Mitä joululahjaksi aikuisen lapsen mummolle?
Hänellä taitaa olla jo kaikki mitä hän haluaa ja hän on matkustelevat hyvätuloinen eläkeläinen. Viime vuonna vauhti hiipui kun hän masentui. Hän kertoo, ettei koe minkäänlaista halua tai tarvetta olla tekemisissä ulkomaailman kanssa muuten kuin pakon edessä.
Eli jos olen käsittänyt oikein niin hän kaipaa joulurauhaa? Mutta mitä nuori aikuinen lapseni voisi viedä hänelle joululahjaksi? Mistä masentunut ihminen voisi ilahtua? Lapseni tarkoitus ei ole tunkeutua väkisin sisälle vaan antaa lahja ovella tai jättää se hänen postilaatikkoonsa jos hän ei avaa ovea.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Siis kysyt mitä lahjaksi omalle äidillesi...?
Kyseessä on kylläkin mieheni äiti.
Vierailija kirjoitti:
Hiiliteräksinen paistinpannu!
Hänellä on kaikki mitä tarvii ja enemmänkin. Sanoi viimeksi, että on raskasta elää yksin isossa talossa. Hän yrittää tarjota tavaroitaan lapsilleen.
Lupaus, että auttaa jossakin käytännön työssä. Ja oikeasti viekää lääkäriin. Nyt ei vaikuta tilanne muutenkaan olevan ok. Olen itsekin leski, mutta jos menisin tuohon kuntoon olisi korkea aika tarkistaa terveys-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kysyt mitä lahjaksi omalle äidillesi...?
Kyseessä on kylläkin mieheni äiti.
Eikö olisi ollut helpompaa kertoa tuo heti aloituslauseessa...?
Vierailija kirjoitti:
Lupaus, että auttaa jossakin käytännön työssä. Ja oikeasti viekää lääkäriin. Nyt ei vaikuta tilanne muutenkaan olevan ok. Olen itsekin leski, mutta jos menisin tuohon kuntoon olisi korkea aika tarkistaa terveys-
Kyllä. Oikea lahja olisi nyt yrittää kaikin keinoin saada apua.
Hiiliteräksinen paistinpannu!