Kyllä joulu on lasten juhlaa, miten te lapsettomat juhlitte joulua?
Kommentit (16)
Joulu on kaikkien juhla jotka sitä tahtoo viettää.
Olen iloinen että Jeesus syntyi tänne maailmaan meidän takia. Mitään jouluhössötyksiä en harrasta.
Äitini kanssa. 😊 Tuli käytyä vierailulla myös isovanhemmilla.
Nautin rauhasta, hiljaisuudesta ja rahoistani suunnittelemalla ensi kesän reissuja.
Me ei mitenkään "juhlita". Syödään hyvin ja nautiskellaan rennosta olosta. Punaviinin tissuttelua. Lahjakirjat luettavaksi. Mies sai Kimi-kirjan ja mä sain Andy Mc Coy-kirjan. Ennalta arvattavat lahjat meillä:). Kissa pyörii jaloissa kehräämässä.
On saunottu, syöty ja lahjat avattu. Nyt istutaan olkkarissa viiniä siemaillen ja leikitään kissojen kanssa niiden uusilla leluilla.
Mukavaa aattoiltaa itsekullekin!
Vela -72 kirjoitti:
On saunottu, syöty ja lahjat avattu. Nyt istutaan olkkarissa viiniä siemaillen ja leikitään kissojen kanssa niiden uusilla leluilla.
Mukavaa aattoiltaa itsekullekin!
Kiitos :)
-ap
Menen jonkin ajan pästä saunaan kasvohoitoineen ja sen jälkeen paistan laatikot ja syön. Kinkku on sulamassa, paistan sen vasta myöhemmin. Luen, katson telkkaa ja saatan maistella laadukasta viiniä. Rentoudun ja nautin. Lapsia ei ole eikä tule - ei ole itkua, parkunaa ja hammastenkiristelyä.
N39
Vanhempien kanssa niin kuin lapset yleensä. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen että Jeesus syntyi tänne maailmaan meidän takia. Mitään jouluhössötyksiä en harrasta.
heh... Hyvää Saturnaliaa
Olin vanhempien luona syömässä ja tulin juuri kotiin, nyt odottelen saunan lämpiämistä.
Kaikki me ollaan jonkun lapsia ;-)
Juhlin syömällä lohivoileipää. Alkoholia ei jaksa ottaa yksin ja huomenna olisi kiva urheilla.
-yksinäinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heh... Hyvää Saturnaliaa
Komps. Jeesuksella ei ole MITÄÄN tekemistä näiden bileiden kanssa.
Heittäydytään vaimon kanssa jouluna lapsellisiksi.
Ei joulu ole lasten juhla. Luepa historiankirjasi uudelleen. Sivistymättömyytesi on hirvittävän noloa.