JHL kassan asiakkailla ankea joulu
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005943558.html
Eivät saaneet maksuun rahoja. Ihme että menee näin pitkään, meilläkin töissä oli tapahtunut tekninen virhe ja palkat eivät menneet maksuun, mutta ne tuli puolen päivän jälkeen kun hr- ja talousosasto laittoivat kiireellisenä pikamaksuna tulemaan.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Olen aina kuvitellut että eläkkeet ja sosiaaliavustukset tulevat varmasti sovittuna päivänä. Pankki voi mokata mutta pankkikin korjaa virheensä parissa tunnissa.
Aiotko jatkaa kuvittelua vai ottaa tilanteesta opiksi?
Tähän nyt oikeestaan sopii se ensimmäinen kuluton pikavippi.
Jos JHL olisi halunnut, tämä moka olisi ollut helposti selvitetty. Ylitöihin pikamaksuja näpyttelemään. Kuluista viis, mokahan on heidän. Siinä ei olisi montaa tuntia kulunut, kun henkilökunta olisi saanut rahat laitettua asiakkaiden tileille. Kysymys on välinpitämättömyydestä. Kassan henkilökunta lähtenyt viettämään joululomaa, viis siitä, vaikka asiakkaat jäävät ilman rahaa. Pelkkä pahoittelu ei tässä enää auta.
Vierailija kirjoitti:
Jos JHL olisi halunnut, tämä moka olisi ollut helposti selvitetty. Ylitöihin pikamaksuja näpyttelemään. Kuluista viis, mokahan on heidän. Siinä ei olisi montaa tuntia kulunut, kun henkilökunta olisi saanut rahat laitettua asiakkaiden tileille. Kysymys on välinpitämättömyydestä. Kassan henkilökunta lähtenyt viettämään joululomaa, viis siitä, vaikka asiakkaat jäävät ilman rahaa. Pelkkä pahoittelu ei tässä enää auta.
Helppo se on täällä huudella että olisit tinginyt omasta lomasti.
Erinomainen tilaisuus säästää rahaa johonkin oikeasti tarpeelliseen kun kärvistelee joulun kulutusjuhlan yli.
Voi perse D: Jää lahjat nyt saamatta.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005943558.html
Eivät saaneet maksuun rahoja. Ihme että menee näin pitkään, meilläkin töissä oli tapahtunut tekninen virhe ja palkat eivät menneet maksuun, mutta ne tuli puolen päivän jälkeen kun hr- ja talousosasto laittoivat kiireellisenä pikamaksuna tulemaan.
Joo, yhdessä firmassa laittoivat pikana maksuun vaikka kyse oli vaan viikonlopusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo se on täällä huudella että olisit tinginyt omasta lomasti.
Älä jaksa, jos mokataan niin se moka korjataan ja tarvittaessa vaikka ylityönä. Tällä periaatteella toimii firmat joilla on oikeita asiakkaita. JHL taitaa olla virkamiesasenteella liikkeellä eli jos ei kerkiä eikä huvita niin homma siirtyy seuraavaan arkipäivään oli se asiakkaalle miten haitallinen hyvänsä.
Ironista kyllä JHL ainakin teoriassa pärjää vain jäsenmaksuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttää nyt luottokorttia ja maksaa pois kun rahat tulee. Mikä tässä on nyt ongelma?
Työtön ei saa luottokorttia.
Ainako sitä ollaan työttöminä oltu?
Minä olen nyt työtön sossurahalla, mutta kaksi luottokorttia ajalta ennen työttömyyttä. Käytän hätätapauksissa, jos sellainen joskus tulee.
Pikamääröyksen laittaminen on aika kallista hommaa. Mun työnantaja katsoi että liian kallista. Olivat toki maksaneet palkkani mutta jonnekin semmoiseen pankkiin jossa mulla ei ollut tiliä.
Vierailija kirjoitti:
Pikamääröyksen laittaminen on aika kallista hommaa. Mun työnantaja katsoi että liian kallista. Olivat toki maksaneet palkkani mutta jonnekin semmoiseen pankkiin jossa mulla ei ollut tiliä.
Yksityisyrittäjänä olisin moisen mokan tehneenä, jäänyt töihin vaikka koko jouluksi. Asiakkaiden tyytyväisyys on elinehto yrittäjälle, jos haluaa yritystoiminnan menestyvän. JHL ei arvosta asiakkaitaan, pelkkä pahoittelu ei auta. Mainetta on vaikea paikata enää, kun se on kerran menetetty.
Yhden tilin viivästyminen ei pitäisi tehdä kenenkään joulusta ankeaa ellei elä ylivarojensa. Tosin on väitetty että jopa 77% suomalaisista näin tekee.