Meidän joulukuusi on ihan paska
Vähän toispuoleinen eikä koristeet tai kynttilät asetu nätisti mitenkään :( meillä on aina ollut latvakuusi, tänä vuonna ei jaksettu lähteä mettään sitä hakemaan joten otettiin sitten tuollainen tavallinen. Iso virhe. Avaan viinipullon suruuni.
Kommentit (44)
Ja meidän joulupaska on ihan kusi.
Latvakuusessa oksanväli puoli metriä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän toispuoleinen eikä koristeet tai kynttilät asetu nätisti mitenkään :( meillä on aina ollut latvakuusi, tänä vuonna ei jaksettu lähteä mettään sitä hakemaan joten otettiin sitten tuollainen tavallinen. Iso virhe. Avaan viinipullon suruuni.
Älä viitti. Teillä on kuusi. Piste. Nyt joulun viettoon.
Meidän perheessä luovuttiin kuusesta viisi vuotta sitten. Elämä on nyt helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuusi rukka heittää veivinsä joulun vuoksi ja sitten se vielä haukutaan saattohoidossa. Sama vika sianperseellä. Innoissaan teilataan sika, jotta saadaan syödä sen perse jouluna.
Ihanaa joulua kaikille.
🤔
Käykää joulun jälkeen kysymässä voisiko sen palauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Keneltä? Toi on omalta maalta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sittenpä rumuus onkin sun omaa syytä. Hae huomenna uusi valoisan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
auts
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumarra metsään päin ja huuda "oi metsä, otatko kuusen takaisin?". Näin varmistat, että kuusi ryhtyy taas kasvamaan metsään päästyään ja ymmärtää olla ensi jouluun mennessä kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen syytä se sitten olisi jos olisi kuusimyyjältä ostettu😁? Ap
Minä ostan aina vähän reppanan kuusen. Käy sääliksi yksinään kyhjöttävää, muiden hylkäämää kuusta. Luotani se saa hyvän kodin ja kauniit koristeet.
Joulumaa kun jokaiselta löytyy sydämestä.
Tuo sanotaan laulussa, joten miksi ihmeessä pitää joitakin koirankusemia joulupuita nurkkiinsa hankkia varisemaan. Hyi olkoon. Led-kynttilät ja joulumusiikki riittävät joulutunnelmaan. Ja pentujen riiteleminen tietty.
Meillä on menossa jo toinen kuusi tälle joululle. Eka, pieni pöytäkuusi, haettiin jo alkukuusta. Se oli kyllä aika reppana ja alkoi aika pian karisemaankin, mutta tämä varsinainen on ihan kaunis.
No älä. Mä en voi edes laittaa joulukuusta, kun kissat hullaantuu siihen niin törkeänä, että se on lattialla 5min jälkeen sen laitosta. Että ilman joulukuusta eletään täällä.
Toivon kiitollisuutta sydämiinne tänä jouluna 😇
Vierailija kirjoitti:
No älä. Mä en voi edes laittaa joulukuusta, kun kissat hullaantuu siihen niin törkeänä, että se on lattialla 5min jälkeen sen laitosta. Että ilman joulukuusta eletään täällä.
Mä laittaisin kuusen ihan pelkästään tuon takia! Koukku kattoon ja latvasta naru että pysyy pystyssä ja sitten kissat irti😄 En ehkä vaivautuisi koristelemaan.
Jokainen joka valittaa kuusesta - katso peiliin. Ei prkl, tulee mieleen äitini, joka aina isän tuomasta kuusesta valittamalla pialsi joulun.
Auta armias jos isä ois valittanut jouluruuista vastaavasti...
Te valittajat olette todellisia joulun tunnelman pilaajia.
Mä viittaan tuolla jenkkikuusella ulkonäköön, en kasvatusmaahan. Tuon aikaisemman kommentin toka linkki on sellainen konka miellän jenkkikuuseksi. Liian tuuhea ja tasainen, siihen ei saa koristeita nätisti roikkumaan. Ap