Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Kuomista aikuisella?

Vierailija
20.12.2018 |

Moni on sanonut, että Kuomat ei oo aikuisen kengät. Monesti pilkattu kun olen ollut liikenteessä Kuomissa. Noin viiskymppinen nainen oon. Mitä mieltä?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No putkikuomat eivät kovin hehkeät ole mutta muussa mallistossa on todella kivoja. Lämpimimmät ja mukavimmat talvikengät jotka minulla on koskaan ollut.

Vierailija
2/86 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummollani oli kuomat. Lainasin niitä ja totesin niin hyviksi, että ostin itsellenikin.

N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalit talvikengät. Lämpimät eikä niillä helposti liukastu. Kuka sua pilkkaa? Kuulostaa oudolta. Mua ei oo kukaan koskaan vaatteista pilkannut vaikka pukeudun miten sattuu. Kuomatkin voisin laittaa.

Vierailija
4/86 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ihan ne peruskuomat? Ajattelen, että niiden käyttäjä varmaan tykkää lämpimistä, kosteutta kestävistä kengistä, jotka saa sujautettua helposti päälle laittamatta naruja.

Vierailija
5/86 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aikuinen ne on suunnitellutkin. Ihan sopivat aikuisten jalkaan.  

Vierailija
6/86 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeks katoin että ihan kivan näköiset Kuomat oli jollain naisella kaupungilla, kun oli värikkäät ja ihan ne peruskuomat ne kyllä oli. Onkohan ne nyt jopa muotia kaupunkipukeutumisessa, niitä näkee niin paljon.

Vierailija
7/86 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän niistä nyt vähän erikoinen kuva tulee jos ihan normaali, aikuinen ihminen pitää niitä jalassaan julkisilla paikoilla. Pienet lapset ja vanhat papat on niitten pääasiallinen käyttäjäryhmä.

Vierailija
8/86 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tavalliset Kuomat on. Sukulaiset ja myös tuntemattomat on pilkannut. Esim baarissa on saattaneet tuntemattomatkin naureskella.

Vierailija
9/86 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIII. Ne on lasten kengät. Aikuinen osaa solmia aikuisten kengät jalkaansa.

Jos näen, ajattelen, että kyseessä on juuri vaivasenluuleikattu vanhus, jolla tikit jalassa. Tai invalidi muuten vaan. Tai niin sairaalloisen lihava ihminen, jolle eivät muut kengät mahdu. Tai ihminen, joka on menettänyt toivonsa ulkonäkönsä ja kaiken suhteen eikä hoida itseään, on ehkä mt-ongelmaa.

Nyt kun kerran kysyit.

Vierailija
10/86 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän niistä nyt vähän erikoinen kuva tulee jos ihan normaali, aikuinen ihminen pitää niitä jalassaan julkisilla paikoilla. Pienet lapset ja vanhat papat on niitten pääasiallinen käyttäjäryhmä.

Suunnilleen kaikilla mun tutuilla aikuisilla naisilla on Kuomat. Itsevarmat ihmiset ei kyllä mieti voiko pukea Kuomat jalkaan vaan vain pukee jos haluaa. Yhdelläkään vanhalla papalla en tiedä, niillä on yleensä jotku karvavuorelliset saappaat.

Vierailija
11/86 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevät omassa pihassa, mutta en niillä nyt välttämättä kaupungille lähtisi.

Vierailija
12/86 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suunnilleen kaikilla mun tutuilla aikuisilla naisilla on Kuomat. Itsevarmat ihmiset ei kyllä mieti voiko pukea Kuomat jalkaan vaan vain pukee jos haluaa. Yhdelläkään vanhalla papalla en tiedä, niillä on yleensä jotku karvavuorelliset saappaat.

:D No ei nyt kaupungissa sentään. Missä päin asutte, sinä ja ystäväsi?

Vierailija
13/86 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ja ne on parhaat! Teinikin lainaa niitä joskus lumihommiin.

Vierailija
14/86 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä minkälaiset kengät jollakin on? Jos tykkää Kuomista niin pitää niitä. Aika moni nainen taitaa niistä tykätä, niitähän myydään ihan tolkuttomat määrät joka talvi. Tietysti ne on nyt muodissakin mikä lisää myyntiä.

Vierailija
15/86 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomia myydään aikuisille ihan nauhallisina retkeilykenkien näköisinä

https://www.autobuumi.fi/tuotteet.html?id=21/

Vierailija
16/86 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hankkinut putki-Kuomat, kun lähdin kaverin kanssa joulutorille myymään. Lämpimät. Koirani ei aina halua pysyä auratuilla alueilla. Käytännölliset. Olemme ostamassa omakotitaloa, hyvät esittelyissä; helppo riisua sisälle mennessä, voi kiertää lumistakin pihaa.

Vierailija
17/86 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat, millä pärjään pakkasella, koska jaloissa on hermovaurio. Siksi varpaat paleltuu erityisen helposti ja niihin sattuu kylmä. Lisäksi tasapaino on huono ja jalat todella arat.

Muuten olen melko nuori, hoikka, liikunnallinen ja joskus ihan ajanmukainen pukeutumisessa. Kenkiä en kuitenkaan juurikaan voi valita. Kuomat valitsee mut.

Liikun paljon ulkona, joten tarviten kunnon varusteet. Kuka nyt tarvitseekaan Kuomia ym., jos ei juuri ulkoile...

Vierailija
18/86 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D No ei nyt kaupungissa sentään. Missä päin asutte, sinä ja ystäväsi?

Asun Helsingissä, melkein keskustassa, meri ihan vieressä joten täällä on usein jäätävä tuuli.

Vierailija
19/86 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näen, ajattelen, että kyseessä on juuri vaivasenluuleikattu vanhus, jolla tikit jalassa. Tai invalidi muuten vaan. Tai niin sairaalloisen lihava ihminen, jolle eivät muut kengät mahdu. Tai ihminen, joka on menettänyt toivonsa ulkonäkönsä ja kaiken suhteen eikä hoida itseään, on ehkä mt-ongelmaa.

Nyt kun kerran kysyit.

ylipainoa on kyllä. En hoida itseäni mitenkään erityisemmin koska ei tarvetta enää tässä iässä. Mies on ja lapsi tehty.

Vierailija
20/86 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun kerran kysyit.

ylipainoa on kyllä. En hoida itseäni mitenkään erityisemmin koska ei tarvetta enää tässä iässä. Mies on ja lapsi tehty.

Juuri tuo "enää ei tarvitse". Se on kyllä naiselle se pahin. Elämänhalu valuu pois kuin sulanut lumi kuoman pohjasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän