Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

160-165cm naiset jotka valittavat 170-175cm miesten olevan heille liian lyhyitä

Vierailija
22.12.2018 |

:D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin lyhyt ja kiva mies kun pitkä ja ikävä..

Mieheni on 173 pitkä, pituus välillä harmittaa, mutta minkä ihminen pituudelleen voi? Tärkein on kuitenkin luonne.

Vierailija
22/24 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on upea, on hän upea. Esim pituus ei tähän vaikuta. Hyvä kroppa, ryhti ja lämmin, lempeä luonne yhdistettynä rautaiseen itseluottamukseen, joka ei provokaatioita ja metelöintiä kaipaa.

Vierailija
24/24 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan heillä siihen oikeus. Mä olen mies ja lyhyempi kuin 165cm. Kyllä niitä naisia löytyy.

Miksei lyhyt saa tykätä pitkästä tai päinvastoin? Tai laiha lihavasta? Kyllä mä tiedän olevani todella pieni, mutta mä olen etsimässä vain yhtä ihmistä ja tarjokkaita tuntuu löytyvän silloin tällöin.

Onhan se tiedossa, että moni ihminen on pohjimmiltaan täysi kakara vielä vanhanakin, mutta ei se ole sukupuolittunut ongelma. On aina vaikeaa löytää samantyyppistä ihmistä. Itse en edes etsi kumppania vaan jänniä keskusteluja ja mielenkiintoisia ihmisiä. Välillä siinä on romantiikkaakin mukana.

Puhu niille naisille. Jos sulla ei ole, mistä puhua, kehitä itseäsi. Ei naisten takia, vaan koska selvästi tarvitset sitä. Osta vaikka halvat bongorummut ja rupea paukuttamaan. Siitä riittää huvia, ehkä piristyt ja olet kiinnostavampi tyyppi.

😍

Just näin. N30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän