160-165cm naiset jotka valittavat 170-175cm miesten olevan heille liian lyhyitä
Kommentit (24)
Minä olen 154cm pituinen nainen. En ole koskaan viehättynyt alle 180 cm miehestä. Kaikki miehet, joiden kanssa on jotain ollut ovat olleet n 182-195cm.
Olen 162cm ja mieheni 192cm. Juuri sopiva. En edes vilkaise alle 180cm miehiä.
Yli 180cm, hoikkia miehiä tulee aina vilkaistua. Tällaiset ovat melkein ”automaattisesti” hyvännäköisiä.
Olen 161 cm ja mieheni on 160 cm. Hyvin menee, ollaan oltu viisi vuotta yhdessä ja ikinä en pois vaihtaisi <3
T. Nainen 28 v
Niin?
On naisellista olla lyhyt, koska biologian vuoksi miehet ovat naisia pidempiä. Mikä ihme se on jos joku lyhyt nainen pitää pitkistä miehistä.
Miesten keskipituus on Suomessa on jotain 180 cm ja naisten 166. Miehen 170-175 pituus on suhteessa hiukan alakanttiin 160-165 cm mittaiselle naiselle. Ja pituuttahan pidetään miehissä jotenkin arvostettavana ominaisuutena ylipäätään ts. naiset saattaa preferoida pitkiä miehiä samalla tavalla kuin miehet voi tykätä vaikka siroista naisista. Mut ei tuollainen normaali, jonkin verran keskimitan alapuolelle jäävä pituus ole yksinään mikään selkeä este parisuhteelle.
Olen juuri tämä keskiarvo 165 cm nainen ja koskaan ei ole pitkä mies viehättänyt. P
No onhan heillä siihen oikeus. Mä olen mies ja lyhyempi kuin 165cm. Kyllä niitä naisia löytyy.
Miksei lyhyt saa tykätä pitkästä tai päinvastoin? Tai laiha lihavasta? Kyllä mä tiedän olevani todella pieni, mutta mä olen etsimässä vain yhtä ihmistä ja tarjokkaita tuntuu löytyvän silloin tällöin.
Onhan se tiedossa, että moni ihminen on pohjimmiltaan täysi kakara vielä vanhanakin, mutta ei se ole sukupuolittunut ongelma. On aina vaikeaa löytää samantyyppistä ihmistä. Itse en edes etsi kumppania vaan jänniä keskusteluja ja mielenkiintoisia ihmisiä. Välillä siinä on romantiikkaakin mukana.
Puhu niille naisille. Jos sulla ei ole, mistä puhua, kehitä itseäsi. Ei naisten takia, vaan koska selvästi tarvitset sitä. Osta vaikka halvat bongorummut ja rupea paukuttamaan. Siitä riittää huvia, ehkä piristyt ja olet kiinnostavampi tyyppi.
En tiennyt että niin lyhyitä "miehiä" on edes olemassa :D eikö ne ole ihan vain poikia.
Vierailija kirjoitti:
No onhan heillä siihen oikeus. Mä olen mies ja lyhyempi kuin 165cm. Kyllä niitä naisia löytyy.
Miksei lyhyt saa tykätä pitkästä tai päinvastoin? Tai laiha lihavasta? Kyllä mä tiedän olevani todella pieni, mutta mä olen etsimässä vain yhtä ihmistä ja tarjokkaita tuntuu löytyvän silloin tällöin.
Onhan se tiedossa, että moni ihminen on pohjimmiltaan täysi kakara vielä vanhanakin, mutta ei se ole sukupuolittunut ongelma. On aina vaikeaa löytää samantyyppistä ihmistä. Itse en edes etsi kumppania vaan jänniä keskusteluja ja mielenkiintoisia ihmisiä. Välillä siinä on romantiikkaakin mukana.
Puhu niille naisille. Jos sulla ei ole, mistä puhua, kehitä itseäsi. Ei naisten takia, vaan koska selvästi tarvitset sitä. Osta vaikka halvat bongorummut ja rupea paukuttamaan. Siitä riittää huvia, ehkä piristyt ja olet kiinnostavampi tyyppi.
Asiaa.
No minä olen 164cm ja mies 177cm ja ihan sopiva, en ikinä ole edes ajatellut pituutta. Olen seurustellut pari kertaa myös itseni pituisen miehen kanssa. Ihan muita asioita katson kuin pituutta. En esim. tykkää lihavista miehistä, olen itsekin hoikka. Tämä minulle suotakoon ja tähän voi itse vaikuttaa, pituuteen taas ei.
Minä olen 163cm ja mieheni 191cm. Valitsin hänet älyn, luonteen ja ulkonäön perusteella, pituutta jopa vähän kauhistuin. Mutta en antanut pituuden häiritä ja olemme olleet jo vuosia onnellisesti naimisissa. Nyt olen hänen pituudestaan ihan iloinen, sillä paljastui, että hän on raamikas ja turvallinen alfauros!
Naurattaa myös miehet joiden mielestä jotkut naiset on heille liian lihavia :D
Naiset ovat pohjimmiltaan niin mitättömyyksiä sekä sisäisesti että ulkoisesti, niin noita puutteita yritetään kompensoida pitkällä miehellä. Tosin huvittava näkyhän se on kun pitkät miehen perässä menee puolijuoksua lyhyt tappijalkainen muija.
Olen 162cm. En ole koskaan viehättynyt pitkistä miehistä. Mieheni on 172cm. Poikani 175cm seurustelee 177cm tytön kanssa. Ei ole heilläkään ongelmia.
Kaikki mun rakastajat on aina olleet yli 180 cm pitkiä, jopa 190. Kyseessä joku alkukantainen vastakohtien viehätys, molemmin puolin. Olen alle 160 cm itse.
Toisaalta en lainkaan kiinnostu liian komeista kasvoista, "räyhäkkyydestä", materialistisuudesta tai rikkauksista. Oon vähän mietteliäämpien älykkötyyppien perään. Mitä se muita liikuttaa, kuka milläkin perusteella viehättyy? Jos jollekin toiselle tärkeää on spesifit kiinnostuksenkohteet tai pitkät sormet, onko se keltään pois?
Mä olen 166 cm, ja mieheni on 172 cm. En valinnut miestä mittanauhan kanssa, vaan valitsin älykkäimmän ja hyväsydämisimmän koskaan tuntemani miehen. Ymmärrän kyllä, että yhtä hyviä ihmisiä ei riitä kaikille, ja sitten pitää etsiä jotain muuta, vaikka pitkä mies.
Muuten lapsemme pituusennuste on 185 cm.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat pohjimmiltaan niin mitättömyyksiä sekä sisäisesti että ulkoisesti, niin noita puutteita yritetään kompensoida pitkällä miehellä. Tosin huvittava näkyhän se on kun pitkät miehen perässä menee puolijuoksua lyhyt tappijalkainen muija.
Joo, kieltämättä näky on koominen, ei voi mitään. Mullakin kaveripariskunta jossa nainen todella lihava 160cm ja mies 196cm ja tikkulaiha kukkakeppi (en oikeasti ole koskaan nähnyt laihempaa miestä). Ovat kyllä hassun näköinen pariskunta. Eihän sille mitään voi jos rakastuu.
No minusta 170cm mies on ihan pitkä, mutta oikeasti pituudella ei ole väliä. Itse olen 162cm.
Onhan 170-175cm aika lyhyt mies.