Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JHL kassan asiakkailla ankea joulu

Vierailija
21.12.2018 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005943558.html
Eivät saaneet maksuun rahoja. Ihme että menee näin pitkään, meilläkin töissä oli tapahtunut tekninen virhe ja palkat eivät menneet maksuun, mutta ne tuli puolen päivän jälkeen kun hr- ja talousosasto laittoivat kiireellisenä pikamaksuna tulemaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tilin viivästyminen ei pitäisi tehdä kenenkään joulusta ankeaa ellei elä ylivarojensa. Tosin on väitetty että jopa 77% suomalaisista näin tekee.

Vierailija
22/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kuvitellut että eläkkeet ja sosiaaliavustukset tulevat varmasti sovittuna päivänä. Pankki voi mokata mutta pankkikin korjaa virheensä parissa tunnissa.

Aiotko jatkaa kuvittelua vai ottaa tilanteesta opiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän nyt oikeestaan sopii se ensimmäinen kuluton pikavippi.

Vierailija
24/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos JHL olisi halunnut, tämä moka olisi ollut helposti selvitetty. Ylitöihin pikamaksuja näpyttelemään. Kuluista viis, mokahan on heidän. Siinä ei olisi montaa tuntia kulunut, kun henkilökunta olisi saanut rahat laitettua asiakkaiden tileille. Kysymys on välinpitämättömyydestä. Kassan henkilökunta lähtenyt viettämään joululomaa, viis siitä, vaikka asiakkaat jäävät ilman rahaa. Pelkkä pahoittelu ei tässä enää auta.

Vierailija
25/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos JHL olisi halunnut, tämä moka olisi ollut helposti selvitetty. Ylitöihin pikamaksuja näpyttelemään. Kuluista viis, mokahan on heidän. Siinä ei olisi montaa tuntia kulunut, kun henkilökunta olisi saanut rahat laitettua asiakkaiden tileille. Kysymys on välinpitämättömyydestä. Kassan henkilökunta lähtenyt viettämään joululomaa, viis siitä, vaikka asiakkaat jäävät ilman rahaa. Pelkkä pahoittelu ei tässä enää auta.

Helppo se on täällä huudella että olisit tinginyt omasta lomasti.

Vierailija
26/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen tilaisuus säästää rahaa johonkin oikeasti tarpeelliseen kun kärvistelee joulun kulutusjuhlan yli.

Vierailija
27/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perse D: Jää lahjat nyt saamatta.

Vierailija
28/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005943558.html

Eivät saaneet maksuun rahoja. Ihme että menee näin pitkään, meilläkin töissä oli tapahtunut tekninen virhe ja palkat eivät menneet maksuun, mutta ne tuli puolen päivän jälkeen kun hr- ja talousosasto laittoivat kiireellisenä pikamaksuna tulemaan.

Joo, yhdessä firmassa laittoivat pikana maksuun vaikka kyse oli vaan viikonlopusta.

Vierailija
29/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo se on täällä huudella että olisit tinginyt omasta lomasti.

Älä jaksa, jos mokataan niin se moka korjataan ja tarvittaessa vaikka ylityönä. Tällä periaatteella toimii firmat joilla on oikeita asiakkaita. JHL taitaa olla virkamiesasenteella liikkeellä eli jos ei kerkiä eikä huvita niin homma siirtyy seuraavaan arkipäivään oli se asiakkaalle miten haitallinen hyvänsä.

Ironista kyllä JHL ainakin teoriassa pärjää vain jäsenmaksuilla.

Vierailija
30/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttää nyt luottokorttia ja maksaa pois kun rahat tulee. Mikä tässä on nyt ongelma?

Työtön ei saa luottokorttia.

Ainako sitä ollaan työttöminä oltu?

Minä olen nyt työtön sossurahalla, mutta kaksi luottokorttia ajalta ennen työttömyyttä. Käytän hätätapauksissa, jos sellainen joskus tulee.

Vierailija
31/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikamääröyksen laittaminen on aika kallista hommaa. Mun työnantaja katsoi että liian kallista. Olivat toki maksaneet palkkani mutta jonnekin semmoiseen pankkiin jossa mulla ei ollut tiliä.

Vierailija
32/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikamääröyksen laittaminen on aika kallista hommaa. Mun työnantaja katsoi että liian kallista. Olivat toki maksaneet palkkani mutta jonnekin semmoiseen pankkiin jossa mulla ei ollut tiliä.

Yksityisyrittäjänä olisin moisen mokan tehneenä, jäänyt töihin vaikka koko jouluksi. Asiakkaiden tyytyväisyys on elinehto yrittäjälle, jos haluaa yritystoiminnan menestyvän. JHL ei arvosta asiakkaitaan, pelkkä pahoittelu ei auta. Mainetta on vaikea paikata enää, kun se on kerran menetetty.