Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voivatko silmälasit koskaan parantaa kasvojen ulkonäköä? Millaisissa tapauksissa?

Vierailija
19.12.2018 |

-

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikä alkoi lähestyä viittäkypää, huomasin, että rillit alkoivat parantaa ulkonäköä jo aiemmin mainituista syistä (tummat simänaluset, silmäpussit, rypyt häivyttyy). Kasvot näyttää rillien kanssa nuoremmilta ja ryhdikkäämmiltä, enkä tarvitse silmämeikkiäkään.

Nuorempana oli toisin. Tuntui että rillit tosiaan pienensi liikaa kauniita silmiäni ja tekivät nörtin näköiseksi.

Vierailija
22/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillit vie huomion silmien ympärysalueesta, ja siten "peittää" tummat silmänaluset, pienet rypyt sekä rumat silmäluomet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla silmälasit peittää väsymyksen ja tummat silmänaluset. Ilman niitä pitää paklata hulluna, laseilla tulee heti skarpimpi vaikutelma. JA töihin en todellakaan jaksa meikata paljoa joten win-win

Vierailija
24/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään 45 veestä lähtien kannattaa unohtaa piilarit ja käyttää miinuslaseja, jos vain kehykset on oikein valittu. Pluslasit taas eivät ainakaan ulkonäköä hehkeytä.

Vierailija
25/29 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä pieni viharakkaussuhde niihin. Miinusta mulla on -2 -3 luokkaa. Mulla on melko iso nenä nii tavallaa sit peittää sitä tai kasvot saa ryhtiä. Ja muutenki mulla on sellanen vähä väritön naama, nii antaa ne toisinaa pientä särmää. Ja jos on väsyny tai väsymysryppyjä ni nää kyllä hyvin niitä silottaa.

Tosin silti mulla on aina piilarit päässä. 😁

Tiedän kyl myös muita, joilla lasit oikeasti kaunistaa ja kun lasit ottaa pois nii ei oikee näytä miltään. Tuo sellaista särmää. Jos lasit valittu siis oikein.

Vierailija
26/29 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kaunistaako/komistaako silmälasit koskaan, mutta seksikkyyttä voivat lisätä.

Samaa mieltä. Jos ihminen ei ole hyvännäköinen eivät silmälasit häntä tietenkään sellaiseksi tee. Mutta näin naisnäkökulmasta, lasit voivat todellakin lisätä komean miehen seksikkyyttä. Usein huomaan kiinnittäväni huomiota juuri miehiin joilla on lasit.

Vierailija
27/29 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Urho Kekkonen.

Vierailija
28/29 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienehköt silmät ja orastavat silmäpussit. Kehykset peittää sopivasti silmäpussit ja tasapainottavat kasvoja, siitä huolimatta että mulla on miinuslinssit jotka tekee itse silmistä teknisesti ottaen pienemmät.

Vierailija
29/29 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt laseista naisilla. Maulla valitut ja tyylikkäästi pidetyt lasit voivat olla tosi seksikkäät!

Nuorena miehenähän en koskaan ymmärtänyt, miksi tytöt ottivat lasit pois bilettämään mennessään, tämä oli ainakin silloin n. 2000-luvulla tapana.

Ei ole millään lailla sattumaa, että kaikki seurustelusuhteeni ja myös nykyinen vaimoni ovat olleet silmälasien käyttäjiä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi