Mies rupesi känkättämään vauvan nimestä viime metreillä!
Oltiin yhdessä päätetty että lapsi saa miehen sukunimen ja minä saan päättää etunimet. Nyt kun olen päättänyt niin mies alkoi känkättää ettei tuollaista voi laittaa. Kyseessä on vähän erikoisempi luontonimi ja toinen nimi perinteinen kansainvälinen tytön nimi.
Onko mielestänne miehellä oikeus känkättää enää tässä vaiheessa kun oli jo päätetty että minä saan valita nimen? Tästä saatiin sitten ilmiriita näin joulun alla ja mies ei tule edes syömään. Mököttää makkarissa. Kertokaa mielipiteenne!
Kommentit (310)
Kai joku on lukenut jonkun seurakunnan paikallislehdestä, onko tämä nimihirviö päässyt tuotantoon?
Ainakaan vielä ei Käpyel (tai Käpy-Elle) näy VRK:n nimipalvelussa :(
Miksi tämä ketju on seksi-alueella?
Olisi kiva tietää miten tässä kävi.
Mitä jos antaisitte lapselle etunimeksi Elle, Ellen, Ella tai Elli? Niissä on Ell-tavu, jonka halusit yhdistää Käpyyn. Jos ei, entä Nina/Niina, koska halusit myös sen osaksi lapsen nimeä?
Toisiksi nimiksi Pinja Katariina ja sukunimeksi miehen sukunimi? Pinja on eräs mäntypuulaji, eli liittyy käpyihin. Katariina taas on miehelle tärkeä nimi. Molemmat saisi näin päättää kaksi nimeä, eikä nimikirjaimiksi tulisi KKK.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos antaisitte lapselle etunimeksi Elle, Ellen, Ella tai Elli? Niissä on Ell-tavu, jonka halusit yhdistää Käpyyn. Jos ei, entä Nina/Niina, koska halusit myös sen osaksi lapsen nimeä?
Toisiksi nimiksi Pinja Katariina ja sukunimeksi miehen sukunimi? Pinja on eräs mäntypuulaji, eli liittyy käpyihin. Katariina taas on miehelle tärkeä nimi. Molemmat saisi näin päättää kaksi nimeä, eikä nimikirjaimiksi tulisi KKK.
Oho, vanha ketju :D Vastasin varmuuden vuoksi, mutta toivottavasti tää on trolli
Miksi tämä keskustelu on seksi-osiossa?