kuka tahansa saa itsestään täyden kympin. Minä tapailin joskus ihan tosielämässä tapaamaani miestä, joka todella oli ulkoisesti ainakin omiin silmiini täysi kymppi, mutta melko pian huomasin, että siihen ulkonäköön se sitten jäikin. Kyvytön huomioimaan kumppania ja ketään läheisiään, talousasiat aivan sotkussa, välinpitämättömyys kaikkia minun mielestäni ihan arjen perusasioita kohtaan. Kymppi ei aina olekaan kymppi.
Menet vaan rohkeasti treffeille. Etukäteen ilmoitat, että ellei lyyli näytä samalta kuin kuvissa, niin sitten tarjoaa drinksuja niin kauan, että näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jätkällä elämänsä tilaisuus ja hän aikoo pilata sen tasojankkauksellaan. Good job.
En tietenkään ole hänelle sanonut tasoista mitään! En itsekään sitä ajatellut niin ennen kuin tuo kaverini iskosti sellaisen idean päähäni että jotain tuolla naisella on oltava. Reilu kaveri mulla mutta siis se on vain sellainen tosi suorapuheinen tyyppi ja ollaan aina puitu toistemme kuvioita. :D
Vastaan tässä samassa tuohon että mikä tässä naisessa siis on niin hyvää? Tietysti kaunis ja viehättävä ulkonäkö, hän on kuin ihan jostain vanhan ajan elokuvasta..
Sen lisäksi myös mukava ja iloinen luonne, osaa keskustella myös syvällisistä asioista, vaikuttaa kaikin puolin fiksulta. On myös töissä ja harrastuksia joten se ns oma elämäkin löytyy, niin kuin pitää. En tiedä mikä hänessä niin kolahti jo ennen kuin näin kuvaa, jotenkin tosi positiivinen asenne ja hänelle on helppo jutella. Ap
Tolla perusteella minäkin ja aika moni on kympin nainen, luulisi että siihen vaaditaan jotain muutakin. Ainakin sellaisen käsityksen olen saanut.
Niin, toki on paljon muutakin. Tykätään samoista asioista, jopa on jotain samoja harrastuksia tai sellaisia kiinnostuksen kohteita mitä voitaisiin tehdä myös yhdessä joskus. Ihan kaikesta ei toki tarvitse olla samaa mieltä mutta vaikuttaa että meillä on aika samanlaiset arvot ja mielipiteet tärkeistä/isoista asioista.
Lisäksi todella suuri plussa on että tämä nainen tykkää liikkua luonnossa. Siis ihan myös talvella ja hänessä on myös sellainen "eräjorma puoli" mitä en olisi ikinä uskonut. Ei se ole itselle välttämätöntä kun harvempaa naista joku kalastus nappaa pitemmän päälle jne. Itse olen myös siis aika eräjorma vaikka ihan siis siistissä sisätyössä viihdynkin muuten. :-) vaikuttaa siltä että hän uskaltaa kokeilla uusia asioita eikä heti tule täystyrmäystä "en mä kuitenkaan tykkää" tms. Minusta on hienoa jos on avoin kokeilemaan uusia juttuja vaikkei ne olisikaan omalla mukavuusalueella.
Siis ylipäätään en ole koskaan miettinyt millainen olisi täydellinen tai hyvä nainen kun en ole koskaan mitään kovin tarkkoja kriteerejä siihen asettanut mutta nyt voisin sanoa että se olisi sellainen mitä tämä.
Joo ei varmaan jää epäselväksi että olen itse aika ihastunut. Sen takia varmaan pelottaakin mutta toki huomisille treffeille menen itsevarmana ja hyvällä asenteella, enkä luovuttamaan. Ap
Oletko itse kuvaillut itseäsi rehellisesti? Oletko kertonut tälle naiselle, että tasosi on 7?
Ehkä nainen ei ole vielä tajunnut, että olet tasoltasi ainoastaan 7, vaan jostain syystä luulee sun olevan vähintään 8 tai jopa 9, eli sellainen, joka voisi juuri ja juuri hetkeksi kelvatakin sellaiselle 9- tai jopa 10-tasoiselle.
Yhtä tasonumeroa alemman nainen voi vähäksi aikaa kelpuuttaakin, mutta kyllä kahden numeron ero on kyllä yksinkertaisesti liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jätkällä elämänsä tilaisuus ja hän aikoo pilata sen tasojankkauksellaan. Good job.
En tietenkään ole hänelle sanonut tasoista mitään! En itsekään sitä ajatellut niin ennen kuin tuo kaverini iskosti sellaisen idean päähäni että jotain tuolla naisella on oltava. Reilu kaveri mulla mutta siis se on vain sellainen tosi suorapuheinen tyyppi ja ollaan aina puitu toistemme kuvioita. :D
Vastaan tässä samassa tuohon että mikä tässä naisessa siis on niin hyvää? Tietysti kaunis ja viehättävä ulkonäkö, hän on kuin ihan jostain vanhan ajan elokuvasta..
Sen lisäksi myös mukava ja iloinen luonne, osaa keskustella myös syvällisistä asioista, vaikuttaa kaikin puolin fiksulta. On myös töissä ja harrastuksia joten se ns oma elämäkin löytyy, niin kuin pitää. En tiedä mikä hänessä niin kolahti jo ennen kuin näin kuvaa, jotenkin tosi positiivinen asenne ja hänelle on helppo jutella. Ap
Tolla perusteella minäkin ja aika moni on kympin nainen, luulisi että siihen vaaditaan jotain muutakin. Ainakin sellaisen käsityksen olen saanut.
Ei minusta kovin montaa naista voi sanoa sentään ihan filmitähtimäisen kauniiksi; siis jos puhutaan entisajan elokuvien todellisista kaunottarista. (Nykyäänhän filmitähdet eivät aina edes ole juurikaan kauniita vaan heissä on joku muu 'juju'. Tai sitten ihan vain se taito näytellä..)
On toki paljon kauniita ja nättejä naisia mutta sellaisia joita vertaisi ihan johonkin vanhan ajan leffojen filmitähtiin on todella harvassa.
Tarkoitan sillä sellaista todella klassista kauneutta ja piirteitä. Moni nykyään vaikka kauniiksi sanotuista julkkisnaisista ei musta ole klassisen kaunis vaikka kauniita ovatkin.
Sen takia olisi odottanut tarkempaa kuvausta ominaisuuksista eikä vaan että ”kaunis ja viehättävä”. Niitä entisajan filmitähtiäkin kun on niin monta ja erilaista että vaikea saada kuvaa päähän millainen sitten olisi juuri se erityinen kymppi.
Noniin. Moni palstamamma uskoo olevansa täyskympin nainen. Olipa yllätys.
Eipä kuitenkaan kympin miestä löydy kainalosta. Kai se on helpompaa kuvitella olevansa kympin nainen joka on "tyytynyt" seiskan mieheen kuin seiskan nainen jolla on seiskan mies.
Ja. Kuvista nyt ei voi nykyisin päätellä mitään. Kaikki muijat ovat kauniita filttereitten ja beautify äppsien läpi. Lihavuuskin on helppo piilottaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko se kuva tuore vai 25kg sitten?
Haha, uskoisin hänen laittamien kuvien olevan ihan tuoreita ja ollaanpa meikittömiä selfieitäkin vaihdettu tässä pyhien aikaan. :-) huomennahan sen sitten näkee mutta en usko että olisi saanut piilotettua jotain +25kg kun on tullut ihan useita kuvia. Hän harrastaa myös joogaa joten vaikuttaa siltä ettei sellaista yllätystä ole tulossa. Eihän toki voi koskaan olla varma. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta kovin montaa naista voi sanoa sentään ihan filmitähtimäisen kauniiksi; siis jos puhutaan entisajan elokuvien todellisista kaunottarista. (Nykyäänhän filmitähdet eivät aina edes ole juurikaan kauniita vaan heissä on joku muu 'juju'. Tai sitten ihan vain se taito näytellä..)
On toki paljon kauniita ja nättejä naisia mutta sellaisia joita vertaisi ihan johonkin vanhan ajan leffojen filmitähtiin on todella harvassa.
Tarkoitan sillä sellaista todella klassista kauneutta ja piirteitä. Moni nykyään vaikka kauniiksi sanotuista julkkisnaisista ei musta ole klassisen kaunis vaikka kauniita ovatkin.Sen takia olisi odottanut tarkempaa kuvausta ominaisuuksista eikä vaan että ”kaunis ja viehättävä”. Niitä entisajan filmitähtiäkin kun on niin monta ja erilaista että vaikea saada kuvaa päähän millainen sitten olisi juuri se erityinen kymppi.
Totta, tuli ehkä kuvailtua aika ympäripyöreästi. Minä sanoisin että hän on kuin Greta Garbo mutta vaaleilla hiuksilla. Sellaiset samanlaiset kasvot ja silmät. Ap
Kuuntele sisäistä tunnettasi tästä naisesta. Tunnetko keveyttä ja iloa, vai tunnetko, että jokin kehottaa varovaisuuteen? Käskeekö sisimpäsi edetä hitaasti tai jopa olla etenemättä? Älä kuuntele muita. Kuuntele sisintäsi ja vaistoasi. Kyllä sinulla sellainen on. Nythän voi olla edessä yksi Sinun Elämäsi tärkeitä kohtaamisia, ei kaverisi. 90% varmuudella hän on mukava tyyppi. Mutta sitten on nämä maanvaivat. Se 10% josta kannattaa pysyä erossa. On kauniita alkoholisteja, sairaalloisen mustasukkaisia kaunottaria ja jopa hurmaavia psykopaatteja etsimässä uhria piinattavaksi. Sisimpäsi kertoo kyllä, kun hänet tapaat, jos vain kuuntelet. Muista aina, että jos jokin tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, niin sitä se yleensä onkin. Ja myös se on totta, jos tunnet olosi hänen kanssaan tyyneksi, rauhalliseksi ja omaksi itsekseni (=hän on se oikea henkilö johonkin suhteeseen).
Sanon tuon ylläolevan siksi, että narsistit lähes aina valittavat edellisestä suhteesta, edellinen oli monsteri jne. Todellisuudessa monsteri oli hän itse. Narsisti antaa uhrilleen rakkaushuumetta tasan niin kauan että uhri on koukussa ja ottaa sen sitten pois.
Vierailija kirjoitti:
Noniin. Moni palstamamma uskoo olevansa täyskympin nainen. Olipa yllätys.
Eipä kuitenkaan kympin miestä löydy kainalosta. Kai se on helpompaa kuvitella olevansa kympin nainen joka on "tyytynyt" seiskan mieheen kuin seiskan nainen jolla on seiskan mies.
Ja. Kuvista nyt ei voi nykyisin päätellä mitään. Kaikki muijat ovat kauniita filttereitten ja beautify äppsien läpi. Lihavuuskin on helppo piilottaa.
Ei kukaan ole kuvitellut olevansa kympin nainen.. ap:n kuvaus kympin naisesta oli vaan aika laimea johon aika moni mahtuu.
Mutta näköjään ap ei ehkä tarkoittanut tuota kympin naista niin pinnallisesti ulkonäön mukaan, vaan että ulkonäkö miellyttää ja on hyvä luonne sekä samanlaiset mielenkiinnonkohteet yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, toki on paljon muutakin. Tykätään samoista asioista, jopa on jotain samoja harrastuksia tai sellaisia kiinnostuksen kohteita mitä voitaisiin tehdä myös yhdessä joskus. Ihan kaikesta ei toki tarvitse olla samaa mieltä mutta vaikuttaa että meillä on aika samanlaiset arvot ja mielipiteet tärkeistä/isoista asioista.
Lisäksi todella suuri plussa on että tämä nainen tykkää liikkua luonnossa. Siis ihan myös talvella ja hänessä on myös sellainen "eräjorma puoli" mitä en olisi ikinä uskonut. Ei se ole itselle välttämätöntä kun harvempaa naista joku kalastus nappaa pitemmän päälle jne. Itse olen myös siis aika eräjorma vaikka ihan siis siistissä sisätyössä viihdynkin muuten. :-) vaikuttaa siltä että hän uskaltaa kokeilla uusia asioita eikä heti tule täystyrmäystä "en mä kuitenkaan tykkää" tms. Minusta on hienoa jos on avoin kokeilemaan uusia juttuja vaikkei ne olisikaan omalla mukavuusalueella.
Siis ylipäätään en ole koskaan miettinyt millainen olisi täydellinen tai hyvä nainen kun en ole koskaan mitään kovin tarkkoja kriteerejä siihen asettanut mutta nyt voisin sanoa että se olisi sellainen mitä tämä.
Joo ei varmaan jää epäselväksi että olen itse aika ihastunut. Sen takia varmaan pelottaakin mutta toki huomisille treffeille menen itsevarmana ja hyvällä asenteella, enkä luovuttamaan. Ap
Kympin naiset kohtaavat vaikka minkä tason miehiä, mutta kaikkiin heihin tekee vaikutuksen kympin tasolla käyttäytyvä mies. Sen verran harvinaisia kun ovat. Vähän kuin kympin ulkonäön omaavat naiset. Tekevät vaikutuksen kaikkiin miehiin, mutta ovat harvinaisia tavata.
Kokeile lomailla lattareissa. Käy jossakin paikassa mistä ne missit ovat kotoisin.
Sitten kun tuut suomeen huomaatkin että se sun "kaunotar" onkin ruma.
Olen asunut ulkomailla monta vuotta ja aina huvittaa mitä ne mun suomikaverit pitää kauniina. Mielestäni mun tyttöystäväkin on aika tavis mutta aina kun ollaan suomessa kaikki kuolaa sen perään. Kai se sellaista on jos on vähään tottunut.
Tasot ovat tavallaan olemassa, mutta ne on jokaisella erilaiset. Liikuntaa harrastava ihminen voi pitää tasokkaina ihmisiä jotka enemmän kuin hän itse. Tai sitten häntä ei kiinnosta tuo kyseinen asia puolisossa. Esim itse olen absolutisti mutta seurustelen miehen kanssa joka juo (ei kuitenkaan juoppo). En ajattele että toinen meistä olisi arvottovampi tuoan vuoksi. Jollekin muulle voisi olla iso turn off jos oman naisensa kanssa ei saisi juoda yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, uskoisin hänen laittamien kuvien olevan ihan tuoreita ja ollaanpa meikittömiä selfieitäkin vaihdettu tässä pyhien aikaan. :-) huomennahan sen sitten näkee mutta en usko että olisi saanut piilotettua jotain +25kg kun on tullut ihan useita kuvia. Hän harrastaa myös joogaa joten vaikuttaa siltä ettei sellaista yllätystä ole tulossa. Eihän toki voi koskaan olla varma. Ap
Meikittömiä selfieitä vaihdettu? Sinä käytät meikkiä? Onkohan ap edes mies, alko vähän epäilyttää tää puhetapa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile lomailla lattareissa. Käy jossakin paikassa mistä ne missit ovat kotoisin.
Olen asunut ulkomailla monta vuotta ja aina huvittaa mitä ne mun suomikaverit pitää kauniina. Mielestäni mun tyttöystäväkin on aika tavis mutta aina kun ollaan suomessa kaikki kuolaa sen perään. Kai se sellaista on jos on vähään tottunut.
Linkkaa pari sinusta kaunista naista ja sitten rumaa? Ihan mielenkiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ääh, lattarinaiset eivät kolahda ainakaan meikämanuun yhtään. Ei nappaa se tummuus, äkkipikainen luonne ja äänekkyys. Tykkään eloveenavaaleista tai kalvakoista punapäistä, niin nämä henkilökohtaiset makuasiat vain vaihtelevat. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikittömiä selfieitä vaihdettu? Sinä käytät meikkiä? Onkohan ap edes mies, alko vähän epäilyttää tää puhetapa nyt.
Se oli vitsi...joka ei tosin tainnut mennä ihan perille. Mutta juu itse siis en käytä meikkiä. Ap
Hän todennäköisesti pitää sinua kivana ja kunnollisena miehenä.
Viihtyy seurassasi. Sehän on tärkeintä vai mitä meinaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan sillä sellaista todella klassista kauneutta ja piirteitä. Moni nykyään vaikka kauniiksi sanotuista julkkisnaisista ei musta ole klassisen kaunis vaikka kauniita ovatkin.Sen takia olisi odottanut tarkempaa kuvausta ominaisuuksista eikä vaan että ”kaunis ja viehättävä”. Niitä entisajan filmitähtiäkin kun on niin monta ja erilaista että vaikea saada kuvaa päähän millainen sitten olisi juuri se erityinen kymppi.
Totta, tuli ehkä kuvailtua aika ympäripyöreästi. Minä sanoisin että hän on kuin Greta Garbo mutta vaaleilla hiuksilla. Sellaiset samanlaiset kasvot ja silmät. Ap
Greta Garbo kymppi? Trollaatko 😂
Hieman ohis, mutta moni nainen voi olla todella upea ilmestys taitavasti laittautuneena. Ei siis millään överimeikeillä vaan päinvastoin taidolla ehostettuna, niin että osaa näyttää luonnolliselta ja korostaa parhaita puoliaan meikillä. Kuulun itse nimittäin tähän porukkaan. Meikattuna saan todella paljon kehuja ulkonäöstäni, mutta täysin meikittä olen aika tavallisen näköinen mielestäni. Minulla on tosi läpikuultava iho, joten meikittä näytän tummine silmänalusineen myös vähän sairaalta. Tämän takia en koskaan ajattele olevani oikeasti erityisen kaunis, vaan perusnätti, joka saa meikillä itsestään näyttävän.
Ne on niitä harvoja, harvoja tapauksia, jotka oikeasti näyttävät täysin meikittä supermalleilta.