Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko koskaan pettää vaimoasi? Tämä ihan neutraali kysymys, ei ehdotus.
En ole koskaan pettänyt vaimoani, mutta en ole myöskään koskaan tuntenut näin suurta rakkautta, mitä sinua kohtaan tunnen.
Tuo on himoa.
Jos oikeasti rakastaa, ei halua aloittaa suhdetta valheella, sillä tietää kyllä, että petos tuhoaa luottamuksen uudestakin suhteesta.
Ja jos on joskus oikeasti rakastanut puolisoaan, ei halua pettää jättämällä toisen vuoksi vaan selvittää oman suhteen mahdollisuudet ensin.
-yksi avioliitossaan todella rakastunut
Näinhän se on. Tilastotkin sen kertovat, että toisesta liitosta erotaan paljon useammin kuin ensimmäisestä. Ja ne toiset liitot alkaa usein petoksella, eli luottamus toiseen parisuhdeihmisenä menee heti alkuunsa.
Kannattaisi antaa suuri arvo luottamukselle, jota ei vielä koskaan ole rikottu.
Minulla ei ole numeroa etkä sinä ota yhteyttä. Ehkä hyvä, koska ei tiedä mitä tapahtuisi jos näin ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos Saharan hiekanjyvät ois suukkoja, niin ansaitsisit ne kaikki. Sekä Gobin ja Atacaman ja ja...ja jokaisen hiekkarannan. Ne vähän isommatkin kivenmurikat, vedessä hioutuneet turkoosit lasit sekä simpukat nyt aivan erityisesti. Vaikka itte oonkin kuin ruostunut pullonkorkki kaikkien niiden suukkojen keskellä. Ehkä löytäisin jokusen aarteenkin sinulle, muinaisen kolikon tai soturin vyön soljen. Ja rapuja tietysti, mutta hellästi ne vain hiukan nipistäisi ja jaloillaan kutittaisi. Salar de Uyunin suolakiteetkin saisit ja yösellä siellä vedestä kirkkaana heijastuvan tähtitaivaan. Viskoisin niitä kiteitä kuin konfetteja - tähtiin en valitettavasti lyhyenä ihmisenä yllä. Kiteistä jokainen toivottavasti kuitenkin maistuisi makealta kaikkialla. Hentoisista lumihiutaleista, tuivertavista lumimyrskyistä ja vartalollasi hitaasti liukuvista sadepisaroista on kai turha edes aloittaa.
Kyllä sitä vanha akka tietää olevansa salaa aika soppy, mutta saas nähdä minkälaiseen siirappiseen valentiinuksen päivän leivosmuruglitteriin sitä ajatuksissaan oikein päätyy. Noh, eikös sitä aina sanota, että pitää elämässä mennä mukavuusalueensa ulkopuolelle vähän käyskentelemään.
Oppiappa filtteröimään myös omista ajatuksistaankin ne kirkkaimmin ja lempeimmin viuhuvat aatokset. Ois rauhallisempaa :D. Mutta tätä tää kai on, kun tykkää ja haluaa toiselle hyvää mieltä aina.
Kiitoksia kivasta postauksesta. Täytyypä lähteä tästä tutkimaan aavikkomaisemia. :)
Katsoin joskus Rekkakuskit jäällä -tyyppisen ohjelman, jossa taidettin ajella nimenomaan tuolla Boliviassa.
Ikävä P-miestä. Saisinpa sinulta viestiä joulun kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on silmät, jotka kertovat ilman kysymistä paljon usein. Tykkään oivalluksen syntymisestä, ilkikurisiudesta, rehellisyydestä niissä. Joskus niitä on vaikeaa läpäistä, en tiedä sen syytä täysin. Kyyneleet, kauhu ja ahdistus saavat surulliseksi, tekisi mieli paijata.
Lemppari on kuitenkin innostus, täpinöissään oleminen, ihan mistä vaan.
Olen myös oppinut katsomaan käsiäsi, ne elehtii joskus enemmän kuin kasvoissa ilmeitä.Missä näit hänen itkevän?
No kai tarvittava tietää, muille asia ei kuulu.
Ihan hullu ajatus, mutta haluaisin sun kanssa lapsen, sellaisen kuin sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Niin moni muukin.
Hei, naapuri. Harmi, että tunnumme menevän koko ajan ristiin: kuulen sinun liikkuvan rapussa ihan paria minuuttia aiemmin tai myöhemmin. Et varmasti tiedä, kuinka paljon ajattelen sinua. Onko se nainen vaimosi?
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys on paskaa.
Yksinäisyys on paskaa, yksin olo taas ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole numeroa etkä sinä ota yhteyttä. Ehkä hyvä, koska ei tiedä mitä tapahtuisi jos näin ei olisi.
Levittelisit varmaan numeroa ympäriinsä ja vainoaisit sähköpostin välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Mut ei niistä tenavista koskaan tiedä, mitä niistä tulee. Ympäröivä yhteiskunta, ajan henki ylipäätään, vaikuttaa niihin paljon enemmän kuin geenit. Eikä ne geenitkään välttis satu silleen – lapsi onkin luonteeltaan enemmän isoisänsä kuin isänsä ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit ihan täpinöissäsi väärästä siirrosta.
Tarpeen vaatiessa keksisit jonkun tarinan päästäsi ja käyttäisit viestittelyä hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekstiviestejä ja sähköposteja. Onko täällä jotain 70-vuotiaita? Kyllä 50-60 vuotiaatkin käyttävät nykyään facebookkeja ja Whatsuppeja.
Mä kaipaan täydellistä elämän muutosta, oon kyllästynyt lähes kaikkeen.. siksi suhun ihastuin mies. Sä edustat kaikkea sitä, mitä toivoisin tulevaisuuteeni. Mä olisin valmis luopumaan jopa joistain periaatteistani sun vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit ihan täpinöissäsi väärästä siirrosta.
Tarpeen vaatiessa keksisit jonkun tarinan päästäsi ja käyttäisit viestittelyä hyväksi.
Kukaan muu ei olis edes yrittänyt auttaa. Muista se. Sen sijaan leikit kateuspäissäsi toisten mielellä ja saat siitä nautintoa.
Oon muuten asunut joskus Rollossa ja käynyt intinkin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla mies, mistä minussa tykkäät. Sinulle olenkin jo sen kertonut.
Sinun hymysi saa minut hymyilemään. Kuuntelen mielelläni sinua ja ajatuksesi ovat mielenkiintoisia. Olet hyvä kuuntelija. On selittämättömän hyvä olla seurassasi. Se on jotain käsittämätöntä kemiaa välillämme. Olet sielukas ja katseesi viettelee minut. Pidän huumoristasi ja valoisuudestasi. Saan niistä energiaa. Ja tietenkin olet aivan uskomattoman kaunis. Ei kaikkea voi selittää. Sinä vain olet ihana minun silmissäni.
Mikä tuossa toisessa oli sellaista että häneen rakastuit jos vertaat häntä vaimoosi? Oletko kuitenkin rakastanut joskus vaimoasi?