Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mielestäsi on pieni pyöreys?

Vierailija
24.12.2018 |

Tuli tuosta kyselystä mieleen, että laittakaahan esimerkkejä "pienestä pyöreydestä"..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se näkkileipä

Vierailija
2/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pieni pömpömasu ja runsaat reidet jotka vielä näyttää silmään hyvältä, ei lihavalta.

t. sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pömppövatsa.

Vierailija
4/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää tuntua pehmeältä, ei selvästi erottuvia lihaksia, kylkiluut ei saa paistaa.

Pitäisi olla persettä, tissiä, reisiä, mutta ei tursuavia ja höllyviä läskejä, mutta ei myöskään fittnes kissa, vaikea selittää.

Vierailija
5/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku kirjoitti:

Naisen pitää tuntua pehmeältä, ei selvästi erottuvia lihaksia, kylkiluut ei saa paistaa.

Pitäisi olla persettä, tissiä, reisiä, mutta ei tursuavia ja höllyviä läskejä, mutta ei myöskään fittnes kissa, vaikea selittää.

Täytyy sanoa että yksikään nainen ei voi valita mihin se rasva kertyy. Vain syömällä tuo onnistuu että rasvaa on mutta se minne se kertyy on täysin geeneistä kiinni. Olet toki toki tarpeeksi tollo siihen ettet sitä voi ymmärtää.

Vierailija
6/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle pieni pyöreys tarkoittaa juurikin sitä että kehossa on rasvaa mutta ei mennä lihavuuden puolelle. Ei siis ollenkaan paha ja on jopa ihan hyvänkin näköinen.

Vierailija
7/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markku kirjoitti:

Täytyy sanoa että yksikään nainen ei voi valita mihin se rasva kertyy. Vain syömällä tuo onnistuu että rasvaa on mutta se minne se kertyy on täysin geeneistä kiinni. Olet toki toki tarpeeksi tollo siihen ettet sitä voi ymmärtää.

Eihän em. palstailija sanonutkaan että kaikkien naisten pitäisi jotenkin muuttua hänen mieltymystensä mukaiseksi.

Vierailija
8/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 35="muodokas/pyöreä" av-mammojen mielestä.

Vierailija
9/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tänä vuonna lihonut muutaman kilon. Oon nyt 160/55 ja koen että olen pikkuisen pyöreä. Normaali ihannepainoni jossa on hyvä olla on siinä 50-51.

Vierailija
10/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bmi 35="muodokas/pyöreä" av-mammojen mielestä.

Jep. Miehelle naisen pieni pyöreys on mukavan pehmeä, silti muodokas. Naiselle kaikki edellisestä tuplamuumimammaan. Myös naisen "kurvikas" on nykyään enemmän ilmaisu kakkostyypin diabeteskropasta kuin marilynkropasta.

Vierailija
11/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen pieni pömpömasu ja runsaat reidet jotka vielä näyttää silmään hyvältä, ei lihavalta.

t. sika

Niin paitsi jos ne reidet on menneet tree trunks/thubder thighs osastolle. Sillon ei ole enää pikku pyöreydestä kyse.

Vierailija
12/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkottaa parin kilon ylipainoa.

Se ei todellakaan tarkoita monen kilon ylipainoa. Sillon on ihan lihava.

Vierailija
13/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku kirjoitti:

Marilyn Monroe. Kurvikas, mutta hoikka.

Ylipainoinen ei ole kurvikas. Se on ylipainoinen.

En kanssa tykkää lihaksikkaista naisista. Täysi turn off. Naisen peppukaan ei saa olla mikään lihasmöykky. Sillon se muistuttaa miehen takapuolta.

Vierailija
14/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

160/62. Mä oon.

Vierailija
15/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tänä vuonna lihonut muutaman kilon. Oon nyt 160/55 ja koen että olen pikkuisen pyöreä. Normaali ihannepainoni jossa on hyvä olla on siinä 50-51.

50 onkin sun ihannepaino. Näytät varmaan hyvältä yhä, varsinkin jos ekstrapaino ei ole mennyt vaan vatsaan ☺

Vierailija
16/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160/62. Mä oon.

Samanpainonen, kuin minä, mutta 12 senttiä lyhyempi ja minä tursuan farkkujen vyötäröltä, kuin michelin ukko.

Minä olen pyöreä. Sinä alat olla jo no...tosi pyöreä...

Vierailija
17/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on vähän liikaa, mutta näyttää hyvältä.

https://goo.gl/images/LNHWKp

Vierailija
18/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160/62. Mä oon.

Samanpainonen, kuin minä, mutta 12 senttiä lyhyempi ja minä tursuan farkkujen vyötäröltä, kuin michelin ukko.

Minä olen pyöreä. Sinä alat olla jo no...tosi pyöreä...

En mitenkään kamalan, olen tosi lihaksikas.

Vierailija
19/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vähän liikaa, mutta näyttää hyvältä.

https://goo.gl/images/LNHWKp

Joo, aika kiva.

Vierailija
20/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markku kirjoitti:

Eihän em. palstailija sanonutkaan että kaikkien naisten pitäisi jotenkin muuttua hänen mieltymystensä mukaiseksi.

Enkä minä niin väittänytkään