Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ns täyden kympin nainen kiinnostua oikeasti jostain seiskan miehestä vai olenko vain joku laastari??

Vierailija
25.12.2018 |

Tapasin sellaisen nettideiteissä, juteltiin aika pitkään ennen kuin siirryttiin whatsappin puolelle ja näin hänen kuvansa sitten vasta siellä. En olisi koskaan osannut odottaa että hänen kaltaisensa nainen edes on nettideiteissä. Sellaisia naisia näkee joidenkin, palstatermein, ns. 9-10 miesten kanssa joten olin jopa hieman järkyttynyt kun selvisi että hän onkin ihan oikeasti kunnon kaunotar. Livenä jos lähestyisin sellaista naista niin he eivät koskaan ole kiinnostuneet minusta.

Minä itse olen ihan "perus" kaikin tavoin, en ole mitenkään erityisen komea mutten nyt rumakaan. Käyn töissä mutta en ole mikään erityisen hyväpaikkainen tai minulla ei ole myöskään vastaavia "avuja". Erityisen lihaksikaskaan en ole. Olen luonteeltani ystävällinen ja mukava. Mutta toki tiedostan olevani ihan eri tasoa hänen kanssaan sillä en itse herätä huomiota kadulla tai baareissa yms.

Nyt mietin voiko sellainen nainen olla oikeasti kiinnostunut vai onko hän vain etsimässä jotain laastaria tai kyllästynyt ns. jännä miehiin. On aiemmin ollut suhteessa jossa mies kuulemma petti. Siitä tuli mieleen olenko hänelle nyt joku niin sanottu varma vaihtoehto. Juttelin erään kaverinaiseni kanssa ja hän sai minut ihan epäileväksi.

M32, nainen on 25v jos sillä on jotain merkitystä.

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin oman puolisoni ja en uskonut rakkauteen. Hän oli todellinen kaunotar ja minä tavallinen mies. 31 vuotta yhdessä kunnes hän menehtyi syöpään. Elämässä kaikki on mahdollista

Vierailija
142/142 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuohon vaikuttaa myös yön aikana tapahtuva rupsahtuminen. Se päivä koittaa kun hänet näkee meikittömänä ja sitten kalahtaa."

Näin on. Kun tarpeeksi laittaa pakkelia, niin muuttuu ihan eri näköiseksi. Ylikiloja ei toki saa peitettyä.

Puhumattakaan baarissa; juodaan naiset kauniiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän