Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tykkäät syödä krapulassa?

Vierailija
20.12.2018 |

Itse olen huomannut, että pizzat ja hampurilaiset ovat vihoviimeinen vaihtoehto. Niiden jälkeen olo on vielä kurjempi. Itse teen yleensä krapulassa jotain ihania kotiruokia, joita voi sitten mättää pitkin päivää. Kalakeitto, tuoreet sämpylät ja joku ihana jälkiruoka parantaa oloa todella tehokkaasti.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne suolaiset ja rasvaiset pitää syödä ennen krapulaa... Minulla ainakin auttaa seuraavaan päivään jos vetää jotain rasvaista mättöä baari-illan jälkeen ennen nukkumaanmenoa. Krapulaaamuna sitten jotain kevyttä, mutta yleensä olo helpottaa jo iltapäivään mennessä. 

Vierailija
42/50 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maito ja piimä on kyllä ihan parhaita krapulassa. Niitä voi vetää purkin melkein ykkösellä jo. Mulla ainakin helpottaa krapulakin maidon/piimän juomisen jälkeen.

Maito on hirveä oksentaa 🤢

Pitää miettiä jo syödessään - jos pystyy syömään - mikä olisi helpoin oksentaa, jos niin sattuisi käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennuskrapulaa ei ole kyllä ollut sitten teinivuosien, mutta jos enemmän olen ottanut, niin mitä tahansa pitää syödä heti herättyä, muuten laskee ilmeisesti verensokeri, koska tulee sellainen heikotus-/silmissäsumenee-krapula. Mutta 10 min kuluttua syömisestä on ok olo. Yleensä aamulla keitän kahvit ja syön ruisleipää kunnon täytteillä. 

Muuten krapulassa maistuu kaikki rasvainen ja tulinen. Ennakoin seuraavaa päivää ostamalla kotiin tuoremehua tai vichyä sekä pakastepitsaa, nuudeleita tai muuta nopeaa, helppoa ja mausteista.

Vierailija
44/50 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli tekee kaikkea suolaista, joka sitten on helposti epäterveellistä, toisaalta kaikki viileä ja raikas on hyvää kans. Jos koitan olla terveellinen, uunissa tehdyt bataattilohkot hieman runsaammalla suolauksella on loistavaa, lisäksi salaatti.

Vierailija
45/50 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskaa ja viinaa.

Vierailija
46/50 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuruokana syön yleensä ensimmäiset tunnit ihan pelkkää vettä. Jossain vaiheessa alkaa sitten ruoka, yleensä pizza mennä jonkun juoman kanssa. Päälle kenties lopuksi vielä jotain makeaa (karkkia), jos oikein mätättää. Eli perusterveellinen kolmen ruokalajin menu kaikkineen.

Viimeksi tuli kyllä taas mietittyä, että krapulat syömisineen voisi oikeastaan lopettaa.

Krapularyyppyhän taas ei ole mitään krapularavintoa, vaan se on ryyppäämistä. Krapula on erikseen.

Vierailija
47/50 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein mitään. juon v ain vissyä. ruoka täyttää nopeasti ja alkaa väsyttää ja muutenkin juomaputken aikana väsyttää kaameasti. ei maistu ruoka.

Vierailija
48/50 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenaa, jugurttia,  currynuudeleita, juustoleipää 

Vierailija
49/50 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persiljaa.

Vierailija