Voiko ns täyden kympin nainen kiinnostua oikeasti jostain seiskan miehestä vai olenko vain joku laastari??
Tapasin sellaisen nettideiteissä, juteltiin aika pitkään ennen kuin siirryttiin whatsappin puolelle ja näin hänen kuvansa sitten vasta siellä. En olisi koskaan osannut odottaa että hänen kaltaisensa nainen edes on nettideiteissä. Sellaisia naisia näkee joidenkin, palstatermein, ns. 9-10 miesten kanssa joten olin jopa hieman järkyttynyt kun selvisi että hän onkin ihan oikeasti kunnon kaunotar. Livenä jos lähestyisin sellaista naista niin he eivät koskaan ole kiinnostuneet minusta.
Minä itse olen ihan "perus" kaikin tavoin, en ole mitenkään erityisen komea mutten nyt rumakaan. Käyn töissä mutta en ole mikään erityisen hyväpaikkainen tai minulla ei ole myöskään vastaavia "avuja". Erityisen lihaksikaskaan en ole. Olen luonteeltani ystävällinen ja mukava. Mutta toki tiedostan olevani ihan eri tasoa hänen kanssaan sillä en itse herätä huomiota kadulla tai baareissa yms.
Nyt mietin voiko sellainen nainen olla oikeasti kiinnostunut vai onko hän vain etsimässä jotain laastaria tai kyllästynyt ns. jännä miehiin. On aiemmin ollut suhteessa jossa mies kuulemma petti. Siitä tuli mieleen olenko hänelle nyt joku niin sanottu varma vaihtoehto. Juttelin erään kaverinaiseni kanssa ja hän sai minut ihan epäileväksi.
M32, nainen on 25v jos sillä on jotain merkitystä.
Kommentit (142)
Naisella on siis omien sanojensa mukaan ollut aika rankka edellinen suhde. Exä oli pettänyt ja tehnyt kaikkea vastaavaa.
Nainen lähti suhteesta joskus syksyllä, suhde kesti jotain kaksi vuotta. Sen takia tuli siis mieleen tuolla kaverillani ( ja vähän itsellänikin) etten vain ole mikään laastari.
En siis ole luonteeltani mikään tossukaan mutta toki vähän eri kaliiperiä kuin exänsä olleet. En toki siis edelleenkään hänelle ole mistään tasoista sanonut enkä aio sanoakaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Naisella on siis omien sanojensa mukaan ollut aika rankka edellinen suhde. Exä oli pettänyt ja tehnyt kaikkea vastaavaa.
Nainen lähti suhteesta joskus syksyllä, suhde kesti jotain kaksi vuotta. Sen takia tuli siis mieleen tuolla kaverillani ( ja vähän itsellänikin) etten vain ole mikään laastari.
En siis ole luonteeltani mikään tossukaan mutta toki vähän eri kaliiperiä kuin exänsä olleet. En toki siis edelleenkään hänelle ole mistään tasoista sanonut enkä aio sanoakaan. Ap
Mitä menetettävää sinulla on, jos tutustut naiseen? Eihän kukaan pakota etenemään yhtään mihinkään, jos seura ei sinua kiinnosta? Toisaalta jos yhteydenpito lakkaa nsisen toimesta, niin mitä sitten? Mikään asia ei etene, jos ei itse ole aktiivinen. Pidätkö edes naisesta vai vsin hänen ulkonäöstään?
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä vähän liian lyhyt toipuma-aika.. suosittelen olemaan varovainen, äläkä suostu suhteeseen liian nopeasti ennenkuin tutustutte paremmin.
Olen itse aikuis iällä tajunnut vasta olevani melko näyttävä. Monet miehet ihastuu mun ulkonäköön ja luo minusta kuvan päässään sen perusteella. Sitten ei saisi heidän muotistaan poiketa. Ilman meikkiä ei saisi olla edes kotona. Voitko olla hiljaa ja näyttää vaan nätiltä on kommentti jota on saanut kuulla monilta. En saisi olla oma persoonani koska se on melko epätäydellinen. Olen äänekäs ja melko rasittava välillä. Olen sisimältäni nörtti ja lapsena olin poikamainen joka huokuu minusta vieläkin. Luonteeni ei sovi ulkonäkööni monien miesten mielestä. Oli ihanaa löytää ihan tavallinen mies jolle en ole vain koriste hänen täydellisessä elämässä vaan saan olla oma itseni kaikkine puolineni. Enkä parempaa miestä voisi mistään löytää. Joten muistakaa ettei ihmisten ulkonäkö kerro mitään. Sille miltä näyttää ei kukaan mahda paljoakaan, ja on vain väliä mitä on sisältä. Kaikki ei ole pinnallisia ja haaveile rikkaista komistuksista vaan haluavat aidosti hyvän ihmisen rinnalleen jakamaan tätä hullua elämää.
Vierailija kirjoitti:
Pointti ei ole se mitä sanot naiselle vaan se mitä omassa päässäsi vatvot. On ihan järkevä miettiä missä mennään jos toinen on juuri eronnut tms mutta ei siitä mitään tuu jos alkaa ihmisiä luokittelemaan ja kuvittelee saavuttavansa sillä jotain hyvää.
Itseänikin pidetään poikkeuksellisen kauniina ja saan tästä useasti kuulla. Kaiken maailman flirttailijoita riittää jo ihan perusarjessakin. Kaikki miehet, joita olen tapaillut, ovat olleet kuitenkin itseäni lyhyempiä ja varmaan yleisillä kriteereillä ihan tavallisen näköisiä. Jokaisessa olen kuitenkin kiinnostunut ajatuksista, hyväsydämmisyydestä ja yhteisestä huumorista. Unohda siis ne "tasot".
Olen itse tuollainen kuvailemasi kaltainen nainen ja yksi orastava suhde tyssäsi juuri samankaltaiseen tilanteeseen. Miehen naispuolinen ” ystävä” aivopesi miehen ja itsetunto oli kai niin hauras, että epäili yhtäkkiä minulla olevan kaikenlaisia outoja motiiveja olla hänen kanssaan. Ei ollut siis komea, eikä rikas, mutta pidin miehestä.
Että kannattaa nyt katsoa tilanne rauhassa ja vähän kriittisesti kuunnella sitä nais”kaveriakin”.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse tuollainen kuvailemasi kaltainen nainen ja yksi orastava suhde tyssäsi juuri samankaltaiseen tilanteeseen. Miehen naispuolinen ” ystävä” aivopesi miehen ja itsetunto oli kai niin hauras, että epäili yhtäkkiä minulla olevan kaikenlaisia outoja motiiveja olla hänen kanssaan. Ei ollut siis komea, eikä rikas, mutta pidin miehestä.
Että kannattaa nyt katsoa tilanne rauhassa ja vähän kriittisesti kuunnella sitä nais”kaveriakin”.
No niimpä 😂 minkänäköinen tuo naiskaverisi on? Ettei vaan olisi kateellinen? Eihän sitäkään tiedä. Outoa kuitenkin kaverilta sanoa että ”tossa täyttyy nyt olla jotain”... ei kaverisi välttämättä tiedä mitään vaikka nainen onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jätkällä elämänsä tilaisuus ja hän aikoo pilata sen tasojankkauksellaan. Good job.
En tietenkään ole hänelle sanonut tasoista mitään! En itsekään sitä ajatellut niin ennen kuin tuo kaverini iskosti sellaisen idean päähäni että jotain tuolla naisella on oltava. Reilu kaveri mulla mutta siis se on vain sellainen tosi suorapuheinen tyyppi ja ollaan aina puitu toistemme kuvioita. :D
Vastaan tässä samassa tuohon että mikä tässä naisessa siis on niin hyvää? Tietysti kaunis ja viehättävä ulkonäkö, hän on kuin ihan jostain vanhan ajan elokuvasta..
Sen lisäksi myös mukava ja iloinen luonne, osaa keskustella myös syvällisistä asioista, vaikuttaa kaikin puolin fiksulta. On myös töissä ja harrastuksia joten se ns oma elämäkin löytyy, niin kuin pitää. En tiedä mikä hänessä niin kolahti jo ennen kuin näin kuvaa, jotenkin tosi positiivinen asenne ja hänelle on helppo jutella. Ap
Tolla perusteella minäkin ja aika moni on kympin nainen, luulisi että siihen vaaditaan jotain muutakin. Ainakin sellaisen käsityksen olen saanut.
Minulle ja miehelleni kävi niin, että kumpikin ajatteli toisen olevan niin hottis, ettei itsellä ole mitään chanssejä. Tavattiin opiskelupiireissä siis ja kesti kauan ennen kuin kumpikaan rohkeni tehdä aloitetta. Nyt ollaan oltu 10 vuotta yhdessä, joista naimisissa puolet ajasta. Huvittavinta on se, että muiden mielestä olemme todella paljon toistemme näköisiä.
Nyt kysymys kuuluu, että kestääkö ap:n itseluottamus seistä upean naisen rinnalla. Tiedät, että moni tulee katsomaan teitä ja miettimään "mitä ihmettä toi tossa ukossa näkee". Ja tämän vuoksi myös moni mies tulee yrittämään teidän väliin. Eli sinulta vaaditaan erittäin hyvää itseluottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ja miehelleni kävi niin, että kumpikin ajatteli toisen olevan niin hottis, ettei itsellä ole mitään chanssejä. Tavattiin opiskelupiireissä siis ja kesti kauan ennen kuin kumpikaan rohkeni tehdä aloitetta. Nyt ollaan oltu 10 vuotta yhdessä, joista naimisissa puolet ajasta. Huvittavinta on se, että muiden mielestä olemme
todella paljon toistemme näköisiä.
Hah eikä ihanat :) paljon onnea teille!
Vierailija kirjoitti:
Nyt kysymys kuuluu, että kestääkö ap:n itseluottamus seistä upean naisen rinnalla. Tiedät, että moni tulee katsomaan teitä ja miettimään "mitä ihmettä toi tossa ukossa näkee". Ja tämän vuoksi myös moni mies tulee yrittämään teidän väliin. Eli sinulta vaaditaan erittäin hyvää itseluottamusta.
Mistä sitäkään tietää onko ap:kaan oikeasti niin perus kuin sanoo tai luulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitäkään tietää onko ap:kaan oikeasti niin perus kuin sanoo tai luulee?
Itse tapailin kerran yhtä tyyppiä joka oli todella hyvässä kunnossa, pitkä ja komea. Omasta mielestään ei ollut "mitenkään ihmeellinen". Hänellä oli tosi rankka tausta joten sen takia oli aina tottunut katsomaan itseään aika paljon ns. alaspäin. Joten joskus voi olla että joku ei oikeasti edes tajua omaa komeuttaan ja sitten on myös niitä jotka pitävät itseään lahjana maailman naisille. Sori ot :D
Vierailija kirjoitti:
Niinkin kauan roikkunut jännämiehessä, toi on mielestäni vaaran merkki. Jänniksille alttiita ovat kuin alkoholistit, joku vietti vetää siihen ja toimintamallista irti pääsy on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jätkällä elämänsä tilaisuus ja hän aikoo pilata sen tasojankkauksellaan. Good job.
En tietenkään ole hänelle sanonut tasoista mitään! En itsekään sitä ajatellut niin ennen kuin tuo kaverini iskosti sellaisen idean päähäni että jotain tuolla naisella on oltava. Reilu kaveri mulla mutta siis se on vain sellainen tosi suorapuheinen tyyppi ja ollaan aina puitu toistemme kuvioita. :D
Vastaan tässä samassa tuohon että mikä tässä naisessa siis on niin hyvää? Tietysti kaunis ja viehättävä ulkonäkö, hän on kuin ihan jostain vanhan ajan elokuvasta..
Sen lisäksi myös mukava ja iloinen luonne, osaa keskustella myös syvällisistä asioista, vaikuttaa kaikin puolin fiksulta. On myös töissä ja harrastuksia joten se ns oma elämäkin löytyy, niin kuin pitää. En tiedä mikä hänessä niin kolahti jo ennen kuin näin kuvaa, jotenkin tosi positiivinen asenne ja hänelle on helppo jutella. Ap
Tolla perusteella minäkin ja aika moni on kympin nainen, luulisi että siihen vaaditaan jotain muutakin. Ainakin sellaisen käsityksen olen saanut.
Ei minusta kovin montaa naista voi sanoa sentään ihan filmitähtimäisen kauniiksi; siis jos puhutaan entisajan elokuvien todellisista kaunottarista. (Nykyäänhän filmitähdet eivät aina edes ole juurikaan kauniita vaan heissä on joku muu 'juju'. Tai sitten ihan vain se taito näytellä..)
On toki paljon kauniita ja nättejä naisia mutta sellaisia joita vertaisi ihan johonkin vanhan ajan leffojen filmitähtiin on todella harvassa.
Tarkoitan sillä sellaista todella klassista kauneutta ja piirteitä. Moni nykyään vaikka kauniiksi sanotuista julkkisnaisista ei musta ole klassisen kaunis vaikka kauniita ovatkin.
Sillon kun tapasin mun miehen niin hän piti mua kuulema niin hyvännäköisenä ja upeana ettei uskaltanut lähestyä kunnolla, vaan kierteli ja kaarteli. Musta oli jälkeenpäin kummallista kuulla tää kun itsellä on tosi huono itsetunto enkä pidä itseäni erityisen kauniina.
Mä taas pidin miestä niin kuumana ja hyvännäköisenä että ajattelin ettei semmoinen voisi ikinä olla musta tosissaan kiinnostunut, enkä siksi juuri tainnut huomata hänen yrityksiään. Miehellä ei myöskään itsellään tunnu olevan minkäänlaista realistista käsitystä omasta ulkonäöstään, vaan ihmettelee mitä mä näen hänessä, joka on mun mielestä käsittämätöntä ja surullista. Nyt alun kiertelyn jälkeen kolmatta vuotta yhdessä :)
Älä ap pode turhaan ja monimutkaista adioita, se nainen näkee sussa jotain hyvää ja potentiaalista ja tuskin on niin ihmeellinen itsekään :)
Minäkin olin nuorena tosi hyvännäköinen, mutta olin jotenkin niin tasapainoton, että suhteet eivät kestäneet. Toki kerroin uudelle miesystävälle kaunistellun totuuden. Eli kauniille "vaikealle luonteelle" kelpaa joskus ulkoisesti heikompitasoinenkin. Siltäkin saa huomiota, lohtua ja varsinkin itsetunnon pönkitystä.
Onko se kuva tuore vai 25kg sitten?
Naiset usein hakevat mukavaa ja fiksua miestä kuin komeaa katseltavaa. Jos on jo saanut näpeilleen sitäkin suuremmalla syyllä,
Kaverisi ei ole kovin kannustava, vaikka vain tarkoittaa hyvää ja suojella sinua. Voisikohan tarkemmin selittää, mitä pelkää sinun puolestasi?
Nyt vain deiteille ja katso, millainen nainen on kyseessä.
Jos yhtään rohkaisee yksi tuttuni on erittäin kaunis nainen kuvissa. Hänestä saa upean vaikutelman ja on sitä aika lailla oikeassakin elämässä, mutta käyttäessään filtteriä selfieissään jää totuudesta pois tupakan ja viinan patinoima iho sekä silmäpussit. Huulet botoksia ja karsea yöhäirikkö, jolla on aina kännissä tarve soitella tutut läpi. Aina häneen joku äijä ratkeaa, mutta käyttää kyllä iloisesti myös hyväkseen miesten rahat ja jos osaavat nikkaroida jotakin.