Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (2651)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En usko Helenan paluuseen. Saatika Kristiinan.

Miraa ja Violaa shippaan <3

Minäkään en hitustakaan usko Helenan paluuseen. Letinkään paluuseen en jaksa uskoa, onhan hänen lapsilleen tapahtunut jos ja mitä mut äiti ei ole näkynyt. Vois kyllä tehdä Kallelle ihan hyvää mennä Hämeenlinnaan rauhoittumaan.

Vierailija

Voihan se olla, että Ulla lähti sinne Malagaan tai Lappiin ja tuo Talen mukana. Ei ensi viikolla, mutta sitä seuraavalla tulee jo jakso "Oma koti Ullan kallis", että varmaan sillon palaa takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, että Ulla lähti sinne Malagaan tai Lappiin ja tuo Talen mukana. Ei ensi viikolla, mutta sitä seuraavalla tulee jo jakso "Oma koti Ullan kallis", että varmaan sillon palaa takaisin.

Talea tuskin nähdään vielä pitkään aikaan, ainakaan jos Emil aloittanut kuvauksissa vasta tammikuussa.

Vierailija

Olen kyllä positiivisesti yllättynyt ettei Kallen ja Larin välille ole heti viritelty mitään. Olin aivan varma, että Lari kirjoitetaan Kallen tueksi menetyksen jälkeen ja alkaisi siitä syystä viettämään aikaa Kallen kanssa päivittäin. 

Vierailija

Nellan näyttelijä todistaa, että päälle kolmekymppinen mies ei voi pitää parikymppistä tyttöä seksuaalisesti haluttavana. Nehän näyttää ihan lapsilta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Talea tuskin nähdään vielä pitkään aikaan, ainakaan jos Emil aloittanut kuvauksissa vasta tammikuussa.

Huhtikuun puolella todennäköisesti ja samoin Salla mikäli ei ole ollut jo viime vuoden puolella mukana. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Huhtikuun puolella todennäköisesti ja samoin Salla mikäli ei ole ollut jo viime vuoden puolella mukana. 

Näin itsekin ajattelin. Huhtikuussa tai viimeistään toukokuussa.

Vierailija

Mua ärsyttää vieläkin ettei Veikkaus-pöydän ostaja ollutkaan Salla! Olisi ollut hyvä sauma tehdä paluu, mutta ei. Aivan turha juonikuvio olikin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mira voisi hyvin ollakin lesbo, mutta Viola kyllä vaikuttaa ihan heterolta. Toki voisi tulla samantyyppinen juttu kuin Monicalla ja Evalla. En kuitenkaan jostain syystä siihen usko.

Heterolta vaikuttava nuori voi ymmärtää myöhemmin olevansa bi/homo. Nuoruus on usein eksyneisyyden aikaa ja siksi identiteetti ei aina ole ehtinyt vakiintua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira voisi hyvin ollakin lesbo, mutta Viola kyllä vaikuttaa ihan heterolta. Toki voisi tulla samantyyppinen juttu kuin Monicalla ja Evalla. En kuitenkaan jostain syystä siihen usko.

Heterolta vaikuttava nuori voi ymmärtää myöhemmin olevansa bi/homo. Nuoruus on usein eksyneisyyden aikaa ja siksi identiteetti ei aina ole ehtinyt vakiintua.

Tuo pätee ehkä yläasteikäisiin, mutta kyllä lukiossa suurin osa jo tietää mitä on. Eri asia sitten sellaiset teinit, jotka kasvaneet vaikka tiukassa uskonnollisessa yhteisössä jossa joutuneet kieltämään suuntautumisensa.

Kaikki on tietty aina mahdollista ja onhan paljon niitäkin, jotka tajuavat vasta aikuisena olevansa bi/homoseksuaaleja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ajattelin, että ehkä Maija-Liisalla on joku oikea syy olla pois ja sen takia kehitelty tämä kuvio. Onhan toi kokonaisuudessaan aika turha ja siitä taida olla sen kummenpia hyötyjä?

Kyllä niin kävelee ontuen.

Tähän haluan sanoa ellei joku ole jo aiemmin kommentoinut, mutta Maija-Liisa oli risteilyllä tammikuussa eli ei liene poistumassa kokonaan, mutta näin häntä keppien kanssa siellä eli paljon mahdollista, että jotain jalkoihin liittyvää vaivaa ja ehkä ollutkin leikkauksessa. Siksi ottanut hetkeksi sairaslomaa kuvauksista, veikkaisin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi niin, että kun tapasin Pietarin näyttelijän ja osoittautui niin mukavaksi tyypiksi, niin en enää oikein pysty vihaamaan Pietariakaan (vaikka syytä olisi). Ärsyttävää tällainen :D

Salkkariristeilyllä tapasin näyttelijät. Ihan normi-ihmisiähän hekin. Teemu Lehtilä ja Nora Rinne täysin rooliensa vastakohtia. Siitähän hyvän ammattinäyttelijän tunnistaa, että pystyy noin rooliin kuin rooliin venymään. 

Vierailija

Voi kumpa Kalle olisi päässyt jo kuiville, mutta ilmeisesti ei vielä ole. Kuinka kauan tätä kuviota jatketaan? Kallella on oikeus olla rikki ja surra, mutta alkoholin kanssa läträäminen on niin nähty. En yhtään ihmettelisi jos ennenpitkään sairastuttaisi itsensä ryyppäämisellä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi kumpa Kalle olisi päässyt jo kuiville, mutta ilmeisesti ei vielä ole. Kuinka kauan tätä kuviota jatketaan? Kallella on oikeus olla rikki ja surra, mutta alkoholin kanssa läträäminen on niin nähty. En yhtään ihmettelisi jos ennenpitkään sairastuttaisi itsensä ryyppäämisellä. 

Eihän tätä Kallen alkoholismia ole seurattukkaan kuin vasta pari vuotta ilman että sille olisi tullut mitään päätöstä. Kalle on tähän mennessä lähtenyt vain itkenyt, murehtinut ja elänyt Bridget Jones -elämää. Hetken oli onnellinen Kososen kanssa ja nyt saamme taas seurata pari vuotta kun Kalle ryyppää, haikailee ja ettii uutta miestä löytämättä sitä kuitenkaan.

Aleksin paluu oli täysin turha. Samalla tavalla oli Idan paluu täysin turha ja Sergein paluu. Eli myös Salla tekee tälläsen parin viikon paluun ja katoaa sitten jälleen. Linda varmaan jää hieman pidemmäks ajaks, samoiten Tale. 

Vierailija

Spoiler
.
.
.
.
.
Miksei äskettäin haudatun Kososen tuoreen hautakummun päällä olllut hautajaisissa jätettyjä kukkalaitteita ja -seppeleitä?

Yllätyi Kososen syntymävuodesta, 1983. Itse olen -82 ja olen ajatellut Kososen olevan vuoden tai pari itseäni ja Kallea vanhempi. Kallea olen pitänyt n. -80:nä tai -81:nä.

Ikähullu tulee niin kiehurtelemaan tällä viikolla Akin ja Sannin kipinöivistä väleistä ;)

Alkaa yhä enemmän tuntua siltä, että Alissa ja Tommi on ne, jotka poistuu sarjasta onnellisina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuo pätee ehkä yläasteikäisiin, mutta kyllä lukiossa suurin osa jo tietää mitä on. Eri asia sitten sellaiset teinit, jotka kasvaneet vaikka tiukassa uskonnollisessa yhteisössä jossa joutuneet kieltämään suuntautumisensa.

Kaikki on tietty aina mahdollista ja onhan paljon niitäkin, jotka tajuavat vasta aikuisena olevansa bi/homoseksuaaleja.

Aaro ei ole saanut kunnon otetta Violasta, mutta mitä jos hänen aivopesuyrityksensä on hitusen vaikuttanut Violaan? Alitajuisesti tietenkin. Aaro kuitenkin jaksoi jauhaa mm. Violan ja Severin suhteen vääryydestä.
Aaro tuskin ilahtuisi, jos Viola tykästyisi tyttöön.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Spoiler
.
.
.
.
.
Miksei äskettäin haudatun Kososen tuoreen hautakummun päällä olllut hautajaisissa jätettyjä kukkalaitteita ja -seppeleitä?

Yllätyi Kososen syntymävuodesta, 1983. Itse olen -82 ja olen ajatellut Kososen olevan vuoden tai pari itseäni ja Kallea vanhempi. Kallea olen pitänyt n. -80:nä tai -81:nä.

Ikähullu tulee niin kiehurtelemaan tällä viikolla Akin ja Sannin kipinöivistä väleistä ;)

Alkaa yhä enemmän tuntua siltä, että Alissa ja Tommi on ne, jotka poistuu sarjasta onnellisina.

En toivo tai usko Kososen palaavan elävien kirjoihin, mutta väkisin tulee mietittyä onko tarkoituksella jätetty semmoinen mahdollisuus pienillä vihjeillä, vai vaan vedetty sieltä mistä aita on matalin. Veikkaan jälkimmäistä. Voi olla, että se somepäivitys on pistänyt ajatukset vähän siihen moodiin ajattelemaan josko tässä onkin nyt vielä jotain. 

Vierailija

Ihan hauska toi uusin IsmoTube video YouTubessa, mutta en tajua miksi nämäkin pitää olla kauan aikaa sitten kuvattuja. Vanha Ismon Valinta ja Ollikin tuntuu olevan töissä aina vaikka sai nopeasti potkut. :D 

Sivut

Thread has been locked.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat