Onko seksi sinulle tärkeä nautinnon lähde?
Ilmeisesti monellekaan ei ole, kun suhtautuminen on näin estoista. https://www.vauva.fi/keskustelu/3877142/ketju/harrastatteko_seksia_jos_…
Kommentit (7)
No, tämä vauva palsta onkin kummallinen paikka. Mutta onhan meitä ihmisiä moneen junaan.
Seksi on nautinnon lähde mutta myös yksityisasia. Lasten nukkuessa kyllä pannaan, mutta harvoin vieraiden kyläillessä kyllä pystyy olemaan ilman. En minä alkaisi kylässä myöskään panemaan puolison kanssa.
M40
Ehdottomasti, itselle se oli suhteessa tapa antaa toiselle hyvää ja nauttia siitä kun toinenkin nauttii. Toki mielellään sitä sais, mut suhteessa ollu et toinen on aina etusijalla.
Itse suhteessa kyllä tuli paneskeltua niin kylässäkin jos siltä tuntuu et kumpikin haluaa :)
Ehdottomasti on. Mikään nautinto maailmassa ei voita yhteisen orkun nautintoa. Ymmärsin jo nuorena ekaa kertaa naidessa, että naiminen on ainut tapa poistaa se stanan kutina kalusta, mikä ei lähde millään käteenvedolla ikinä. Itse olen ainakin sen verran seksuaalinen ja että aivan pakko saada pillua vähintään kerran viikossa. Ihan pakko saada laittaa rojut putkeen, eikä minnekään muualle. Kai sitä on jotenkin niin alkukantainen luonnon lapsi, mene ja teidä. Naitu on koko ikä melkein joka paikassa, kylässä, mökillä ja kaikilla reissuilla aina. Aina joku suojainen paikka löydetty missä päästy naimaan, tai hiljaa peiton alla toisten nukkuessa. Onneksi vaimoksi sattui sellainen jolle on myös kelvannut koko ikä. Voi se toki olla että on henkisestä enemmän riippuvainen kuin fyysisesti. Siitäkään ei ole varmuutta. Mutta ihan sama, silkkaa nautintoa koko pitkä ikä.
Sen jälkeen kun nuorena alkuun päässyt ei haluais olla ilman naintia ja orkkuja.
Kyllä karmeita aikoja itelle ollu kun muksuja on saatu ja syystä tai toisesta ollut ilman .
Ihan perus tarve minun mielestä
Elämän merkitys.sisältö puuttuu jos ei saa.
Äijä
On todellakin. En voisi edes ajatella elämää ilman seksiä ja orgasmeja.
Tosin ainoastaan parisuhteessa oltaessa.