Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tykkäät syödä krapulassa?

Vierailija
20.12.2018 |

Itse olen huomannut, että pizzat ja hampurilaiset ovat vihoviimeinen vaihtoehto. Niiden jälkeen olo on vielä kurjempi. Itse teen yleensä krapulassa jotain ihania kotiruokia, joita voi sitten mättää pitkin päivää. Kalakeitto, tuoreet sämpylät ja joku ihana jälkiruoka parantaa oloa todella tehokkaasti.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kevyttä ja tulista, esimerkiksi kana-nuudelikeittoa chilillä ryyditettynä. Maito on täälläkin mainio krapulantappaja. Pidän myös maustamattomasta jogurtista ja kesällä tykkään imeskellä mehujäätä.

Vierailija
22/50 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole krapulassa, osaan nauttia alkoholia.

Kysyttiinkö täällä sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza kylmänä, ranut kylmänä, lasagne kylmänä...oikeastaan mikä tahansa mitä kaapista löytyy ja kylmänä- Suihkusta märkänä, alasti ja vapisten syön ja käyn illan känniviestejä läpi tai katson Netflixistä jotain roskaa miljoonatta kertaa uudestaan. 

Vierailija
24/50 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta on viimeisestä krapulasta. Mikään ei maistunut ja yökin vaan. Ja en edes ollut kovin kännissä illalla. Puistattaa vieläkin..

Nuorena jaksoi juhlia enemmän ja silloin maistui kaikki rasvaruoka, limu ja herkut koko seuraavan päivän.

Vierailija
25/50 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki epäterveellinen maistuu ☺ viime viikolla oli työpaikan pikkujoulut, joten lauantai meni krapulaa potiessa. Varasin kaikkea hyvää, aamuksi pekonia, munia, mehua jne. Päivällä tein pizzaa, jälkiruuaksi oli irtokarkkeja. Pitkin päivää join kivennäisvettä ja cokista. Jos vain suinkin kykenee, krapulassa pitää syödä hyvin, helpottaa oloa. Itselläni kivennäisvesi auttaa myös.

Vierailija
26/50 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Pastaa ja jauhelihakastiketta

2. voileipägrillissä valmistettuja leipiä kunnon täytteillä

3. nuudelia ja paahtoleipää

Vierailija
27/50 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaista , thaimaalaista, pizzaa, halloumia yms. Riippuu kohmelosta ja tähtien asennosta, että mitä nuista.

Vierailija
28/50 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivatrilia. Poistaa darran 100% varmasti, joka kerta.

Vierailija
29/50 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä krapula-aamuna ei ruoka maistu kuin vasta iltapäivästä..

Siihen asti mennään kylmällä light-kokiksella.

Vierailija
30/50 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari shottia kylmää Jekkua plus olut tai kaksi. Vasta sitten voin edes harkita mitään kiinteää ruokaa. Eli aamutasoittaviin menee pari tuntia, sitten sipsejä, pizzaa, ananasta, hedelmäkarkkeja, paahtoleipää reilulla juustolla.

Ja vissyä, vissyä ja vissyä. Sitten jaksaa jo suihkuun 😀

Vierailija
31/50 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttukiisseli on minulle se ykkösvaihtoehto. Maksamakkarakeitto parantaisi krapulan vielä tehokkaammin, mutta se on aika työläs tehdä krapulassa eikä oikein kestä säilytystä.

Vierailija
32/50 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahtoleipää, pizzaa, kebulaa, hedelmiä, pakastemarjoja jäisinä (nam) ja vissyä sekä colaa.

Vierailija
33/50 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollu se ongelma et jostain syystä kärsin sen kankkusen pois nukkumalla tai sitten vedellä. Mutta nykyisin reipas aamiainen puurolla, mehulla, leivillä, teellä ja buranalla. Illalla sitten muutama 5,5 lonkeroa ja parit napsut jeesaa tai vahva olut. n.15 vuoden harjottelulla tämä.

Vierailija
34/50 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun krapularuoka on aina sama, kerrosvoileipä.

Siihen tulee kaikkea mahdollista

Salaattia juustoa tomaattia kurkkua sipulia kinkkua kanamunaa suolakurkkua paprikaa ja päälle omatekemää chilimajoneesia😋

Vierailija
35/50 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty syömään krapulassa mitään. Juon vaan vettä ja kokista, ja yrjöön ja makaan sängyn pohjalla. Siitä kun selviän hengissä, niin syön sitä mitä normaalistikin. Mulle tulee krapula tosi vähästäkin määrästä alkoholia. Sen takia en dokaa juurikaan. Juon välillä muutaman annoksen(yleensä likööriä) unensaantiin.

Vierailija
36/50 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän ruuan ystävä kirjoitti:

Lanttukiisseli on minulle se ykkösvaihtoehto. Maksamakkarakeitto parantaisi krapulan vielä tehokkaammin, mutta se on aika työläs tehdä krapulassa eikä oikein kestä säilytystä.

Saisiko reseptin.

Vierailija
37/50 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö! Helppo niellä ja helppo tarvittaessa myös oksentaa 😝

Oikeasti, ja mielellään joku raikas maku esim. päärynä tai minttu.

Vierailija
38/50 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin suolaista, sitten makeaa, sitten taas suolaista ja sitten taas makeaa ja sitten suolaista ja taas makeaa...

Vierailija
39/50 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahtoleipä tonnikalalla ja vissyä tai kivennäisvettä.

Tonnikalasalaatti ja yllämainitut juomat.

Salmiakki.

Vierailija
40/50 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaista ja rasvaista sen pitää olla , pitsaa tai kebab. Ja kylmää limsaa!