Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos äitisi tulisi raskaaksi?

Vierailija
21.12.2018 |

Olisitko kiinnostunut pikkusisaruksesta?
Itse järkyttyisin, pitipä lapsen tai ei.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lööppikamaa. Äiti on yli 70-vuotias eikä hänellä ole johtua eikä munasarjojen.

Vierailija
22/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on 65 v ja isä 74. Voisin vähän järkyttyä. Ja alkaisin todellakin pitää hyvää huolta ehkäisystä... hui! Sinänsä varmaan ihan kiva juttu, äiti kovasti mankuu lisää lapsenlapsia, mutta minä olen jo 42 v, niin pidän itseäni liian vanhana. Nyt saisi vielä oman hoivattavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin äidiltäni on poistettu kohtu ja munasarjat. Ikääkin hänellä on jo lähemmäs 90 v. Joten olisihan se todellinen ihme ja saattaisiin järkyttyä kovin.

Vierailija
24/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että ehkä 70 vuotias äitini on sukua neitsyt Marialle joka sikisi pyhästä hengestä. Silloin tosin olisin itsekin sukua ko Marialle ja olisi se kyllä ihme jos huomaisin yht’äkkiä olevani raskaana, kun tosiaan miestä elämässäni ei ole.

Vierailija
25/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin kyllä uskomaan jumalaan, tosin näin kävisi, jos itsekin tulisin raskaaksi, äiti on 77v, minä 55v. Saisitte todistaa jeesuksen uuden tulemisen.

Vierailija
26/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen kaikkien vastaajien äideiltä on poistettu kohtu ja munasarjat.

Jos viitsit vilkaista näiden äitien iät, niin voin kertoa että kohdunpoisto oli todella yleinen hoito moneen gynevaivaan heidän ollessaan noin vaihdevuosi-iässä.

Terv. Eräs jo aiemmin kommentoineista

Vierailija
27/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tommonen yllätys on jo tapahtunut, kun äitini sai 44-vuotiaana lapsen uuden avopuolisonsa kanssa. Itse olin tuolloin jo yli parikymppinen ja muuttanut pois kotoa ajat sitten. Hieman hassu ja ristiriitainen ajatus oli ajatella niin pikkuista pikkusisarta. Ei sitä oikein ensin siskoksi mieltänyt. Nyt tuo pikkusisko on jo 12-vuotias ja meille on muodostunut ihan mukava sisarussuhde. Oma lapseni on taapero ja pikkusiskoni haluaa tulla aina meille hoivaamaan lastani vaikka ei heitä tietenkään kaksin kotiin jätetä

Vierailija
28/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihme!! 88-vuotiaana lapsi. Me se kuitenkin jouduttaisiin hoitamaan, en ala! Yhtäaikaa vanhuuseläkettä ja lapsilisää!

Vierailija
29/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin Jeesuksen uutta tulemista, jos kuusikymppinen äitini raskautuisi nyt, kun isäkin on kuollut vuosia sitten. Jos siis miehen puuttumisesta ja vaihdevuosien jälkeen äitini olisi taas raskaana, se olisi aika samanlainen ihme kuin Jeesuksen neitseellinen syntymä. Pesisin äitini jalat ja perustaisin temppelin, jonka nimeäisin äitini mukaan ja palvoisin äitiäni.

Vierailija
30/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kuka perkele sulle on luovuttanut munasolujaan?!”

Äitini 58v, poistettu munasarjat syövän takia, mutta kohtu on edelleen.

Vierailija
31/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minunkin äiti on kuollut. Aika ihme kyllä olisi jos lapsen vielä tekisi.

Vierailija
32/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että on ihme. Ehkä Jeesuksen toinen tuleminen, ekaks neitsyelle ja sitten vanhukselle.