Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies teki oharit vuosipäivänä

Vierailija
21.12.2018 |

Tilanne on siis tämä. Olen seurustellut todella ihanan miehen kanssa kolme vuotta. Emme asu yhdessä, olemme 28-vuotiaita. Meillä menee muuten hyvin, paitsi mies nukkuu päiväunia ja tekee sen takia ohareita. Miehellä on töissä aina aikainen aamuvuoro ja hän nukkuu pitkät päiväunet aina töiden jälkeen. Useita kertoja olen seissyt yksin odottamassa jossain konserttisalilla tai jäähallilla kun mies ei ole herännyt päiväuniltaan kellonsa soittoon. Olemme myöhästyneet junasta tms. usein. Itse olen herättänyt häntä usein ja se herättäminen oikeasti kestää, mies ei siis feikkaa.

Meidän piti tänään juhlia vuosipäiväämme. Tämä oli sovittu jo aikoja sitten. Olin koko yön hereillä siivoamassa, valmistelemassa (uudet lakanat, ripustin tunnelmavalot tms.), leipomassa ja laittamassa ruokaa juhlaa varten. Minulla oli hauskaa.
Nukuin tunnin ja menin töihin. Työpäivän jälkeen valmistelin iltaa ja kaunistauduin itse. Pistin ruoan uuniin kun miehen tuloon oli tunti, eli kello 16. Mies ei tullut kello 17. Ei kello 18. Ei kello 19. Ei kello 20. Pidin ruokaa lämpimänä ja odotin. Yritin soittaa ja laittaa viestiä. Minulla ei ole autoa ja tässä pikkukaupungissa ei ole joukkoliikennettä. Mies asuu 7 kilometrin päässä niin en sinne lähtenyt.

Miestä ei näy vieläkään, mutta viisi minuuttia sitten oli sitten viimein herännyt ja on laittanut nyt viestiä ja yrittänyt soittaa. Kyselee, tuleeko vielä. Ei ole edes pahoillaan.

Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy. Vietän paljon aikaa pitämällä ruokaa lämpimänä mutta herra ei ilmesty. Meillä on muuten ihana suhde, on hyvää seksiä (olen itse erittäin kokeilunhaluinen ja annan kaikilla tavoilla), mies on kiltti, hauska, mukava ja osaa keskustella. Olenko kamala akka kun itken täällä väsyneenä? Mitä te tekisitte minun asemassani?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap

Vierailija
2/29 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika, höllää vähän, toinen on väsynyt töiden jälkeen. Joskus sitä nukuttaa. Ja kuulostat hieman marttyyriuteen taipuvaiselta. Eihän sun nyt olis koko yötä tarvinnu valmistella.

Vierailija
4/29 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sika. Jätä se.

Vierailija
5/29 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei arvosta sinua. Jos arvostaisi, ei tekisi ohareita. Ja sinä omalla toiminallasi näytät että oharit on  ihan ok kun edelleen siinä olet.jssap

Vierailija
6/29 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvänen aika, höllää vähän, toinen on väsynyt töiden jälkeen. Joskus sitä nukuttaa. Ja kuulostat hieman marttyyriuteen taipuvaiselta. Eihän sun nyt olis koko yötä tarvinnu valmistella.

Ei olisi tarvinnutkaan, mutta halusin tehdä päivästä upean sillä meillä on mennyt hyvin. Halusin näyttää miehelle miten paljon häntä rakastan.

En ole vihainen, olen vain surullinen.

T. Ap

Vierailija
7/29 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
8/29 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies paremmaksi muutu. Kuulostat paljon paremmalta kuin suuri osa naisista, ansaitset parempaa.

Vierailija
9/29 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme naisia vaivaa? Mies kohtelee kuin kakkaa mutta silti jäädään suhteeseen .

Vierailija
10/29 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies näyttää sinulle miten paljon hän rakastaa sinua? Teillä taitaa olla työviikolla niin erilaiset päivärytmit, olisiko parempi nähdä kun molemmilla vapaapäivät töistä?

Vierailija
11/29 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies näyttää sinulle miten paljon hän rakastaa sinua? Teillä taitaa olla työviikolla niin erilaiset päivärytmit, olisiko parempi nähdä kun molemmilla vapaapäivät töistä?

Tapaamme vain perjantai/lauantai/sunnuntai -akselilla, ja joskus arki-iltoina, jos on joku tapahtuma tms. Yleensä olemme siis viikonloput yhdessä perjantaista alkaen, mutta mies tulee aina monta tuntia myöhässä. Juuri töiden takia menemme tällä rytmillä. Kiitos sinulle kuitenkin :)

T. Ap

Vierailija
12/29 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi.

Vierailija
13/29 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se arvostus oikein ilmenee? Minä en huomaa sellaista yhtään miehen taholta. Ap kuulistaa olevan vähän suhteessa mielikuvitusunelmamiehen kanssa. Hän on mielessään luonut miehestä ihanan mielikuvan, eikä näe totuutta. Kun sanat ja teot ovat ristiriidassa, niin pitää katsoa tekoja.

Vierailija
14/29 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se arvostus oikein ilmenee? Minä en huomaa sellaista yhtään miehen taholta. Ap kuulistaa olevan vähän suhteessa mielikuvitusunelmamiehen kanssa. Hän on mielessään luonut miehestä ihanan mielikuvan, eikä näe totuutta. Kun sanat ja teot ovat ristiriidassa, niin pitää katsoa tekoja.

Hyvin sanottu! Mun ex oli just tuollainen. Se sai mut ajattelee et se on upea ja mä olen paska ja huono jos en ajattele samalla tavalla. Kaikki oli aina mun vika.

Vierailija
15/29 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla pettynyt, mutta älä jää siihen lillumaan. Nyt pyydät miehen tulemaan ja lämmität ruokaa mikrossa sitten, kun alatte syödä. Sinä tiedät, miksi hän myöhästyi, juhlitte nyt vaan eri aikaan, ilta on vielä nuori.

Älä heitä hyvää miestä pois, jokaisessa on vikansa.

Vierailija
16/29 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme naisia vaivaa? Mies kohtelee kuin kakkaa mutta silti jäädään suhteeseen .

Pelkäävät elää yksin. Ekan kierroksen jälkeen 30+ havahdutaan että "ei perkele, elämässä voi olla muutakin kuin opiskelu/työt, viini, matkailu ja lisääntyminen" Läheisriippuvuutta, jotkut nuoret ekstroverttinaiset eivät osaa asua omillaan ilman parisuhdetta muutamaa kuukautta pidempään, vaan hommaavat ulkonäöllään jonkun Tanelin nurkkiin pyörimään kunnes kiinnostus sitten siihenkin/silläkin lopahtaa

Vierailija
17/29 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero

Vierailija
18/29 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on naiivi ja hölmö. Mies tietää että saa perseillä.

Vierailija
19/29 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se possu.

Vierailija
20/29 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Annan kaikilla tavoilla”

Voi jeesus..