Jos täysin sinunnäköinen ihminen tulisi iskemään sinua
Miten reagoisit? Edustaisi sitä sukupuolta, josta olet kiinnostunut. Tappaisiko ulkonäkö kiinnostuksen?
Kommentit (14)
Evoluution seurauksena en kiinnostu itseni näköisistä miehistä
Kiinostuisin ainakin, näkis, että sillä on jotain sanottavaa.
No mutta tuotahan naimanaamat tarkoittavat. Monet niistä joita kutsutaan naimanaamoiksi näyttävät kuin siskolta ja veljeltä. Taitaa olla jotakin narsismin multihuipentumaa. Itse en syttyisi itseni näköisestä, siinä mielessä nimenomaan vastakohdat viehättävät.
Minun näköiseni mies näyttäisi isältäni :D Ja isäni on kusipää joten todellakin tappaisi kiinnostuksen. Tuskinpa muutenkaan kiinnostuisin itseni näköisestä miehestä, olen aika pyöreäkasvoinen ja pyöreät kasvot miehellä ei viehätä.
Todennäköisesti sanoisin aika rumasti "pysy kaukana minusta"
Jos hänellä nyt kuitenkin olisi parta ja vähän miehistä muotoa, niin voisin kiinnostua. Itseni näköisistä pitkäkasvoisista, ruskeilla pitkillä varustetuista miehistä viehätyn muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos hänellä nyt kuitenkin olisi parta ja vähän miehistä muotoa, niin voisin kiinnostua. Itseni näköisistä pitkäkasvoisista, ruskeilla pitkillä hiuksilla varustetuista miehistä viehätyn muutenkin.
No ei täysin mun näköinen mies, ei näyttäisi miehekkäältä. Mutta oon ihastunut tällä hetkellä mieheen, jolla on paljon samoja piirteitä kuin mulla. Samaväriset ja -pituiset hiukset. Hymykuopat molemmilla. Molemmat pitkiä. Kasvojen muodossa jotain samaa, joskaan leukaansa en parran alta näe.
Jos täysin minun näköinen mies tulisi iskemään, varmaan säikähtäisin ensin. Sitten ehkä haluaisin keskustella samannäköisyydestämme. Mut en alkaisi suhteeseen edes yhdeksi yöksi, liian friikkiä.
No mies minun naamalla olisi tosi outo ilmestys, olen melko feminiinisen näköinen... Lisäksi tykkään erivärisistä silmistä ja hiuksista kuin omani, eikä mulla partaakaan kasva. Eli vastaan että en todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Panisin.
Samoin. Olisin edukseni miehenä.
En lämpenis. Toisaalta olisi niin kiehtovaa etten pystyisi päästää irti. Kännit varmaan vedettäisiin ja varmasti olisi minulle kuin veli jota ei koskaan ennen ollut.
Vaikka luonne on tärkein, en kyllä voisi seurustella itseni näköisen kanssa... Sorry minä!