Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuulemma hankkinut minulle lahjaksi siivoojan lahjakortin. Mielipiteitä?

Vierailija
23.12.2018 |

En itse oikein tiedä mitä pitäisi sanoa. Olen viimeisilläni raskaana, ja tosiaan kotona tässä jonkin aikaa, joten siivous taitaa aika lailla jäädä minun harteilleni... Sikäli ihan kiva, kai. Onko muut saanut tällaista lahjaa omalta mieheltään?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kun aikoinaan ex-mies kyseli ennen minun syntymäpäivää lempiväriäni kovasti ja minä tietenkin hölmönä ajattelin, että ostaa vaikka jonkun kivan puseron tai sormuksen ja/tai korvakorut missä on lempivärini värinen kivi. 

No ihan putkeen ei mennyt arvailuni, kun sain sitten lahjaksi pölynimurin... en tosin  lempivärini väristä, koska kaupoissa ei myyty kuulemma sen värisiä silloin (ex-mies kertoi).

Tokihan loukkaannuin, mutta en näyttänyt sitä hänelle silloin. Ei hänellä muutenkaan koskaan mennyt putkeen nuo lahjaostokset, vaan kaikki olivat jotenkin epäsopivia.

Joten kyllä minä hieman nokkiini ottaisin ap:n tapauksessa, vaikka tarkoitus on ollut varmaan hyvä. Toivottavasti miehellä olisi varattuna jokin henkilökohtaisempikin lahja, muuten latistaa tunnelmaa tuo lahjakortti. 

Minusta on itsekästä odottaa tietynlaista lahjaa ja vielä loukkaantua, jos sellaista ei saa. Osta itse itsellesi mieluinen lahja, mutta älä arvostele toisen ostamaa lahjaa. Lahja on aina lahja. 

Olen sitten itsekäs, ei voi mitään. Mielestäni, kun lahjasta vihjaillaan etukäteen siihen sävyyn, että jotain spesiaalia on tulossa, niin minulla on oikeus myös odottaa jotain muuta kuin siivousvälinettä. Pölynimuri yhteiseen talouteen kuitenkin tuli, niin miksi se vain minulle piti lahjaksi osoittaa. Mutta osittain tästä syystä hän on ex-mies, koska ei ollut mitään tilannetajua, eikä käytöstapoja.

Niin ja nuo paita ja sormus olivat vain esimerkkejä, joten olisihan lahja voinut olla muutakin, mutta romanttisempaa kuin pölynimuri.

Se on ihan hienoa, että jotkut tykkäävät siivouslahjoista, joilla mies (joka asuu samassa taloudessa) vihjailee, että eukkopa se on meidän perheen siivooja ja ansaitsee vain Tolua ja mopin. Hienosti naiset ovat alentaneet itsensä tässä ketjussa. Parissa muussa aloituksessa tsempataan naisia kuinka heidän ei tarvitse alentua enää perheensä orjiksi, mutta tässä taas katsotaan siivouslahjakortin olevan hieno huomionosoitus... Mitä tässä enää uskoisi.

Ammattisiivooja kerran viikossa on kyllä ihan parasta. Siivoojan tullessa vietämme miehen kanssa yhteista aikaa. Ei ole enää turhia riitoja kumpi siivoaa vaan nyt voimme nauttia enemmän toistemme seurasta. Yhteinen aika on paljon mieluisampi lahja kuin mikään tavara. 

Ei tavara ole ainoa vaihtoehto siivouslahjakortille. Jollekin yksinasuvalle mummolle varmaan kiva lahja, mutta että yhteistä kotia ja yhteisiä sotkuja siivoamaan? Samalla periaatteella minä voisin ostaa miehelleni lahjaksi uuden vessan oven, kun edellinen mennyt rikki. Miten huomaavainen olenkaan kun hoidan oven kuntoon, joka siis meidän yhteisen vessan ja lapset vielä rikkoneet,,

En uskoisi miehen siitä valittavan vaan olisi tyytyväinen uudesta ovesta, ettei itse tarvinnut sitä hoitaa. 

Mieheni ainakin pitää kaikista käytännön lahjoista. 

Tuo on vähän sama kuin jos antaa lahjaksi omaa seuraansa. Esim lapselle joku eväsretki lahjaksi.

Vierailija
82/82 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi