Mitä tykkäät syödä krapulassa?
Itse olen huomannut, että pizzat ja hampurilaiset ovat vihoviimeinen vaihtoehto. Niiden jälkeen olo on vielä kurjempi. Itse teen yleensä krapulassa jotain ihania kotiruokia, joita voi sitten mättää pitkin päivää. Kalakeitto, tuoreet sämpylät ja joku ihana jälkiruoka parantaa oloa todella tehokkaasti.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
En ole krapulassa, osaan nauttia alkoholia.
Ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Pitsa
Onhan pizza toki hyvää :) Mitä täytteitä laitat vai teetkö pakastepizzan? -AP
En koskaan juo niin paljon että olisin humalassa, joten en ole myöskään krapulassa.
Sipsejä, fantaa, kananmunia, paahtoleipää kaikkea epäterveellistä. Pitsa ei oikein maistu eikö hamppa
Hedelmiä, salaattia ja muuta kevyttä. Pitsasta tulee vain huonompi olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitsa
Onhan pizza toki hyvää :) Mitä täytteitä laitat vai teetkö pakastepizzan? -AP
Krapulassa yleensä vain tilaan valmiin mexicanan, en lähde rakentelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan näin! Krapula on köyhien tauti. Pitää osata jatkaa heti aamusta niin ei pääse kohmelo yllättämään.
Lihapullaperunat grilliltä ja karkkia. Kroppa huutaa hiilareita.
Aikoinaan en tykännyt syödä krapulassa mitään, sillä syöminen olisi ollut täysin mahdotonta. Nykyään ei enää tule krapulaa, joten voin syödä mitä tahansa.
Piimää, Villiä, ruisleipää, Jaffaa, Sipsejä, greippiä tai viinirypäleitä. Jos pystyn syömään niin riisi- tai mannapuuro. Salaattia tai iskender kebab. Jos ei ole paha krapula niin pitsa maistuu hyvin.
Pizzaa tai jotain överituhtia juusto-kerma-pastaa. Makea ei maistu.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan juo niin paljon että olisin humalassa, joten en ole myöskään krapulassa.
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa :) Minua kiinnostaa mitä ne ihmiset tykkäävät syödä krapulassa, jotka tykkäävät myös juoda itsensä humalaan. Ei sinun ole pakko vastata sellaisiin ketjuihin, joiden aiheet eivät liity sinun elämääsi. -AP
Jos tietää huomisen krapulasta, ostanut yleensä kotiin pakastepizzan ja cokista.
Jos pääsi vähän lähtemään käsistä, niin ei kyllä pääse raahautumaan grillille tai kauppaan. Elikkäs tilaan pizzaa tai kebabin ranskalaisilla, sekä pullon limsaa.
Maito ja piimä on kyllä ihan parhaita krapulassa. Niitä voi vetää purkin melkein ykkösellä jo. Mulla ainakin helpottaa krapulakin maidon/piimän juomisen jälkeen.
Gefilusmehu, banaania, suolakurkkuja.