Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero, exän uusi nainen ja exän hämmentävä käytös.

Vierailija
25.12.2018 |

Eli erottiin noin kuukausi sitten. Yhdessä 11v ja 2 lasta. Mies ilmoitti vaan että haluu erota, oli yhden yön kotona ja sit muutti pois. Nukkui kaverilla tms. Ei ikinä suostunut keskustelee asiasta, sanoi että ollaan kasvettu erilleen ja haluaa olla yksin. Viikon päästä asui jo uuden naisen luona joka tuttu hänen kavereiden kautta, ei kuitenkaan kauaa tunteneet. Todella paska ja petetty olo. Hämmentävä myös kun halusi olla yksin mutta heti uuden nurkkiin asumaan. Sanoi että on hänen mielestään erottu jo vuosi sitten, ei kuitenkaan mitään puhetta asiasta ja ollaan suunniteltu tulevaa ja vietetty kivoja lomia ja kaikkee. Ollaan oltu nuoresta asti yhdessä, toistemme ensirakkaudet. Sanoo että ei haluu 20 vuoden päästä katua ja haluaa nähdä mitä muuta on tarjolla. Meidän välit tulehtui pahasti ja oon ollu tosi ilkee sitä uutta kohtaan, haukkunut tms. Koska sattuu niin paljon ja rakastan mun miestä älyttömästi. Silti mun mies antaa mulle mahdollisuuden olla ystäviä vaikka oon käyttäytynyt huonosti. Käy moikkaa lapsia ja haluu auttaa mua. Meil on kivaa yhdessä ja on nukkunut tääl sohvalla kun on ollu kipeenä. Toisena hetkenä haukkuu mut lyttyyn, sit kuitenkin sanoo ettei tarkoita vaan on niin vihainen ja pettynyt mun käytökseen eron jälkeen. Sit toisena päivänä kehuu mua ja sanoo että näytän hyvältä ja oon lempein ihminen mitä tietää. Välillä on estänyt mun puhelut ja pitää välimatkaa. Kerran myös suudeltiin.. Ja halaa kyl mua välillä kun pyydän ja sillon silittää mun selkää. Sit kuitenkin sanoo ettei rakasta enää. Eli tosi hämmentävää käytöstä. Viesti on sekava mut niin on tilannekin :D Tekee näin vaan lasten takia vai jotain muuta takana? Auttakaa ymmärtää ja miten te tulkitsette tän?

Kommentit (400)

Vierailija
21/400 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäseppäs ohimennen mieheltä, ihan teoreettisesti, että voisiko hän mennä joku kerta lasten kanssa vaikka hotelliin, jos sun uus mahdollinen miesystäväs tulis teille yökylään.

Vierailija
22/400 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on ihan sama fiilis että uuden kanssa on nyt niin kivaa elää sitä lapsetonta elämää, mut mitäs sut kun iskee se todellisuus että lapset tulee käymään ja ei voi koin vaan mennä ja tehdä mitä haluaa. Mun luona sit on helppo kun mä hoidan. Ja se ärsyttää mua. On kyllä hyvä isä mutta lapset on jäänyt nyt toissijaisiksi kun ei muka löydy niille aikaa. Ehkäpä tosiaan varaan nyt vaan sen reissun edes yhdeksi yöksi tai viikonlopuksi. Saa sit olla lasten kaa ja hoitaa yksin kaiken.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/400 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt tuotakin että yrittäisin saada mustasukkaiseksi sanomalla et mulla treffit. Mut sanoo mulle koko ajan että ala elää omaa elämää. Joten en tiedä välittääkö edes. Kerran kyl sanoin et mulla tapaaminen, tuli myöhässä katsoo lapsia. Sanoin että jouduin peruu sen ja yritti kysellä kuka se oli ja tunteeko sen. Ihan ystävällisesti mut miks olis noin kiinnostunut kenen kaa olin tapaamassa jos haluu että jatkan eteenpäin.

Ap

Vierailija
24/400 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, elättelet toivoa ja haet vahvistusta sille miehen epämääräisistä puheista. Sinun kannaltasi terveintä olisi 100 % no contact. Ihan välttämöttömät lasten asiat, jos on pakko. Ei muuta. Prosessoit kaiken muun itseksesi päiväkirjaan, ystäville, terapeutille.

Mies on lähtenyt eikä tule takaisin eikä kannata ottaa, vaikka yrittäisi tulla. Youtubessa ja netissä on valtavasti materiaalia tueksesi.

Vierailija
25/400 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on joku ikäkriisi ja etsii elämätöntä nuoruuttaan. Pelkää siis menettäneensä jotain, koska olette menneet niin nuorina yhteen.

Nyt vierasta hedelmää maistettuaan ei enää tiedäkään, mitä haluaa.

Mielessä myllertää uutuudenviehätyksen ja tutun ja turvallisen välinen kiista. Välillä haikailee paluusta vanhaan ja välillä haaveksii uusista seikkailuista.

Kaikesta päätellen sen uuden suhteen pintakiilto on jo rapissut ja arki koittanut, eikä se enää olekaan niin uutta ja erilaista.

Vierailija
26/400 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkriisi, haluaa kokeilla muita naisia ja muunlaista elämää, perustakaa perhe kolmistaan :D

Vierailija
27/400 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis päästät exän sun kotiin asustelemaan kun olet itse poissa/matkoilla? Täh? Varmaan tosi kiva tulla reissulta takas kotiin, kun siellä on odottamassa kauhea sotku ja kaaos. Mahdollisesti vielä se uusi nainenkin nukkunut sun lakanoissa. Sori vaan mutta mies on ihan luuseri, aikuinen ihminen muttei ole omaa kotia vaan majailee milloin minkäkin naisen nurkissa niin, ettei lapsiakaan voi tavata? 

Siis ensin ajattelin, että mies varmaan palaa takaisin kotiin kunhan on ensin vähän etsinyt itseään (ja se olisi periaatteessa ihan ok, ei kaikkien erojen aina ole pakko olla lopullisia), mutta kysymys kuuluu, että mihin ihmeeseen SINÄ tarttisit tuollaista vätystä? Paitsi elämään ydinperhe-elämää, jossa sinä kannat vastuun kaikesta. No, on silläkin jonkunlainen arvo mutta mieti nyt kaksi kertaa... 

Vierailija
28/400 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no sitä se itsekin sanoo että se on kohta 30v, eli alle vuodenpäästä ja ei haluu katuu elämäänsä myöhemmin. Halus tosiaan asua yksin mut ei asukaan. Etsii kuulemma itselleen asuntoa ja toivon että näin on, koska oon sanonut että oma asunto pitää olla jotta lapset voi olla viikko-viikko systeemillä kuten hän itse toivoo. Mä oon ottanut meidän suhteen ajan isomman vastuun kodinhoidosta koska mies teki paljon töitä. Nytkin tekee paljon töitä, mietin että onko siksi ettei tarvii tehdä nykyisen luona kotitöitä, eli pysyis sama asetelma kun meillä. Sit tulee tänne loikkaa lapsia ja nukkuu ja lepää täällä. Kai se on vaan potkittava ens kerralla kotiinsa nukkumaan.

Ap

Vierailija
29/400 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei välttämättä ole edes provo:O

Vierailija
30/400 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa olemasta tossu! Nythän mies saa kaiken haluamansa. Sekä uuden naisen, että sut.

Sillon, kun itse erosin, muutti mieheni ulkomaille. Ei tosiaankaan saanut tavata lapsia mun luona. Sai nähdä lapsia koska halusi, mutta aina jossain muualla ja näin tekikin.

Vierailija
31/400 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kunnioittaa itseäsi ja vedä eksällesi rajat. Kun työnnät hänet pois ja teet selväksi että pärjäät yksinkin niin huomaat, että hetken päästä hän toivoo että palaisitte yhteen.

Vierailija
32/400 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä roikkuu exässä. Kun se kerran lähtee, niin se lähtee. Se kannattaa pitää mielessä ettei takas ole tulemista. Ku mun pitkäaikaisen tyttöystävän  jalat vei alta uusi kiinnostava tyyppi, niin sehän lähti sillä sekunnilla. En minä sen perään huudellut, koska sellanen on täysin turhaa. Se teki päätöksen ja sille en voi mitään. Meni kuukausi, niin sillä oli silmä mustana. Ei se mua kiinnostanut, sanoin että soita poliisille mitä se mulle kuuluu. En minä sua takasin ota enkä puutu sun ongelmiisi. Sehän oli niin mielenkiintonen, niin sun pitää nyt vaan tyytyy osaas. Sitten se ei kestänyt sitä, että minä löysin uuden vuoden sinkkuilun jälkeen.

Vierailija
33/400 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulle olis ihan ok et olis täällä lasten kaa. Ja tiedän ettei toisen sitä maista tänne, välittää kyl lapsista niin paljon ettei halua sekoittaa niiden ääntä ja kunnioittaa sitä etten haluu lasten vielä tutustua siihen. Tietenkin sääntö olisi että kotityöt tehty ja koti siinä kunnossa kun minun lähtiessä. Jos ei oo niin jääkööt siivoo. Ei voi sanoo et ei ehdi kun töitä jos asia on ollu tiedossa.

On kyl hoitanut hommat, tehnyt ruokaa tms kun on ollut katsomassa lapsia kun mulla vkl töitä mutta veikkaan että yrittänyt näyttää minulle ja itselleen että pärjää kyl ilman mua. Mut tämä ei aina toteudu.

Ap

Vierailija
34/400 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittaa seikkaperäisen viestin jossa käsitellään sitä minkälaisista naisista tyyliltään mies (hänen tietääkseen) pitää. Miten hiukset laita nyx ja miten exä.

Näillä asioillahan ei ole kärpäsen pskankaan merkitystä miehen ikäkriisi ja hämmennyksen kanssa! Ei niin kertakaikkiaan mitään.

Ap:nmies voi alkaa seurustelemaan vaikka mustan naisen kanssa, jos niin käy, tai ihan minkä vaan. Jos elämänsä niin menee.

Että otapa ap pää pois pensaasta nyt ja keskity muihin asioihin.

Mikään teko-mukava ja teko-kivat halailua ja rennosti vanhalla sohvalla makoillut ei auta yhtään. Mies ei pysty liittoa jatkamaan ja se on siinä.

Kamalan nuorena mennään yhteen yleensä sosiaalisesta paineesta ja odotuksista. Teilläpäin niin vaan ”kuuluu” mennä. Semmoiset liitot on solmittu erilaisina ihmisinä kuin mitä aikuiseksi ja keski-ikäiseksi tultua ollaan.

Elämä muutti nyt teillä. Jatka eteenpäin. Opettele itsenäiseksi ja jatka matkaa. Lapset hoidatte sitte sovutusti niinkuin tuhannet muutkin eronneet.

Tsori mutta näin on.

Vierailija
35/400 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän et on tyhmää roikkuu, mut vaakakupissa painaa lapset ja se yhteinen elämä. Ei ollut täydellistä mut oli hyvä olla yhdessä ja sellaisia meidän perheen juttuja. Jotenkin paska fiilis kun kaikesta menee pohja. Ja sit ex käyttöytyy noin ristiriitaisesti. Mut mä yritän nyt elää niin että otan yhteyttä vaan kun pakollista, en pyydä katsoo lapsia, kyllä pitää itse pitää huolen et näkee lapsia tarpeeksi ja pitää yhteyttä. En kyl yhtään "palvele" tai anna olla kuin kotonaan täällä, kahvit keitän ja puhun lapsista mut ei muuta. Täytyy myös yrittää keksiä itselle menoja ja ehkä se yön reissu johonkin jotta ei tarvitse olla paikalla kun mies täällä ja saa tosiaan elää sitä yhtä lapsiarkea vähän pidempään kun muutaman tunnin.

Katsotaan mitä käy.

Ja ikävä kyllä ei oo provo vaan ihan totta kuten joku epäili :D

Ap

Vierailija
36/400 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana huomata miten teiltä tuntemattomilta voi saada tukea ja voimaa tehdä toisin. Vaikka itse sen tietää mut liian vaikea toteuttaa. Ja saa näkökulmaa omaan käytökseen ja ajatuksiin koska niille on niin sokea.

Mies haluu olla tosi hyvä ystävä mun kanssa. Miksei, tulevaisuudessa. Mutta luulen et ongelmia tulee koska nyt jo on selvinnyt että nykyinen ei oo tiennyt että kun on ollu katsomassa lapsia niin minäkin olen ollut paikalla. En ymmärrä miksei mies ole hänelle voinut sitä sanoa. Eikä halua että se tietää jos on halattu. Eikä uskalla vastata sen puheluihin kun oon paikalla, sanoo vaan soitan kohta tai lyö luurin kii. Sit alkaa tulee viestiä.. Eli tää nykyinen ei oo ok et mä oon tässä kuviossa näin paljon ja läheinen.

Ap

Vierailija
37/400 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei pitäis kun ei siitä parempi olo tule mut oon stalkannu mun miehen instaa. Se on vasta vähän aikaa sit liittynyt sinne. Ei edes tiedä että mä tiedän sen että siellä on, kun en itsekään ole. Sil oli siellä yks päivitys missä oli maininnut tän uuden naisen ja että oli ihanaa yhdessä. Nyt kuitenkin on poistanut sen julkaisun. Mietin vaan että miks ihmeessä näin teki.

Ap

Vierailija
38/400 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystäväni hajotti pakan vuosi sitten ja minulle puhkesi läheisriippuvuus ja epävakaa käytös ja eroahdistus, koska en ollut riittävän vahvassa henkisessä tilassa olemaan yksin ja päästämään irti suhteesta, johon olin panostanut ja valmis panostamaan edelleen.

Tunnistan ap:ssa jotain samaa, hän ei ole vielä itse valmis eroamaan, koska tilanne tuli yllättäin ja ei-toivotusti.

Ala kuitenkin työstää sitä pikku hiljaa äläkä haihattele sillä, että asiat korjautuisivat. Ennalleen ne eivät palaa koskaan. Jos teillä jostsin syystä jatkuisi ydinperhe, se jatkuisi toisenlaisena kuin ennen ja riski kannattaa ottaa vain jos koette kasvavanne prosessissa aikuisemmiksi ja viisaammiksi, ei tyytyen ja kursien.

Vierailija
39/400 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en ymmärrä miksi olet noin lapanen ja missä itsekunnioituksesi on, mutta varo vaan. Nuo kaikki loukkaukset ja paska käytös kohtaasi ja jää sisääsi ja räjähdys on vain ajan kysymys. Sitä vihan ja raivon ja pettymyksen määrää ei ennalta edes arvaa.

Vierailija
40/400 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan kyllä senkin että tää tuli yllättäen ja on vaikee päästää irti. Mut ei mua pelota olla yksin, tiedän että pärjään. Mutta kun edelleen rakastaa toista ja se toinen ihminen on niin iso osa mun elämää. Sitä vaan toivoo että oltais vielä joskus yhdessä. Tiedän että ne kaikki ilkeät asiat mitä mies on sanonut niin on mielessä mutta jos haluis tulla takas niin puhtaalta pöydältä ilman vanhojen muistelua. Nyt kuitenkin yritän keskittyä siihen että rakennan elämää yksin. Ajattelin näyttää et mä selviän. Oon kyl hyvässä kunnossa jo mut ajattelin alkaa treenaa viel lisää, ei siitä haittaa oo että näkee mitä menetti :D ja en oo niinkään kateellinen siitä uudesta, oon aidosti sitä mieltä että oon kauniimpi, mut oot katkera siitä miten asiat meni ja vaikee ymmärtää mikä siinä ihmisessä on parempaa kun minussa. Mut näitä asioita sitä käy läpi päänsä sisällä...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä