Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies kysyy "suudellaanko?" Sehän nyt on selvää jos yhtään osaa lukea kehonkieltä?

Vierailija
21.12.2018 |

Kysyyköhän tämä mies sitten makuuhuoneessa "harrastetaanko seksiä?"

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikea mies, niin ei haittaa yhtään. On vaan sulosta.

Näinpä, naisille tämä ei ole ongelma, monelle miehelle tuntuu olevan, miksiköhän?

Vierailija
22/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilma lupaa se on raiskaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyttiin kerran myös. Meni pasmat sekaisin joten kieltäydyin. Olisin kyllä halunnut ja harmitti jälkeen päin. Oon tottunut ettei multa paljon kysellä. Oli mielestäni tosi herrasmiesmaista

Vierailija
24/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilma lupaa se on raiskaus

Lisäksi jokainen asento pitää hyväksyttää erikseen ja välillä muutenkin varmistaa että vieläkö jatketaan.

Vierailija
25/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menis kyllä fiilis ihan totaalisesti jos mies ois niin autisti että tollasta pitäis kysyä

Ei kukaan nainen käytä sanaa autisti.

Toisekseen kysyä voi niin monella eri tapaa, ei siinä tarvitse käyttää kirjakieltä tai kliseisiä tunnelman tappajia. Ihan pelkkä "onko ok" "haittaako että pussaan" yms mitä keksii ja mikä tilanteeseen sattuu sopimaan voi ja kuuluukin käyttää, se on kohteliasta ja toisen huomioon ottamista, varsinkin jos on epävarma toisesta ja ei vielä tunne kovin hyvin.

Jokaisella on oikeudet riippumatta siitä tunteeko toisen hyvin tai huonosti 

Vierailija
26/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, sitä ei ole tarvittu erikseen kysyä, keskenään.

Silloinhan stä ei varmaati edes kysytä ,kun ei jonkun seura tyrkytyksestään "maistu".

Vierailija
27/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vakavastikin puhuen itseltäni loppuisi kyllä mielenkiinto siinä kohtaa, jos miehen pitäisi kysyä suudellaanko. Jos hän ei oikeasti ymmärrä, mitä se tarkoittaa, kun toistemme sanatonta vuorovaikutusta lukien käännämme kasvomme toisiamme kohti, niin vuorovaikutustapamme ovat aivan liian erilaiset.

Meni aikaisempi poistoon joten uusi yritys.

Ihan vakavasti puhuen pidän sinunlaisia naisia typeri.nä.

Ymmärrätkö että tuo uudistus on tehty turvaamaan koskemattomuutta, ehkäisemään edes osaa r.aiskauksista, helpottamaan oikeudenkäyntejä ja sinä sanot että menisi mielenkiinto jos mies huomiosi sinut, ennen aloitteen tekemistä?! Miten t.yhmä voi ihminen olla?

Vierailija
28/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ei opeteta koulussa eli nainen ei halua ottaa vastuuta itselleen tapahtuvista asioista, joiden kuitenkin haluaa tapahtuvan.

Minusta miehenä mikään ei olisi hienompaa kuin osoittaa hellyyttä ja välittämistä myös kysymällä joitakin asioita, vaikka ei välttämättä tarvitsisi, mutta ainakin tutustumisvaiheessa kehitys voi pysähtyä tällaisiin seikkoihin.

Tärkeintä miehen on muistaa olla epäilemättä itseään ja vapautua itsesyytöksistä, vaikka mitä tapahtuisi, sillä naisilla on haluhormonia 8-10 kertaa vähemmän ja muita eroja suhteessa mieheen ja naisen kiinnostus voi lopahtaa vaikka mistä syystä; vikaa ei tarvitse etsiä itsestä, vaan vaikka jumalasta jos sitä pitää jostain etsiä. 

Huonot sosiaaliset taidot omaava nainen ei myöskään kohdista turhautumistaan sisäänpäin tai johonkin ei-elävään kohteeseen, vaan ei osaa erotella negatiivisia tunteita järkiajatuksista ja näin ollen mies saa haukut päälle, sillä nainen ei ymmärrä negatiivisten tunteiden syntyvän hänen sisällään eikä mies ole niitä sinne pahuudessaan laittanut, kun mies kysyy lupaa suudelmaan tai tekee muun "virheen". 

Miehillä on tietysti myös sitten omat huonojen taitojen ilmenemistapansa kuten huorittelu, uhkailu, maanittelu ja milloin mikäkin. 

Vierailija
29/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menis kyllä fiilis ihan totaalisesti jos mies ois niin autisti että tollasta pitäis kysyä

Ei kukaan nainen käytä sanaa autisti.

Toisekseen kysyä voi niin monella eri tapaa, ei siinä tarvitse käyttää kirjakieltä tai kliseisiä tunnelman tappajia. Ihan pelkkä "onko ok" "haittaako että pussaan" yms mitä keksii ja mikä tilanteeseen sattuu sopimaan voi ja kuuluukin käyttää, se on kohteliasta ja toisen huomioon ottamista, varsinkin jos on epävarma toisesta ja ei vielä tunne kovin hyvin.

Jokaisella on oikeudet riippumatta siitä tunteeko toisen hyvin tai huonosti 

Tietenkin on, kyse ei ollut siitä, vaan että mikäli on epävarma toisen haluista niin tulee kysyä. Ja nyt tulee kysyä, vaikka ei olisikaan epävarma, juuri näiden väärinkäsitysten ehkäisemiseksi.

Vierailija
30/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vakavastikin puhuen itseltäni loppuisi kyllä mielenkiinto siinä kohtaa, jos miehen pitäisi kysyä suudellaanko. Jos hän ei oikeasti ymmärrä, mitä se tarkoittaa, kun toistemme sanatonta vuorovaikutusta lukien käännämme kasvomme toisiamme kohti, niin vuorovaikutustapamme ovat aivan liian erilaiset.

Ymmärrätkö että tuo uudistus on tehty turvaamaan koskemattomuutta, ehkäisemään edes osaa r.aiskauksista, helpottamaan oikeudenkäyntejä ja sinä sanot että menisi mielenkiinto jos mies huomiosi sinut, ennen aloitteen tekemistä?! Miten t.yhmä voi ihminen olla?

Näytätkö missä kohtaa. Jos minä olen miehen sylissä, painautuneena häntä vasten, ja nostan (!) kasvoni häntä kohti samalla kun hän laskee omia kasvojaan minua kohti, niin on se nyt vaan ihan helvetin naurettavaa mieheltä kysyä siinä kohtaa, suudellaanko. Jos en haluaisi suudella häntä, me emme olisi siinä asennossa.

Vierailija
31/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulta on pari miestä kysynyt, että haluaisinko suudella tai saisiko hän suudella minua. Eivätkä kyllä ole rakastajina olleet myöhemmin mitään kyselijöitä, vaan parasta seksiä, mitä olen saanut. Ehkä se on vain jonkinlainen peliliike, jolla annetaan naiselle näennäisesti mahdollisuus valita.

Vierailija
32/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillitä siellä nyt vähän. kirjoitti:

Jaahas, sitä ei ole tarvittu erikseen kysyä, keskenään.

Silloinhan stä ei varmaati edes kysytä ,kun ei jonkun seura tyrkytyksestään "maistu".

En ymmärtänyt tästä mitään ? Voisitko kirjoittaa niin, että me muutkin ymmärrettäisiin mitä yrität sanoa, kiitos.

Vierailija
33/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten jos mies on tulkinnut väärin ja suutelee vaikka sinä et halua? Syttyisitkö?

Vierailija
34/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytätkö missä kohtaa. Jos minä olen miehen sylissä, painautuneena häntä vasten, ja nostan (!) kasvoni häntä kohti samalla kun hän laskee omia kasvojaan minua kohti, niin on se nyt vaan ihan helvetin naurettavaa mieheltä kysyä siinä kohtaa, suudellaanko. Jos en haluaisi suudella häntä, me emme olisi siinä asennossa.

Ilmeisen t.yhmä tosiaan voikin olla.

Niin että ykskaks havahduit miehen sylistä? Jossakin vaiheessa te siihen asentoon ajauduitte eikös vain, voisiko kysyä vaikka ennen siihen asentoon ajautumista?

Vierailija
35/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta mies kysyi aikoinaan kun alettiin seurustelemaan, että saako pussata. Minusta se oli äärimmäisen hellyyttävää ja muistan vieläkin lämmöllä.

Vierailija
36/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyyköhän tämä mies sitten makuuhuoneessa "harrastetaanko seksiä?"

Ei, vaan "haluttaisko sulla". Vastaus molempiin Ei, sillä ei ole pahempaa turn-offia kuin epävarma mies :D

Vierailija
37/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta mies kysyi ensitreffeillä että "saanko antaa suukon", ei kerinnyt koska kysymyksen jälkeen hyppäsin kaulaan ja suukotin ensin :) Nyt kolme vuotta seurustelua takana.

Vierailija
38/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa kumppanin kanssa petipuuhiin, mutta kumppani vaikkapa katsoo telkkaria, niin eikö kuitenkin tällöin olisi mukavampaa kysyä suoraan (tai epäsuorasti) kuin alkaa suoraan lääppimään? Kuitenkin toinen osapuoli ei välttämättä ole varustautunut petipuuhiin ja siten anna kehonkielellä viestiä, mutta saattaa kysyttäessä ihan mielellään lähteä mukaan touhuun.

Sama suudellessa, että jos itse haluaa, mutta toinen osapuoli ei ole varautunut asiaan, niin helpointahan on vain kysyä. Toki voi sitä yrittää tuijotella ja lähettää telepaattisia viestejä, mutta itse en laskisi sen varaan...

Vierailija
39/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisen t.yhmä tosiaan voikin olla.

Niin että ykskaks havahduit miehen sylistä? Jossakin vaiheessa te siihen asentoon ajauduitte eikös vain, voisiko kysyä vaikka ennen siihen asentoon ajautumista?

Ei jeesusmaaria ole todellista... Oletko koskaan seurustellut? Koskaan ollut lähikontaktissa vastakkaista sukupuolta olevaan ihmiseen? Et ole ikinä kokenut sitä, kuinka vuorotellen tunnustellaan, miten vastapuoli reagoi siihen, että kosketan häntä, halaan häntä, silitän hiuksia, sivelen poskea, rutistan jne? Ja kun kaikki etenee kuin tanssi, päädytte sylikkäin ja siitä eteenpäin.

No, ihan sama minulle. Olen itse onnellisesti suhteessa miehen kanssa, joka ei joudu kyselemään koska osaa kyllä lukea sanattomista vastauksistani haluanko suudella.

Vierailija
40/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilla suostumus yhdyntään, jos enää ketään kiinnostaa hommat + välisuostumus anaalihommiin, itseasiassa kaikille asennoille kirjallinen #suostumus2018.