Syötkö sängyssä lämmintä ruokaa pizzaa, lihakastiketta ja lihapullia?
Pidätkö sängyssä syömisestä? Haittaako sinua jos pizzaa on lakanoissa tai lihakastiketta ja perunaa? Katson sängyssä televisiota ja syön siinä samalla. Minua ei haittaa vaikka sängyssä olisi ruoan jämiä tai tyhjä lautanen. Jotkut ystävät syövät samoin sängyssä leffaa katsellessa.
Kommentit (15)
Syön sängyssä, mutta pidän lautasta leuan alla, niin ei tipu muruja, vien lautasen pesuun ja pesen rasvaiset kädet. Jos tulee tahra vaatteelle, pesen senkin heti tuoreena, jolloin irtoaa parhaiten.
Meillä ihan on ruokapöytä sitä varten.
En ikinä syö sängyssä. Enkä sohvalla. Miksi tehdä elämästä hankalaa, kun voi syödä pöydän ääressä .
Nykyään monet syö sängyllä tai sohvalla.Se on tätä päivää.Tulkaas ny 2020 luvulle.
Tottakai, varsinkin lihapullat sängyssä maistuu
Rakastan sängyssä syömistä, mutten tietenkään syö lihaa, niin kuin ei kukaan järkevä ihminen. Enkä sotke paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään monet syö sängyllä tai sohvalla.Se on tätä päivää.Tulkaas ny 2020 luvulle.
Syö sinä vaikka kylpyammeessa, minä en syö.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön olohuoneessa. Keittiö ja olohuone on yhtä samaa huonetta.
Mulla on sängyn vieressä jääkaappi ja mikro. Sieltä vaan laittaa saarioisen pitsan mikroon niin ei tarvitse juurikaan sängystä nousta. Saatan lojua useita päiviä sängyssä. Mitä nyt käy kusella tai paskalla välillä.
Jos asuu yksiössä, niin on varmaan ihan sama että syökö sängyssä vai pöydän ääressä.
Vähän isommassa kodissa ei ole mitään järkeä lähteä raahaamaan ruokia eri kerroksiin.
Meillä sängyssä nukutaan ja n u s s i t a a n!
En todellakaan syö.