Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki suklaa maistuu pahalle

Vierailija
24.12.2018 |

Jotenkin kitkerälle. Oli palmuöljyä tai ei. Mikä niissä on nykyään vialla? Ei tule syötyä suklaata nykyään kuin juhlissa ja joka kerta tuntunut jo usean vuoden ajan, ettei ole hyvää. Itse en niitä osta, kaikki saatuja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikesta voi tykätä ja se on ihan ok :)

Vierailija
2/8 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. just sain Faaaaazerin sinistä joululahjaksi ja syön sitä. Maku on tosiaan kumman kitkerä. Ei ollenkaan hyvä. No syön kuitenkin pois kun eteeni laitettiiin.  Toisaalta kun pyödällä on jotain sydänsuklaa konvehteja niin ne kyl viel maistuu suklaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän onnekas olet. Mulle suklaa maistuu ja sen kyllä huomaa.

Vierailija
4/8 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan johtua siitä että kaakao on nykyaikana kallista ja kaakaota on yhä vähemmän suklaissa, korvataan muilla aineksilla.

Vierailija
5/8 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta on ap tullut VANHA.

Vierailija
6/8 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmuöljyskeidaa

Vierailija
7/8 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susta on ap tullut VANHA.

Näin on mullekkin käynyt,ei enää maistu suklaat samalta kun ennen.Menee mulla vanhemisen piikkiin,ilmeisesti aistit heikkenee.

Vierailija
8/8 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu vähän samalta. Kaikki suklaa ei ole kitkerää, mutta mikään ei enää ole syystä tai toisesta kovin hyvää.

Silti välillä tulee joku suklaan tai sokerin himo ja sitä tulee jotenkin tottumuksesta syötyä, mutta aina silti syödessä tajuan ettei tämä ole enää entisen veroista ja määrä jää sentään aiempaa vähäisemmäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi