Voiko ns täyden kympin nainen kiinnostua oikeasti jostain seiskan miehestä vai olenko vain joku laastari??
Tapasin sellaisen nettideiteissä, juteltiin aika pitkään ennen kuin siirryttiin whatsappin puolelle ja näin hänen kuvansa sitten vasta siellä. En olisi koskaan osannut odottaa että hänen kaltaisensa nainen edes on nettideiteissä. Sellaisia naisia näkee joidenkin, palstatermein, ns. 9-10 miesten kanssa joten olin jopa hieman järkyttynyt kun selvisi että hän onkin ihan oikeasti kunnon kaunotar. Livenä jos lähestyisin sellaista naista niin he eivät koskaan ole kiinnostuneet minusta.
Minä itse olen ihan "perus" kaikin tavoin, en ole mitenkään erityisen komea mutten nyt rumakaan. Käyn töissä mutta en ole mikään erityisen hyväpaikkainen tai minulla ei ole myöskään vastaavia "avuja". Erityisen lihaksikaskaan en ole. Olen luonteeltani ystävällinen ja mukava. Mutta toki tiedostan olevani ihan eri tasoa hänen kanssaan sillä en itse herätä huomiota kadulla tai baareissa yms.
Nyt mietin voiko sellainen nainen olla oikeasti kiinnostunut vai onko hän vain etsimässä jotain laastaria tai kyllästynyt ns. jännä miehiin. On aiemmin ollut suhteessa jossa mies kuulemma petti. Siitä tuli mieleen olenko hänelle nyt joku niin sanottu varma vaihtoehto. Juttelin erään kaverinaiseni kanssa ja hän sai minut ihan epäileväksi.
M32, nainen on 25v jos sillä on jotain merkitystä.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Kokeile lomailla lattareissa. Käy jossakin paikassa mistä ne missit ovat kotoisin.
Sitten kun tuut suomeen huomaatkin että se sun "kaunotar" onkin ruma.
Olen asunut ulkomailla monta vuotta ja aina huvittaa mitä ne mun suomikaverit pitää kauniina. Mielestäni mun tyttöystäväkin on aika tavis mutta aina kun ollaan suomessa kaikki kuolaa sen perään. Kai se sellaista on jos on vähään tottunut.
Voi sua raasua. Itsekin vietän paljon aikaa lattareissa ja useimmat naiset ja miehet rakastavat vaaleita / suomalaisia piirteitäni. En ole kyllä huomiotta jäänyt. Olen siis nainen itse ;)
Vierailija kirjoitti:
Tapasin sellaisen nettideiteissä, juteltiin aika pitkään ennen kuin siirryttiin whatsappin puolelle ja näin hänen kuvansa sitten vasta siellä. En olisi koskaan osannut odottaa että hänen kaltaisensa nainen edes on nettideiteissä. Sellaisia naisia näkee joidenkin, palstatermein, ns. 9-10 miesten kanssa joten olin jopa hieman järkyttynyt kun selvisi että hän onkin ihan oikeasti kunnon kaunotar. Livenä jos lähestyisin sellaista naista niin he eivät koskaan ole kiinnostuneet minusta.
Minä itse olen ihan "perus" kaikin tavoin, en ole mitenkään erityisen komea mutten nyt rumakaan. Käyn töissä mutta en ole mikään erityisen hyväpaikkainen tai minulla ei ole myöskään vastaavia "avuja". Erityisen lihaksikaskaan en ole. Olen luonteeltani ystävällinen ja mukava. Mutta toki tiedostan olevani ihan eri tasoa hänen kanssaan sillä en itse herätä huomiota kadulla tai baareissa yms.
Nyt mietin voiko sellainen nainen olla oikeasti kiinnostunut vai onko hän vain etsimässä jotain laastaria tai kyllästynyt ns. jännä miehiin. On aiemmin ollut suhteessa jossa mies kuulemma petti. Siitä tuli mieleen olenko hänelle nyt joku niin sanottu varma vaihtoehto. Juttelin erään kaverinaiseni kanssa ja hän sai minut ihan epäileväksi.
M32, nainen on 25v jos sillä on jotain merkitystä.
Itse olen 5-6 välissä ja edellinen seurustelukumppani oli ikäisekseen 9+. Naisen taustalta paljastuikin sitten niin paljon ongelmia ja sitoutumiskammoa, että jatko oli mahdoton. Olin enemmän laastari, lompakko ja hetken tyydytys. Tyhmänä en tajunnut laittaa nopeammin poikki, mutta minkäs sille mahtaa, että aivojen sijasta ajatustyötä tehtiin jossain alempana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, mutta oikeasti ei kai kukaan usko että täydellistä ihmistä on? Pelkän ulkonäön perusteella varsinkaan. Sisältä löytyy vähintään tylsyyttä tai muunlaista epätäydellisyyttä, ja hyvä niin minusta.
Ei kai kukaan mistään täydellisestä ole puhunutkaan? Kuten itse sanoit Ei sellaista ole edes olemassa. :)
Täysi kymppi on kai ainakin mielikuvissa se täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Olin itse kaunotar nuorena, mies melko tavis. Naimisissa 23 v. Paras mies!
Jokainen on kaunotar nuorena mutta todellinen kaunotar on kyllä vanhanakin yhä vaan kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Itseänikin pidetään poikkeuksellisen kauniina ja saan tästä useasti kuulla. Kaiken maailman flirttailijoita riittää jo ihan perusarjessakin. Kaikki miehet, joita olen tapaillut, ovat olleet kuitenkin itseäni lyhyempiä ja varmaan yleisillä kriteereillä ihan tavallisen näköisiä. Jokaisessa olen kuitenkin kiinnostunut ajatuksista, hyväsydämmisyydestä ja yhteisestä huumorista. Unohda siis ne "tasot".
"unohda tasot", "sisäinen kauneus ratkaisee"... Nämä ovat niitä teesejä joilla oikeasti hyvännäköiset kontrolloivat ja valehtelevat rumille ja ei niin komeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kysymys kuuluu, että kestääkö ap:n itseluottamus seistä upean naisen rinnalla. Tiedät, että moni tulee katsomaan teitä ja miettimään "mitä ihmettä toi tossa ukossa näkee". Ja tämän vuoksi myös moni mies tulee yrittämään teidän väliin. Eli sinulta vaaditaan erittäin hyvää itseluottamusta.
Mistä sitäkään tietää onko ap:kaan oikeasti niin perus kuin sanoo tai luulee?
Itse tapailin kerran yhtä tyyppiä joka oli todella hyvässä kunnossa, pitkä ja komea. Omasta mielestään ei ollut "mitenkään ihmeellinen". Hänellä oli tosi rankka tausta joten sen takia oli aina tottunut katsomaan itseään aika paljon ns. alaspäin. Joten joskus voi olla että joku ei oikeasti edes tajua omaa komeuttaan ja sitten on myös niitä jotka pitävät itseään lahjana maailman naisille. Sori ot :D
Nimenomaan tuo 'rankka tausta' teki hänestä mielestäsi pitkän ja komean. Näin käy kaikille naisille vaikka nämä jä nnikset usein ovat rumaakin rumempia.
Jos olet ollut pitkään yksin ja muutenkin ns.perusjanoinen, niin naiset näyttävät monesti paremmilta kuin oikeasti ovat. Vasta sitten lähemmässä tutustumisessa alkaa nähdä ne ulkonäkövirheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kysymys kuuluu, että kestääkö ap:n itseluottamus seistä upean naisen rinnalla. Tiedät, että moni tulee katsomaan teitä ja miettimään "mitä ihmettä toi tossa ukossa näkee". Ja tämän vuoksi myös moni mies tulee yrittämään teidän väliin. Eli sinulta vaaditaan erittäin hyvää itseluottamusta.
Itse tapailin kerran yhtä tyyppiä joka oli todella hyvässä kunnossa, pitkä ja komea. Omasta mielestään ei ollut "mitenkään ihmeellinen". Hänellä oli tosi rankka tausta joten sen takia oli aina tottunut katsomaan itseään aika paljon ns. alaspäin. Joten joskus voi olla että joku ei oikeasti edes tajua omaa komeuttaan ja sitten on myös niitä jotka pitävät itseään lahjana maailman naisille. Sori ot :D
Nimenomaan tuo 'rankka tausta' teki hänestä mielestäsi pitkän ja komean. Näin käy kaikille naisille vaikka nämä jä nnikset usein ovat rumaakin rumempia.
Harmi vaan että pidin häntä jo komeana ennen kuin sain edes tietää mitään hänen taustastaan 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile lomailla lattareissa. Käy jossakin paikassa mistä ne missit ovat kotoisin.
Sitten kun tuut suomeen huomaatkin että se sun "kaunotar" onkin ruma.
Olen asunut ulkomailla monta vuotta ja aina huvittaa mitä ne mun suomikaverit pitää kauniina. Mielestäni mun tyttöystäväkin on aika tavis mutta aina kun ollaan suomessa kaikki kuolaa sen perään. Kai se sellaista on jos on vähään tottunut.
Voi sua raasua. Itsekin vietän paljon aikaa lattareissa ja useimmat naiset ja miehet rakastavat vaaleita / suomalaisia piirteitäni. En ole kyllä huomiotta jäänyt. Olen siis nainen itse ;)
Miksi raasu?
Nuo imartelut nyt ovat tollaisia juttuja joita sanovat pillun toivossa tai mielistelläkseen. Usko pois, ei ne miehet siellä pidä suomalaisia naisia hyvännäköisinä. Siis noissa missitehdas paikoissa.
Ehkä jos menet johon peruboliviaan tai guatemala persreikään niin siellä ne pitävät suominaista kauniina mutta se johtuu vaan siitä etteivät paikalliset naiset ole hyvännäköisiä.
Mitä väliä? Reikä se on rotallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan että pidin häntä jo komeana ennen kuin sain edes tietää mitään hänen taustastaan 😉
Alitajuisesti nuo jutut toimivat.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Jos olet ollut pitkään yksin ja muutenkin ns.perusjanoinen, niin naiset näyttävät monesti paremmilta kuin oikeasti ovat. Vasta sitten lähemmässä tutustumisessa alkaa nähdä ne ulkonäkövirheet.
Tuohon vaikuttaa myös yön aikana tapahtuva rupsahtuminen. Se päivä koittaa kun hänet näkee meikittömänä ja sitten kalahtaa.
Tarkoitatko tuolla 10- arvosanalla siis vain naisen ulkonäköä? No haloo, tietenkin voi olla kiinnostunut? Mitä ihmeen lokerointia tämäkin nyt on? Herätys.
ihmisillä on kaikilla oma makunsa. itseään ei näe tai katso peilistä samalla tavalla. ei kympin naiset monetkaan ajattele että noni, olen tällainen pakkaus niin riittää vaan yhtä kaunis/komea, vaan kokonaisuus ratkaisee. jotkut hyvännäköiset pukeutuu huonosti tai ovat myrtsejä ja niinpoispäin.
jokainen tykkää mistä tykkää. toki missin näköisellä on varaa mistä valita kun hän osuu aika monen ihannetyyppiin, mutta yksi tällainen supermallin näköinen jonka tunnen, innostuu pitkälettisistä hevareista. mikäs siinä. ei hän tykkäisi jos hänelle tultaisiin sanomaan että hanki joku näyttelijäkomistus mieluummin, kun hän ei sellaisesta innostu.
Olen itse valkannut aina mukavia tavismiehiä, joiden kaverit ovat olleet sitten kateellisia. Mukavan tavismiehen kanssa ei tarvitse pelätä, että tyyppi lähtee veiraisiin. On myös mukava tulla arvostetuksi, ei vain ulkonäön vuoksi vaan myös älyllisenä olentona. Parasta on kyllä nykyiset appivanhemmat, jotka on ihan onnesta soikeena, että heillä on älykäs, koulutettu ja empaattinen miniä. En ole aina pitänyt itsestäni (en riittänyt itselleni/ylisuorittajan vikaa), mutta lopetin suorittamisen, kun aloin nähdä sen mitä muut näkivät.
Luin suu auki tätä keskustelua, tätäkin. Herätys! Ulkonäkö ei ole se ihminen, aivoilla ihminen toimii.
Ei kai kukaan mistään täydellisestä ole puhunutkaan? Kuten itse sanoit Ei sellaista ole edes olemassa. :)