Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ns täyden kympin nainen kiinnostua oikeasti jostain seiskan miehestä vai olenko vain joku laastari??

Vierailija
25.12.2018 |

Tapasin sellaisen nettideiteissä, juteltiin aika pitkään ennen kuin siirryttiin whatsappin puolelle ja näin hänen kuvansa sitten vasta siellä. En olisi koskaan osannut odottaa että hänen kaltaisensa nainen edes on nettideiteissä. Sellaisia naisia näkee joidenkin, palstatermein, ns. 9-10 miesten kanssa joten olin jopa hieman järkyttynyt kun selvisi että hän onkin ihan oikeasti kunnon kaunotar. Livenä jos lähestyisin sellaista naista niin he eivät koskaan ole kiinnostuneet minusta.

Minä itse olen ihan "perus" kaikin tavoin, en ole mitenkään erityisen komea mutten nyt rumakaan. Käyn töissä mutta en ole mikään erityisen hyväpaikkainen tai minulla ei ole myöskään vastaavia "avuja". Erityisen lihaksikaskaan en ole. Olen luonteeltani ystävällinen ja mukava. Mutta toki tiedostan olevani ihan eri tasoa hänen kanssaan sillä en itse herätä huomiota kadulla tai baareissa yms.

Nyt mietin voiko sellainen nainen olla oikeasti kiinnostunut vai onko hän vain etsimässä jotain laastaria tai kyllästynyt ns. jännä miehiin. On aiemmin ollut suhteessa jossa mies kuulemma petti. Siitä tuli mieleen olenko hänelle nyt joku niin sanottu varma vaihtoehto. Juttelin erään kaverinaiseni kanssa ja hän sai minut ihan epäileväksi.

M32, nainen on 25v jos sillä on jotain merkitystä.

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että käsityksesi viehättävästä kympin miehestä on vääristynyt. Mistä sinä heteromiehenä voit tietää mistä heteronainen tykkää? Nauti vaan naisestas äläkä turhilla lesoile.

Jos katselee ihan katukuvassa millaisten miesten kanssa ne kaunotar naiset liikkuvat niin eiköhän siitä saa jonkinlaisen käsityksen. Harvemminhan siellä mitään ihan rumaa tai edes keskivertoa miestä käsipuolessa on.

Ohis

Vierailija
22/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

humble brag. Olet aivan mehuissasi tilanteesta ja täynnä halua rehennellä sillä. koska asiaa ei voi hehkuttaa sillä tavalla, käännät tarpeesi levennellä tilanteellä "kysymykseksi".

Naiset tekvät samaa. Busted.

Voi että oot sä nyt leso.

En nyt mielestäni lesoile kuitenkaan En siis itse "pokannut" häntä livenä joten en edes alussa tiennyt millainen nainen siellä odottelee. Oletin jotain ihan perus mukavaa ja nättiä joten tuli vähän yllätyksenä.

Kaverinaiseni mielestä hän on kyllästynyt oman tasoisiinsa miehiin ja olen hänelle vain joku laastari. Joten ajattelin kysäistä täällä. Ap

Kaverinaisesi onkin yks kaks yllättäen älynnyt että haluaa sulta munaa ja yrittää nyt ryssiä uuden suhteesi. Älä puhu sille hetkeen.

Ei nainen noin päin ajattele, vaan on yks kaks älynnyt, ettei ap haikailekaan häntä, eli halua häneltä pllua (mikä pitäisi hänet arvossa), ja koittaa ehkä ryssiä suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe. Betamies luulee suunnilleen jo seurustelevansa vaikka ei ole vielä edes tavannut naista.

Sehän onkin jo heti seurustelusta puhumista jos ihmettelee voisiko joku olla _kiinnostunut_

Huoh.

Vierailija
24/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että käsityksesi viehättävästä kympin miehestä on vääristynyt. Mistä sinä heteromiehenä voit tietää mistä heteronainen tykkää? Nauti vaan naisestas äläkä turhilla lesoile.

Jos katselee ihan katukuvassa millaisten miesten kanssa ne kaunotar naiset liikkuvat niin eiköhän siitä saa jonkinlaisen käsityksen. Harvemminhan siellä mitään ihan rumaa tai edes keskivertoa miestä käsipuolessa on.

Ohis

Lähinnä pituus merkitsee. Tosi moni hyvin taviksennäköinen mies saa hyvännäköisen naisen, kunhan on n. 183 cm+

Vierailija
25/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää, turha pähkäillä ja arpoa, jos sinulla on mahdollisuus tavata ja selvittää asia ihan itse.

Vierailija
26/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Lähinnä pituus merkitsee. Tosi moni hyvin taviksennäköinen mies saa hyvännäköisen naisen, kunhan on n. 183 cm+

Niin no se

Vierailija
27/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen useimpien mielestä tällainen "kympin nainen". En mikään täydellinen koe olevani, mutta siis muiden ihmisten mielestä olen lähes poikkeuksetta kaunis, ja tullaan usein kehumaan ja iskemään muuallakin kuin baareissa. Enkä nyt ylimielinenkään ole, tuota asiaa ei vain saa fiksun kuuloisesti sanottua.

Ihmiset ovat usein ihmetelleet, miksi olen joidenkin miesten kanssa ollut. Paljon saanut kuulla syytöksiä, että miesten rahojen takia olen heidän kanssaan (vaikka siis ihan duunareita ovat olleet, eivätkä rikkaita).

Jos luonne on kiva, mies näyttää silmissäni usein komeammalta kuin olisikaan. Ja "rumat" piirteet ovat usein mielenkiintoisia.

Vierailija
28/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä numeroarviot nuorista ihmisistä ovat ihan järkyttävän typeriä.

Ei ihmistä voi arvioida numeroina pelkän ulkonäön tai varallisuuden perusteella.

Miehen rakastajan kyvyt eivät näy ulospäin eikä nuoren ihmisen palkka tai varallisuus kerro mitään siitä miten ura kehittyy tulevina vuosina.

Nuoret eivät tajua että ulkonäkö on erityisen helposti muuttuva ominaisuus.

Ilman hyviä elämäntapoja ja urheiluharrastuksia nuorena kaunis nainen on muutaman lapsen ja 10 vuoden jälkeen tavallinen pullukka. Toisaalta se koulun hontelo kiusattu rillipää saattaa olla aikuisena olla karismaattinen sporttinen menestyjä.

Temperamentti, äly, luonne ja koulutus ovat pysyviä ominaisuuksia. Huumorintaju tuntuu säilyvän aika hyvin ja se on hyvin tärkeä ominaisuus.

Urheiluharrastus jonka voi kuvitella jatkuvan läpi elämän ennustaa tyylikästä ulkonäköä ja hyvää terveyttä.

Vierailija
29/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa pilata suhde on vähätellä itseä jatkuvasti ja nostaa toinen jalustalle ihailun ja palvonnan kohteeksi... käy rasittavaksi pidemmän päälle.

Vierailija
30/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, mutta et varmasti ole myöskään laastari.

Olet joko vedonlyönnin tai pilkanteon kohde.

Vierailija
31/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani on kaunis ja älykäs, mutta luonne on melko tiukka ja kontrolloiva täydellisyyttä tavoitteleva. Ihminen on monimutkainen kokonaisuus, ulkonäkö on vain pieni osa ja makuja on kovin monenlaisia.

Miestään en ole tavannut.

Vierailija
32/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi, mutta et varmasti ole myöskään laastari.

Olet joko vedonlyönnin tai pilkanteon kohde.

Tällä palstalla saa kovin omituisen kuvan ihmisistä, yllä yksi esimerkki. Täytyy vain toivoa keskenkasvuista trollia... tuollaisiin tyyppeihin ei luojan kiitos oikeasa elämässä törmää.

Vierailija
33/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että naisesta paljastuu sitten kuitenkin jotain heikkouksia, kun häneen tutustuu. Tai sitten hän on tosiaan kyllästynyt valikoimaan deittikumppaneita ulkonäön perusteella, kun on todennut, että luonteella on eniten merkitystä.

En usko että mistään laastarihommasta on kyse, nyt vaan pyrit suhtautumaan häneen kuin normaaliin, tasavertaiseen ihmiseen ja olet oma itsesi.

Vierailija
34/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

humble brag. Olet aivan mehuissasi tilanteesta ja täynnä halua rehennellä sillä. koska asiaa ei voi hehkuttaa sillä tavalla, käännät tarpeesi levennellä tilanteellä "kysymykseksi".

En nyt mielestäni lesoile kuitenkaan En siis itse "pokannut" häntä livenä joten en edes alussa tiennyt millainen nainen siellä odottelee. Oletin jotain ihan perus mukavaa ja nättiä joten tuli vähän yllätyksenä.

Kaverinaiseni mielestä hän on kyllästynyt oman tasoisiinsa miehiin ja olen hänelle vain joku laastari. Joten ajattelin kysäistä täällä. Ap

Kaverinaisesi onkin yks kaks yllättäen älynnyt että haluaa sulta munaa ja yrittää nyt ryssiä uuden suhteesi. Älä puhu sille hetkeen.

Ei nainen noin päin ajattele, vaan on yks kaks älynnyt, ettei ap haikailekaan häntä, eli halua häneltä pllua (mikä pitäisi hänet arvossa), ja koittaa ehkä ryssiä suhdetta.

Juuri näin. Olen itse kokenut ja ihmetellyt tuota käytöstä.

Vierailija
35/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuolla joku jo mainitsikin, unohda nyt ne tasot. Ikuisiksi ajoiksi. Tasoista jankkaavista tulee vain urpå mielikuva.

Voi kuule kyllähän tälläkin palstalla naiset valittavat tuon tuosta, että eivätkö miehet tajua omaa tasoaan, kun liian rimpulat/vanhat/pahannäköiset/juntit syytävät vastauksia tinderissä tai treffi-ilmoituksiin, jotka on jättänyt mielestään paljon tasokkaampi nainen.

Vierailija
36/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties vaikka hän haluaa jonkun aisankannattajakuvion kanssasi. Tavis kotiin, jännitys yöstä.

Vierailija
37/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on jätkällä elämänsä tilaisuus ja hän aikoo pilata sen tasojankkauksellaan. Good job.

Vierailija
38/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiinnostaa millainen on kympin nainen? Kuvaile!

Vierailija
39/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa pilata suhde on vähätellä itseä jatkuvasti ja nostaa toinen jalustalle ihailun ja palvonnan kohteeksi... käy rasittavaksi pidemmän päälle.

Jep, toimii aika nopeeta etenkin miehiin.

Vierailija
40/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on jätkällä elämänsä tilaisuus ja hän aikoo pilata sen tasojankkauksellaan. Good job.

En tietenkään ole hänelle sanonut tasoista mitään! En itsekään sitä ajatellut niin ennen kuin tuo kaverini iskosti sellaisen idean päähäni että jotain tuolla naisella on oltava. Reilu kaveri mulla mutta siis se on vain sellainen tosi suorapuheinen tyyppi ja ollaan aina puitu toistemme kuvioita. :D

Vastaan tässä samassa tuohon että mikä tässä naisessa siis on niin hyvää? Tietysti kaunis ja viehättävä ulkonäkö, hän on kuin ihan jostain vanhan ajan elokuvasta..

Sen lisäksi myös mukava ja iloinen luonne, osaa keskustella myös syvällisistä asioista, vaikuttaa kaikin puolin fiksulta. On myös töissä ja harrastuksia joten se ns oma elämäkin löytyy, niin kuin pitää. En tiedä mikä hänessä niin kolahti jo ennen kuin näin kuvaa, jotenkin tosi positiivinen asenne ja hänelle on helppo jutella. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi