Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
1921/3899 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tämän päivän viesteistä sekoitti minun päiväni täysin, kun aloin ajattelemaan voiko se olla sinulta? Terveisin mies, jonka varmaan arvaat/tiedät olevan täysin sekaisin sinusta/ hulluna sinuun.

No mutta Eki!

Kyllähän minä sen viestini ihan selkokielellä allekirjoitin, mitä pihtää tehrä että tajuat?

Ja vastasitkin siitä Teemun mukaan tulosta. Eikö tämä olekaan vielä selvä? Temen kanssa sovittiin jo ne sämpylätkin..

-Jopi

Onko tää jokin homppelirinki?

On. Haluatko liittyä?

Toivoo: eki

Vierailija
1922/3899 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tämän päivän viesteistä sekoitti minun päiväni täysin, kun aloin ajattelemaan voiko se olla sinulta? Terveisin mies, jonka varmaan arvaat/tiedät olevan täysin sekaisin sinusta/ hulluna sinuun.

No mutta Eki!

Kyllähän minä sen viestini ihan selkokielellä allekirjoitin, mitä pihtää tehrä että tajuat?

Ja vastasitkin siitä Teemun mukaan tulosta. Eikö tämä olekaan vielä selvä? Temen kanssa sovittiin jo ne sämpylätkin..

-Jopi

No mutta olen niin kaipauksesta sekaisin, etten tiedä mitä kirjoitan.

Nyt odotan lämmintä sämpylää,

ah, sydämeni niin läpättää,

ja tahdon kanssasi pökeltää

oli hyvä taikka huono sää!

-Eki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/3899 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, etten saa ikinä elää kanssasi, mutta saisinpa edes nähdä sinua säännöllisesti. Haluaisin kysellä sinulta kaikenlaista elämästäsi ja olla tukenasi vaikeina hetkinä. Jaksaisin tuijotella kauniita ruskeita silmiäsi loputtomiin. Liian kauan on kulunut viime näkemästä, enkä kestä tätä enää. Harmi, etten voi tehdä asialle mitään. Kaipaan sinua kovasti, lempi-ihmiseni.

Ajattelen samoin, mutta väärä väri. :)

Vierailija
1924/3899 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on nyt monta Ekiä, kaikki haluavat ihanaa laavurakkautta 😙

Vierailija
1925/3899 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, etten saa ikinä elää kanssasi, mutta saisinpa edes nähdä sinua säännöllisesti. Haluaisin kysellä sinulta kaikenlaista elämästäsi ja olla tukenasi vaikeina hetkinä. Jaksaisin tuijotella kauniita ruskeita silmiäsi loputtomiin. Liian kauan on kulunut viime näkemästä, enkä kestä tätä enää. Harmi, etten voi tehdä asialle mitään. Kaipaan sinua kovasti, lempi-ihmiseni.

Ajattelen samoin, mutta väärä väri. :)

Ehkä erehdyit. Tarkoitin kolmatta silmää, joka on ruskea.

Vierailija
1926/3899 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko silmissään yhtään vihreää?

Vierailija
1927/3899 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei torellakaan ole.

Vierailija
1928/3899 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskean silmän kadottajien ongelman korjaaminen ei kovin vaikeaa, maailmassa on ruskeasilmäisiä kolmetoista tusinassa.

Harvinaista hoi hoi ja Lol

Vierailija
1929/3899 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen hänessä sitä, miten hän aina löytää ne oikeat sanat joka tilanteessa. <3

Vierailija
1930/3899 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brokeback Mountain meininkiä.

Mikäs se on Suomen Brokeback?

Pyhä?

Ylläs?

Levi?

Luosto?

Ylläs sittenkin?

Ruka?

Enontekiö itessään?

Iso-Malla?

Kätkä?

Äkäskero?

Vai sittenkin:

Peeravaara?

Kutusuvannonpää?

Painopää?

Ei vaan:

Karhutunturi

Vierailija
1931/3899 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskean silmän kadottajien ongelman korjaaminen ei kovin vaikeaa, maailmassa on ruskeasilmäisiä kolmetoista tusinassa.

Harvinaista hoi hoi ja Lol

Aunuksen valkaisu on kuulemma nykyään suosittua, joten meillä kaikilla ei enää ole ruskea silmä.

Vierailija
1932/3899 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä asioita ihailette kaivatussanne? Olisi kiva, jos moni vastaisi tähän niin saataisiin kaipausketjua taas alkuperäisen idean mukaiseen käyttöön.

Itse ihailen hänen rauhallisuuttaan, älyään ja kiltteyttään.

Samoin täällä: rauhallisuutta, älyä (kurnau) ja sitä, että on kiltti ja lempeä, rauhaa rakastava. Hän ottaa aina muut huomioon ennen itseään (liiankin kanssa jos minulta kysytään) ja on avulias sekä huolehtiva. Toisaalta hän osaa puolustaa itseään ja näkemyksiään eikä aina pelkää konfrontaatiota, jos mielipideasioista on kyse. Hän ei kyhjötä paikallaan kuin pelästynyt hiiri, menee tulta päin aika usein. Itsevarmuutta löytyy moniin asioihin ja samoin yllättävää jämäkkyyttä ja järjestelmällisyyttä mitä asioiden hoitamiseen tulee. Hän ei vatuloi ja mentaliteetti on se, että nyt tehdään tää pois alta eikä mitään ahdistuksissa pyöritä kuin karusellissa.

En tiedä näyttääkö hän sitä aina ulospäin, mutta omassa elämässään hän tekee mahdollisuuksien puitteissa paljon just niitä juttuja, joista saa tyytyväisyyttä ja jotka sattuvat sillä hetkellä kiinnostamaan. Vähän kameleontti tapaus on, mutta uskon, että lopulta hän tahtoo vain toteuttaa itseään omimmassa ja luontaisimmassa muodossaan. Ja tuon halun tunnistaminen ja sen mukaan edes osin toimiminen on rohkeaa ja lisää ihan kaikkien hyvinvointia lopulta. Intohimojen seuraaminen myös monesti tuo jotakin kaunista ympärilleen. Eivät kaikki kuuntele itseään ja siitä yleensä tulee vain ongelmia. Luovuutta, oivaltavuutta ja verbaalista lahjakkuutta ihailen myös. Nämä yhdessä tulevat esiin monin tavoin ja yksi niistä on aina hymyilyttävä huumorin kukka, suoranainen villinä kasvava röyhähtänyt puutarha, joka tuo maailmaan naurua. Ja vaikka välillä huumori olisikin suojamekanismi, niin pidän siitä silti. Uteliaisuus ja välillä lapsenomainen asioista kiinnostuminen ja ilakointi ovat hauskoja ja mielenkiintoisia piirteitä. Epäilen, että myös hänellä on kyky saada hyvää oloa aika pienistä asioista (itsekehu vähän tuoksuu nyt), joka on ainakin elämää helpottava sekä rikastutava piirre ja suloistakin. Jos vain elämä muutoin on isossa mittakaavassa reilassa, on tuollaisilla ihmisillä avaimet koko elämän mittaiseen tyytyväisyyteen. Mikäs sen mukavampaa.

Hän taitaa myös hyväksyä muut erilaiset, erityisesti ne yleisestä normista poikkeavat ihmiset helpommin kuin moni muu aikuinen. Hän ei ole turhan kaavoihin kangistunut myöskään, vaan ennemmin hieman kapinoikin jämähtäneitä olettamuksia ja toimintatapoja vastaan. Musikaalisuus ja kokkaamisesta pitäminen ovat sellaisia asioita, joita täysin kädetön, keskittymiskyvytön, helposti turhautuva ja motorisesti heikkolahjainen osaa arvostaa. Se mies osaisi varmaan tanssiakin :D Siinä missä taas minun pitää muistuttaa itseäni, että kyllä, sinulla on vain kaksi jalkaa ja olet ennenkin osannut niitä liikuttaa jotenkin ja että vasenta ja oikeaa suuntaa on vain yksi kappale kutakin eikä niihin tarvitse yritääkään mennä samanaikaisesti.

Tervettä itsekyyttä hän saisi kyllä harjoittaa enemmän :D Ottaisi oppia minulta, sisimmässään känkkäränkältä, liiankin itsepäiseltä ja arvonsa tuntevalta Myyn ja Nipsun sekoitukselta, joka polkee jalkaa, hoardaa aarteitaan ja sanoo "Minä itte" ja "Eikä" ja "Minun elämä ja lautanen perkele, älä tuu yhtään nyt mitään sorkkimaan se kastikkees kanssa MUN perunamuusiin".

Sinut on tunnistettu tästä tekstistä, viimoset lauseet eritoten.

Vierailija
1933/3899 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallion karhu kirjoitti:

Pyhä?

Ylläs?

Levi?

Luosto?

Ylläs sittenkin?

Ruka?

Enontekiö itessään?

Iso-Malla?

Kätkä?

Äkäskero?

Vai sittenkin:

Peeravaara?

Kutusuvannonpää?

Painopää?

Ei vaan:

Karhutunturi

Olen elokhuvaohjaaja ja tuossahan on nimi elokhuvalle jota olen pyöritellyt mmpeghinä mielessäni pari vuosikummentä. Kiitosh!

Vierailija
1934/3899 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä asioita ihailette kaivatussanne? Olisi kiva, jos moni vastaisi tähän niin saataisiin kaipausketjua taas alkuperäisen idean mukaiseen käyttöön.

Samoin täällä: rauhallisuutta, älyä (kurnau) ja sitä, että on kiltti ja lempeä, rauhaa rakastava. Hän ottaa aina muut huomioon ennen itseään (liiankin kanssa jos minulta kysytään) ja on avulias sekä huolehtiva. Toisaalta hän osaa puolustaa itseään ja näkemyksiään eikä aina pelkää konfrontaatiota, jos mielipideasioista on kyse. Hän ei kyhjötä paikallaan kuin pelästynyt hiiri, menee tulta päin aika usein. Itsevarmuutta löytyy moniin asioihin ja samoin yllättävää jämäkkyyttä ja järjestelmällisyyttä mitä asioiden hoitamiseen tulee. Hän ei vatuloi ja mentaliteetti on se, että nyt tehdään tää pois alta eikä mitään ahdistuksissa pyöritä kuin karusellissa.

En tiedä näyttääkö hän sitä aina ulospäin, mutta omassa elämässään hän tekee mahdollisuuksien puitteissa paljon just niitä juttuja, joista saa tyytyväisyyttä ja jotka sattuvat sillä hetkellä kiinnostamaan. Vähän kameleontti tapaus on, mutta uskon, että lopulta hän tahtoo vain toteuttaa itseään omimmassa ja luontaisimmassa muodossaan. Ja tuon halun tunnistaminen ja sen mukaan edes osin toimiminen on rohkeaa ja lisää ihan kaikkien hyvinvointia lopulta. Intohimojen seuraaminen myös monesti tuo jotakin kaunista ympärilleen. Eivät kaikki kuuntele itseään ja siitä yleensä tulee vain ongelmia. Luovuutta, oivaltavuutta ja verbaalista lahjakkuutta ihailen myös. Nämä yhdessä tulevat esiin monin tavoin ja yksi niistä on aina hymyilyttävä huumorin kukka, suoranainen villinä kasvava röyhähtänyt puutarha, joka tuo maailmaan naurua. Ja vaikka välillä huumori olisikin suojamekanismi, niin pidän siitä silti. Uteliaisuus ja välillä lapsenomainen asioista kiinnostuminen ja ilakointi ovat hauskoja ja mielenkiintoisia piirteitä. Epäilen, että myös hänellä on kyky saada hyvää oloa aika pienistä asioista (itsekehu vähän tuoksuu nyt), joka on ainakin elämää helpottava sekä rikastutava piirre ja suloistakin. Jos vain elämä muutoin on isossa mittakaavassa reilassa, on tuollaisilla ihmisillä avaimet koko elämän mittaiseen tyytyväisyyteen. Mikäs sen mukavampaa.

Hän taitaa myös hyväksyä muut erilaiset, erityisesti ne yleisestä normista poikkeavat ihmiset helpommin kuin moni muu aikuinen. Hän ei ole turhan kaavoihin kangistunut myöskään, vaan ennemmin hieman kapinoikin jämähtäneitä olettamuksia ja toimintatapoja vastaan. Musikaalisuus ja kokkaamisesta pitäminen ovat sellaisia asioita, joita täysin kädetön, keskittymiskyvytön, helposti turhautuva ja motorisesti heikkolahjainen osaa arvostaa. Se mies osaisi varmaan tanssiakin :D Siinä missä taas minun pitää muistuttaa itseäni, että kyllä, sinulla on vain kaksi jalkaa ja olet ennenkin osannut niitä liikuttaa jotenkin ja että vasenta ja oikeaa suuntaa on vain yksi kappale kutakin eikä niihin tarvitse yritääkään mennä samanaikaisesti.

Tervettä itsekyyttä hän saisi kyllä harjoittaa enemmän :D Ottaisi oppia minulta, sisimmässään känkkäränkältä, liiankin itsepäiseltä ja arvonsa tuntevalta Myyn ja Nipsun sekoitukselta, joka polkee jalkaa, hoardaa aarteitaan ja sanoo "Minä itte" ja "Eikä" ja "Minun elämä ja lautanen perkele, älä tuu yhtään nyt mitään sorkkimaan se kastikkees kanssa MUN perunamuusiin".

Ps. Pysy erossa MINUN perunamuussista, tai ei hyvä heilu.

Vierailija
1935/3899 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla. Aiemmat "hauskat" vastaukset eivät olleet minulta.

Vierailija
1936/3899 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatun fyysiset ominaisuudet taas sitten ovatkin ihan oma listansa, joten semmoisia en nyt tässä kohtaa edes miettinyt. Sitä paitsi, ne vievät muutenkin edes sen vähäisen zen-mielentilan rippeet, jota tarvitaan minkäänlaiseen miettimiseen ja pohtimiseen. Kuiskaus vaan niiltä huulilta, niin alastomat ranskattaret tanssivat cancania mielessäni, epäsynkronissa, kuka mitenkin päin tuuli- ja savukoneiden ympäröimänä samalla, kun joku yrittää hajusuolalla herätellä pyörtynyttä neitiä paikalla B3. Tällöin toivoo, että kyseiset ranskattaret voisivat siirtyä minun mielestäni pyllistelemään hänen mieleensä ja itse voisin mentaalisessa tilassani siirtyä johonkin viehkoon Moulin Rouge- tyyppiseen viekotteluun sekasorron sijaan. :D

Vierailija
1937/3899 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko selvittää välimme vai et?

Ensin pitäisi selvittää, onko mitään selvitettävää, ja se vaatisi jo vakavamman tason häirintää. Eli en halua, jaksa enkä pysty.

Mitä tarkoitat? Millä tavalla tuo pitäisi selvittää? Ja mitä on vakavamman tason häirintä? (sivusta, ei kysymyshullu)

Tarkoitan, että kaikki selvitettävä on omassa päässäni, ja tuskin on mitään kahden ihmisen välistä selvitystarvetta. Olen jo ennenkin häiriköinyt häntä, enkä ole niin hullu (enkä kysymyshullu), että tekisin sen taas.

Saattana sentään, hyvä että myönnät olevasi hullu häirikkö!! Lopetat per kele anna olla viimenen kerta kun puutut minun elämään!! Loppuu se, eikö sana kuulu!!##

Saanko heittää ees paperitollolla?

Vierailija
1938/3899 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailen hänessä rohkeutta tehdä sitä työkseen, mikä ei varmasti ole helpoin ammatti. Ihailen hänen keskustelutaitojaan. Osaa kuunella ja puhua. Vaikuttaa empaattiselta ja se on nykypäivänä harvinaista. Auttaa, jos vain pystyy muita jne. Ihan kivan näköinen aika tavallinen mies. Muistan ekan kerran, kun nähtiin ja tuumattiin muiden kanssa että onpa ihan komea kaveri ja harmiteltiin että on jo tyttöystävä. Joku oisi muuten voinut sen napata. Minä siihen eihän se ole este, vaan hidaste :) En kyllä tiedä ihastuinko ihan vielä silloin ehkä vähän myöhemmin, kun juteltiin niitä näitä. Hassua kyllä. Harmi, että hän ei ehkä kuitenkaan ole kiinnostunut minusta niin paljon. Itsellä vaihtelee aika paljon tunteet puolesta toiseen. Mutta ihan kiva kaveri, jos ei muuta ikinä tapahdu. Varmaan jos hän haluaisi jotain muutakin olisin varmaan vietävissä. Mutta en ehkä kuitenkaan halua itse mennä sotkemaan kenenkään juttuja.

Vierailija
1939/3899 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallion karhu kirjoitti:

Pyhä?

Ylläs?

Levi?

Luosto?

Ylläs sittenkin?

Ruka?

Enontekiö itessään?

Iso-Malla?

Kätkä?

Äkäskero?

En tiedä kutuvuoristanne, mutta jos vaihdat Pyhän paikalle Haltin, tuloksenä on merkillistä kyllä hyllyreikä. Tämä taas viittaa mihinkäs muuhun kuin  Tiwn Peaksin salaisiin ulottuvuuksien välisiin harhausportaaleihin joista jo Väinämöinen kirjoitti ja jonka voksi predisenttikin voitti vaalit. Musta klta on tuolla jossain ja want beleive!  Louhikin on totta ei mythic!

Vierailija
1940/3899 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suunnilleen joka kaveripiirissä ole se Pikku Myy-tyyppi tai useampi, ja vielä useampi kuvailee itseään sellaiseksi.:D

-sivusta

Ketju on lukittu.