Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mielestäsi on pieni pyöreys?

Vierailija
24.12.2018 |

Tuli tuosta kyselystä mieleen, että laittakaahan esimerkkejä "pienestä pyöreydestä"..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160/62. Mä oon.

Samanpainonen, kuin minä, mutta 12 senttiä lyhyempi ja minä tursuan farkkujen vyötäröltä, kuin michelin ukko.

Minä olen pyöreä. Sinä alat olla jo no...tosi pyöreä...

Sinä käytät väärän kokoisia farkkuja. Ei se ole mikään syy haukkua muita. Tuo toinen vastaaja on normaalipainoinen.

Vierailija
22/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni pieni pyöreys sisältää aina pyöreyttä vatsan kohdalla. En ole esim. edellä mainitusta Marilynistä nähnyt yhtään kuvaa josta tulisi mieleen että hän olisi ollut pyöreä. Onko fitness-propaganda saanut jotkut ihmiset arvostelemaan muita ihan eri skaalalla kuin mihin on vuosikymmenien varrella totuttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ei kerro kehonkoostumuksesta.

Vierailija
24/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160/62. Mä oon.

Samanpainonen, kuin minä, mutta 12 senttiä lyhyempi ja minä tursuan farkkujen vyötäröltä, kuin michelin ukko.

Minä olen pyöreä. Sinä alat olla jo no...tosi pyöreä...

Tämä on yleinen ajatusvirhe. Viisi kiloa sinua painavampi ihminen ei ole mitenkään välttämättä sinä plus viisi kiloa läskiä. Eikä samanpainoinen sinua lyhyempi ihminen ole mitenkään välttämättä ”pyöreämpi”, hän voi olla myös lihaksikkaampi, urheilullisempi, rotevampi, timmimmässä kunnossa...

Jos noin pitkällä on oikeasti pahasti tursuava vyötärö noin pienellä painolla, kyse on omenavartalosta, keskivartalolihavuudesta ja laihasta läskistä. Se ei tarkoita, että kaikki 62-kiloset ihmiset olisivat keskivartalolihavia laihoja läskejä.