Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (2651)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler
.
.
.
.
.
Miksei äskettäin haudatun Kososen tuoreen hautakummun päällä olllut hautajaisissa jätettyjä kukkalaitteita ja -seppeleitä?

Yllätyi Kososen syntymävuodesta, 1983. Itse olen -82 ja olen ajatellut Kososen olevan vuoden tai pari itseäni ja Kallea vanhempi. Kallea olen pitänyt n. -80:nä tai -81:nä.

Ikähullu tulee niin kiehurtelemaan tällä viikolla Akin ja Sannin kipinöivistä väleistä ;)

Alkaa yhä enemmän tuntua siltä, että Alissa ja Tommi on ne, jotka poistuu sarjasta onnellisina.

En toivo tai usko Kososen palaavan elävien kirjoihin, mutta väkisin tulee mietittyä onko tarkoituksella jätetty semmoinen mahdollisuus pienillä vihjeillä, vai vaan vedetty sieltä mistä aita on matalin. Veikkaan jälkimmäistä. Voi olla, että se somepäivitys on pistänyt ajatukset vähän siihen moodiin ajattelemaan josko tässä onkin nyt vielä jotain. 

Millä vihjeillä? En nähnyt tämän viikon ennakkojaksoissa mitään vihjeitä siitä, että voisi palata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oon aina pitänyt Akia tosi nuorekkaana ja hyvinsäilyneenä, mutta noissa läheisissä yhteiskohtauksissa Sannin kanssa kyllä ikä korostuu.... Ja ei, en ole ikäerohullu, minusta Akin ja Sannin juttu on kutkuttavaa ja mielenkiintoista seurattavaa :)

Vierailija

*Spoiler*
.
.
.
Nellalla pisteet siitä, että tuntuu olevan ainoa, joka auttaa ja tukee Violaa. Evaa tuntui tuossa koulun kohussa (kun oppilaille paljastui Severin pettäneen Violaa Monican kanssa) kiinnostavan ainoastaan se miten se vaikuttaa Severiin. Jiriä kiinnosti oma ego (voi kauheaa, lukiolaiset sai tietää, että häntä petetty. Ja koulukaverit vaan hehkutti puumamagneetti-Severiä köyhäilijä-Violan saadessa haukut. Niin väärin.

*spoiler ends*

Vierailija

Harmi ettei ole enää C More ketjua sillä ei-cmorelaisena oli mukava käydä lukemassa siellä. Miksi Samin sukulaiset eivät halunneet Kallea hautajaisiin? Seiskassa, kun korostettiin ettei Kallea todellakaan haluta sinne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan hauska toi uusin IsmoTube video YouTubessa, mutta en tajua miksi nämäkin pitää olla kauan aikaa sitten kuvattuja. Vanha Ismon Valinta ja Ollikin tuntuu olevan töissä aina vaikka sai nopeasti potkut. :D 

Ehkä IsmoTube on Ollin luoma rinnakkaistodellisuus, jossa hän tekee Ismosta Youtube-staran ja saa siitä hyvästä mainetta ja kunniaa. Lopulta Olli syrjäyttää Ismon vallasta ja saa Ismon Valinnan itselleen.
But that's just a theory... A Salkkarit theory.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei ole enää C More ketjua sillä ei-cmorelaisena oli mukava käydä lukemassa siellä. Miksi Samin sukulaiset eivät halunneet Kallea hautajaisiin? Seiskassa, kun korostettiin ettei Kallea todellakaan haluta sinne.

SPOILER

.

.

.

Kallea ei haluttu Kososen hautajaisiin, koska Kososen sukulaisten mielestä on Kallen syytä, että Sami kuoli. Ismo ja Kalle käy kuitenkin Mikkelissä Samin haudalla.

.

.

.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Spoiler
.
.
.
.
.
Miksei äskettäin haudatun Kososen tuoreen hautakummun päällä olllut hautajaisissa jätettyjä kukkalaitteita ja -seppeleitä?

Yllätyi Kososen syntymävuodesta, 1983. Itse olen -82 ja olen ajatellut Kososen olevan vuoden tai pari itseäni ja Kallea vanhempi. Kallea olen pitänyt n. -80:nä tai -81:nä.

Olen taas ajatellut, että Kosonen oli Kallea nuorempi. Ainakin ikä on realistinen, koska näyttelijä on syntynyt -83. Onkohan Kallekin sitten melkein nelikymppinen? Pete meinaan täyttää tänä vuonna 40v. Hauskaa muuten, että Esko Kovero oli sarjan alkaessa 41v eli melkein saman ikäinen, kun Pete nyt. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oon aina pitänyt Akia tosi nuorekkaana ja hyvinsäilyneenä, mutta noissa läheisissä yhteiskohtauksissa Sannin kanssa kyllä ikä korostuu.... Ja ei, en ole ikäerohullu, minusta Akin ja Sannin juttu on kutkuttavaa ja mielenkiintoista seurattavaa :)

Eipäs vaan ällöttävää. Ei Akista ja Sannista voi tulla paria. Oikeassa elämässä aikuinen mies ei kiinnostu pikkutytöistä.

Vierailija

Sami Kososen nimi on edelleen uusimpien youtube-videoiden näyttelijälistassa. Talen, Tiinan ja Monican kohdalla nimet otettiin pois heti sen jälkeen, kun hahmo oli pihlajakadulta lähtenyt. Ei kannata ottaa vakavasti, mutta tämmösen huomion oon tehnyt.

Vierailija

Huomaan, että tulee itsellekin hetkellisesti surullinen fiilis Kallen surkuttelua katsoessa. Ismon ajatuksia lainaten en vaan voi ymmärtää miten yhden hahmon päälle kasautuu näin paljon ikäviä asioita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
*Spoiler*
.
.
.
Nellalla pisteet siitä, että tuntuu olevan ainoa, joka auttaa ja tukee Violaa. Evaa tuntui tuossa koulun kohussa (kun oppilaille paljastui Severin pettäneen Violaa Monican kanssa) kiinnostavan ainoastaan se miten se vaikuttaa Severiin. Jiriä kiinnosti oma ego (voi kauheaa, lukiolaiset sai tietää, että häntä petetty. Ja koulukaverit vaan hehkutti puumamagneetti-Severiä köyhäilijä-Violan saadessa haukut. Niin väärin.

*spoiler ends*

Raivostuttavaa, mutta ehkä tällä haetaan juuri sitä et Violalle käy pahemmin, kun kukaan aikuinen ei puutu asiaan. Lindeman haastattelusta kävi ilmi, että vankilasta vapauduttuaan äidin ja tyttären välit on tapetilla. Ei ole voinut vaikuttaa ja olla paras mahdollinen äiti vankilasta käsin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Spoiler*
.
.
.

*spoiler ends*

Raivostuttavaa, mutta ehkä tällä haetaan juuri sitä et Violalle käy pahemmin, kun kukaan aikuinen ei puutu asiaan. Lindeman haastattelusta kävi ilmi, että vankilasta vapauduttuaan äidin ja tyttären välit on tapetilla. Ei ole voinut vaikuttaa ja olla paras mahdollinen äiti vankilasta käsin.

En yhtään ihmettele jos Violan ja Lindan välit on tapetilla, onhan Violan elämä Aaron kanssa ollut koko Lindan vankeusajan hyvin rankkaa. Viola on varmasti ihan aiheesta katkera äidilleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Spoiler*
.
.
.

*spoiler ends*

Eva ja Jiri kyllä puuttui tilanteeseen mut siitä ei paljon apua taida olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Argumentteja Akin ja Sannin suhteen puolesta:
- Näyttävät hyviltä yhdessä, lisäksi näyttelijät tulevat hyvin toimeen
- Kumpikin tavallaan joutunut aikuistumaan liian aikaisin: Akin traumat veivät pahoille teille, Sannista tuli äiti nuorena
- Kummallakin lapsi edellisestä suhteesta. Sanni (toistaiseksi) Alissan kanssa hyvää pataa
- Kuvitelkaa Aki tervehtimässä Iljaa hilpeästi! Suloinen ajatus
- Aki voisi kertoa Sannille Heikistä ja muutenkin puida asioita luottamuksella
- Ikäero ei niin pahasti näy kiitos Akin hyvinsäilyneen ulkonäön
- Sanni on aikuinen, ihan tosi. Jos joku on ollut lapsellinen niin Tale
- Suhde Akin kanssa saattaa piristävällä tavalla erota suhteesta Taleen
- Sanni on hyväntahtoinen ja ymmärtää varmasti Akin menneisyyttä
- Aki on (halutessaan) suojelunhaluinen tukihenkilö rakkaalleen
- Ehkä Sanni pystyy tasoittamaan Akin pahansuopuutta? Ja oppii Akilta pitämään puoliaan
Olen puhunut.

Kuka analysoi näin tarkkaan jotain Salkkareita?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Kumpikin tavallaan joutunut aikuistumaan liian aikaisin: Akin traumat veivät pahoille teille, Sannista tuli äiti nuorena
- Kummallakin lapsi edellisestä suhteesta. Sanni (toistaiseksi) Alissan kanssa hyvää pataa
- Ehkä Sanni pystyy tasoittamaan Akin pahansuopuutta? Ja oppii Akilta pitämään puoliaan
Olen puhunut.

Kuka olettaa, että näihin analyyseihin uppoaa suuresti aikaa? Salkkari-suhteista on helppo tehdä pika-analyysi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puhunut.

Kuka olettaa, että näihin analyyseihin uppoaa suuresti aikaa? Salkkari-suhteista on helppo tehdä pika-analyysi.

No kyllä tuo on jo aika epätervettä analysointia, kirjoitetaan aivan kuin nämä henkilöt olisi ihan oikeita.

Vierailija

Eikö niistä unilääkkeitä ole mitään apua Kallelle? Ymmärrän kyllä, että henkisesti voi siitä huolimatta olla rankkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puhunut.

No kyllä tuo on jo aika epätervettä analysointia, kirjoitetaan aivan kuin nämä henkilöt olisi ihan oikeita.

Tämä ketjuhan on aika pitkälti ollut viime vuosina pelkkää analysointia ja veikkailuja tulevista tapahtumista ja hahmoista. On tullut itsekin mietittyä miksi joku tekee niin kuin tekee. En silti missään kohtaa oikeasti ajattele, että hahmot olisivat oikeita ihmisiä. Hauskaa ajanvietettä ainakin mulle. Kaiken ei tarvi olla niin vakavaa.

Sivut

Thread has been locked.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat