Ihan typerää että ammattisiivooja käyttää asiakkaan kamoja
Minä haluaisin, että siivoojan käytyä kotona olisi erilainen tuoksu ja sellainen fiilis, että on oikeasti tehty jotain. Olen tottunut omiin aineisiini eikä niissä ole mitään jännää. En tiedä onko sitten järkeä palkata siivoojaa kerta per kk, kun vaihtoehdot ovat joko omat kamat tai lisämaksu heidän kamoistaan.
Kommentit (14)
No todellakin maksat enemmän jos vaadit siistijöiden pesevän omilla aineillaan. Luuletko, että ne heidän aineet tai työvälineet ovat ilmaisia? Jos on varaa käyttää siistijää on todennäköisesti ihan hyvin tienaava ihminen ja varaa maksaa kohtuullinen summa suht v'mäisestä työstä ilman nipotuksia.
Vierailija kirjoitti:
No todellakin maksat enemmän jos vaadit siistijöiden pesevän omilla aineillaan. Luuletko, että ne heidän aineet tai työvälineet ovat ilmaisia? Jos on varaa käyttää siistijää on todennäköisesti ihan hyvin tienaava ihminen ja varaa maksaa kohtuullinen summa suht v'mäisestä työstä ilman nipotuksia.
Joo, totta kai luulin että aineet ja välineet ovat ilmaisia!?!? -_- Id*ootti :DD
Tietenkin. Näin ei levitetä edellisistä huusholleista mitään seuraaviin.
Mielummin omillla välineillä ja aineilla kuin siivousfirman! Vaihtaako/peseekö ne muka kaikki rätit ja mopit joka asunnon jälkeen?
Toisekseen haluan, kotimme on siivottu itse hankituilla ympäristöystävällisilöä tuotteilla, joissa ei ole voimakkaita kemikaaleja tai hajuja.
Niin ja mikä tuo juttu on, että nykyään ei saa siivoojaakaan kutsua siivoojaksi, sillä hän on SIISTIJÄ :DDD On se todella tarkkaa. Ps. Me jotkut jopa tykkäämme pitää huolta kodista. Siivoilen melkein joka päivä ja kylppärin (samassa WC) puhdistan vähintään kerran viikossa, usein parikin kertaa, kun hiuksia ja pölyä kerääntyy. Minulla ei ole mitään ihmeellisiä "siivouspäiviä", vaan siivoan silloin kun on tarve. Voin ihan hyvin pestä vessan vaikka keskellä yötä jos siltä tuntuu. Tai imuroida. Tai ihan mitä tahansa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Näin ei levitetä edellisistä huusholleista mitään seuraaviin.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, totta kai luulin että aineet ja välineet ovat ilmaisia!?!? -_- Id*ootti :DD
Jos olet ap, niin siltähän tuo vaikutti. Loppukaneettisi kertoo vain sinun omasta kuvastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ap, niin siltähän tuo vaikutti. Loppukaneettisi kertoo vain sinun omasta kuvastasi.
Ja jälleen paljastit t_yhmyytesi. Minkä takia EN olisi ap? Minkä takia joku ulkopuolinen tulisi vastaamaan ap:lle esitettyyn kysymykseen?
Et ole tainnut huomata, että tämä on yleinen keskustelupalsta, jossa kuka vain voi tekeytyä miksi haluaa. Ja sinusta paistaa vain pelkkä tyhmyys, ilkeys ja tappelunhalu. En vaivaudu väittelemään kanssasi.
Ehdotan, että ostat itsellesi uusia puhdistusaineita, niin saat itse valita, miltä kotisi tuoksuu siivoojien käynnin jälkeen. :)
No, osta jotkut jännät pesuaineet siivoojan käyttöön jos sen käynneistä haluat jännitystä arkeen.
On aloituksessa perää siinä mielessä, että ammattisiivoojien pro-tuotteet ovat koostumukseltaan tehokkaampia eikä niitä tukusta myydä edes tavallisille pulliaisille.
Sama sitten siivota itse jollain Rainbow Teho Tujauksella.
No paljonko se lisämaksu ammattilaisen aineista sitten olisi? 5-10 euroa? Mikset maksa sitä?!
Mitäs aineita ja kamoja sitä käytetään? :O