Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua yritetään savustaa ulos työpaikalta

Vierailija
24.12.2018 |

Olen siis joutunut erään naisen silmätikuksi. Hän kävi kyselemässä kuulumisia ja kysyi myös olenko ajatellut hakea muualle töihin. Sanoin että en ja ilmeisesti tämä sai hänet raivoihinsa. On nyt alkanut haukkua mua kaikille ja yrittää saada muut mua vastaan niin että tuntisin itseni niin ulkopuoliseksi että alan sen vuoksi hakea muualle.
Minulla ei tällä hetkellä ole voimavaroja uuden työpaikan etsimiseen, joten mitä voin tässä tilanteessa tehdä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa näääiissä konservatiiveissa on tätä jengiä he eivät kykene puhumaan tunteeistaan jakamaan asioita, olla rehelllinen. Ventovieeraiille jaetaan ongelmat kooodikielellä ikääänkuin.

Ja mietä se koodikieeli onn niin be on niiitä lieveillmiöötä sitten vttu.

Joss mä oliisin tyyöön antaja niin pitäääisin enemmän arvossa näitä kokeneita sällejä. Maksaaisin enemmän palkkaa ja .mulllee olisi ihan hlvetin tärkeää se että työyhteeisösssä joka jannulla oliisi asiat kunnossa.

Vierailija
22/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan pomo puutu kiusaamiseen. Nähty on. Kiusaajat saa tehdä mitä lystää ja kiusattava joutuu kärsimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu ollu tässä jo vuoden verran. Työkaveri "muistutteli" vähän väliä ettei voi jatkua työsopimus minulla. Hän on huutanut minulle muitten kuullen että muut saavat minusta huonon kuvan. Hän on yrittänyt syrjäyttää minut muista työkavereista. Pidetty ihminen olen muitten työkavereiden keskuudessa paitsi tämän, joka on esimiehelle asti minua haukkunut vaikken ole tehnyt mitään väärää. Kylläpä tätä yhtä ärsytti, kun esimies kehui minua hänen kuulleen ja kertoi että työsopimus jatkuu.

Vierailija
24/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aivoriihi kaikkien kiusattujen ihmisten kanssa miten lopetetan tuo hivuttaminen ! Sen on loputtava.

Vierailija
25/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ei lopu koskaan koska siitä ei tule kunnon sanktioita. Työntekijän irtisanomissuoja on niin vahva ettei kiusaajia saada edes ulos talosta.

Jos pankkiryöstöstä saisi puhuttelun, varoituksen ja ehkä jopa porttikiellon kyseiseen pankkiin niin mitäpä luulette, ryöstettäiskö pankkeja vähän enemmän kuin nykyään? 🤔

Vierailija
26/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän ei lopu koskaan koska siitä ei tule kunnon sanktioita. Työntekijän irtisanomissuoja on niin vahva ettei kiusaajia saada edes ulos talosta.

Jos pankkiryöstöstä saisi puhuttelun, varoituksen ja ehkä jopa porttikiellon kyseiseen pankkiin niin mitäpä luulette, ryöstettäiskö pankkeja vähän enemmän kuin nykyään? 🤔

Niin siis vankilatuomion sijaan.

Jos työpaikkakiusaamisesta saisi potkut, rikosrekisterin, korvausvelvollisuuden henkisistä kärsimyksistä, oikean tuomion, nimensä lehtiin ja kunnon somemyllytyksen jossa kiusaaja suolattaisiin ihan kunnolla, mitä luulette vähenisikö kiusaaminen?

Vierailija
27/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joku asia ei ole rangaistava se tuntuu silloin olevan sosiaalisesti hyväksyttävää.

Vierailija
28/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska joku asia ei ole rangaistava se tuntuu silloin olevan sosiaalisesti hyväksyttävää.

Vainoaminen ON rangaistavaa ja sitähän tuo nainen tekee kohteelleen juuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi