Mies teki oharit vuosipäivänä
Tilanne on siis tämä. Olen seurustellut todella ihanan miehen kanssa kolme vuotta. Emme asu yhdessä, olemme 28-vuotiaita. Meillä menee muuten hyvin, paitsi mies nukkuu päiväunia ja tekee sen takia ohareita. Miehellä on töissä aina aikainen aamuvuoro ja hän nukkuu pitkät päiväunet aina töiden jälkeen. Useita kertoja olen seissyt yksin odottamassa jossain konserttisalilla tai jäähallilla kun mies ei ole herännyt päiväuniltaan kellonsa soittoon. Olemme myöhästyneet junasta tms. usein. Itse olen herättänyt häntä usein ja se herättäminen oikeasti kestää, mies ei siis feikkaa.
Meidän piti tänään juhlia vuosipäiväämme. Tämä oli sovittu jo aikoja sitten. Olin koko yön hereillä siivoamassa, valmistelemassa (uudet lakanat, ripustin tunnelmavalot tms.), leipomassa ja laittamassa ruokaa juhlaa varten. Minulla oli hauskaa.
Nukuin tunnin ja menin töihin. Työpäivän jälkeen valmistelin iltaa ja kaunistauduin itse. Pistin ruoan uuniin kun miehen tuloon oli tunti, eli kello 16. Mies ei tullut kello 17. Ei kello 18. Ei kello 19. Ei kello 20. Pidin ruokaa lämpimänä ja odotin. Yritin soittaa ja laittaa viestiä. Minulla ei ole autoa ja tässä pikkukaupungissa ei ole joukkoliikennettä. Mies asuu 7 kilometrin päässä niin en sinne lähtenyt.
Miestä ei näy vieläkään, mutta viisi minuuttia sitten oli sitten viimein herännyt ja on laittanut nyt viestiä ja yrittänyt soittaa. Kyselee, tuleeko vielä. Ei ole edes pahoillaan.
Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy. Vietän paljon aikaa pitämällä ruokaa lämpimänä mutta herra ei ilmesty. Meillä on muuten ihana suhde, on hyvää seksiä (olen itse erittäin kokeilunhaluinen ja annan kaikilla tavoilla), mies on kiltti, hauska, mukava ja osaa keskustella. Olenko kamala akka kun itken täällä väsyneenä? Mitä te tekisitte minun asemassani?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mun käy sua sääliks <3
Tämä.
Minunkin mies teki oharit vuosipäivänä. Olin järjestänyt kaikkea mukavaa ja mies sitten samana päivänä ilmoitti ottaneensa ylimääräisen työvuoron illaksi / yöksi. Ei ollut pahoillaan.
On entinen, ei arvostanut minua loppujen lopuksi missään asiassa.
Taidat ottaa täyden vastuun teidän parisuhteestanne? Järjestät yhteisestä vuosipäivästänne alkaen ilmeisesti kaiken, mitä teette ja touhuatte? Ei ihme, jos mies "unohtaa". Annatko hänelle yhtään löysiä, vastuuta, tilaa ehdottaa mitä voisitte yhdessä tehdä ?
Sori vaan, mutta jos todellakin valvot koko yön vuosipäivän valmisteluiden takia en näe siinä mitään järkeä. Tarkoitat varmastikin hyvää, mutta tarkoitat hyvää lähinnä itsellesi ja haaveillesi kivasta parisuhteesta. Ei tuo mitään rakkautta ole, ei vilpitöntä, vaan tukahduttavaa toisen sitomista. Oliko idea kaikkinensa sinun ja että olette sinun luonasi silloin?
Laita mies välillä miettimään ja ottamaan vastuu. Älä tee kaikkea hänelle valmiiksi. Ja jos mies on tuollainen nukkuja, ei suostu muuttamaan tapojaan, niin nosta kätesi pystyyn. Jää katselemaan, mitä teidän välille jää kun tulet vain puolitiehen vastaan. Joskus se totuuden kieltäminen voi olla helpompaa ja hössöttää kaikkea kuin myöntää, ettei toisesta ole mihinkään.
Mahottomia nuo porvoolaiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
AP on naiivi ja hölmö. Mies tietää että saa perseillä.
Sinä olit naiivi ja hölmö, kun sikamiesprovoon lankesit.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mies paremmaksi muutu. Kuulostat paljon paremmalta kuin suuri osa naisista, ansaitset parempaa.
Kuulostaa sikamiessatuilijalta. Siltä se kuulostaa. Aina sama yksityiskohtia pursuileva, pitkäveteinen tarina.
Ei toi miehen uni/työ rytmi kuulosta normaalilta. Koko sen pitää täysin muuttaa nukkumista tapojaan tai vaihtaa duunia.
Pidätkö sinä sitten hereillä iltaisin ettei pääse ajoissa nukkumaan? Jos ihminen joutuu heräämään 3-5 aikana töihin aamulla. Nukkumaan mennään klo 7-8 silloin. Eli ehkä tyttöystävän jättö voi toimia myös.
Mun käy sua sääliks <3