Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voivatko silmälasit koskaan parantaa kasvojen ulkonäköä? Millaisissa tapauksissa?

Vierailija
19.12.2018 |

-

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vaikka kasvojen muotoa parantaa luomalla eri muotoisilla pokilla optisia illuusioita?

Vierailija
2/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kaunistaako/komistaako silmälasit koskaan, mutta seksikkyyttä voivat lisätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

T:optinen myyjä

Vierailija
4/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos silmät on liian lähellä tai kaukana toisistaan niin pokilla saa luotua tasapainoisemman vaikutelman. Sama hassut mittasuhteet. Esim. pitkä naama tai iso nenä. Pullonpohjalaseissa silmät näyttää suuremmilta. Jos on jotain kieroutta tai karsastusta niin lasien kanssa ei välttämättä näy.

Vierailija
5/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikka pehmeänpyöreänaamainen mies, niin paksusankaiset, mustat lasit voisivat lisätä kovuutta/älykköysvaikutelmaa...ehkä?

Vierailija
6/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suht pyöreä pää ja omasta mielestä näytän paremmilta clubmaster tyylisillä pokilla (pyöreämmät ja hillitymmät "kulmakarvat")

Vierailija
7/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillipaa kirjoitti:

Mulla suht pyöreä pää ja omasta mielestä näytän paremmilta clubmaster tyylisillä pokilla (pyöreämmät ja hillitymmät "kulmakarvat")

Äh siis pokat on kissamaisemmat ja "kulmakarvat" on sirommat

Vierailija
8/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Tiedän kaksi naista, joiden suuria, kaniita silmiä aina ihastelin.

Sitten kun näin heidät ilman laseja, paljastuikin alta pienet tihrusilmät. ...pluslasit olivat suurentaneet silmät kauniiksi.

Miinuslasit taas tekee päinvastoin. Eräällä tietämälläni naisella, jolla ilman laseja/piilareita kauniit, suuret silmät, lasien kanssa kutistuvat mitäänsanomattomiksi siansilmiksi. Sääli.

Vierailija
9/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki voi, omaan persoonallisuuteen ja kasvonpiirteisiin sopivat silmälasit muuttavat kantajansa vaikutelmaa haluttuun suuntaan. On pyöreitä, pehmeitä ja ystävällisiä laseja, skarppeja ja seksikkäitä kakkuloita kissamaisella muodolla ja älymystön rillejä. Me suomalaiset ollaan niin vaaleita että silmälaseilla saa helposti terävyyttä ja ryhtiä kasvojen ilmeeseen.

t rillihomo

Vierailija
10/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Minulla on silmät aika ylhäällä ja rillit vaikuttaa tasapainottavan naamaa, kun kehysten alaosa on tarpeeksi alhaalla.

Toiseksi mulla on eteentyöntyvät maskuliiniset kulmat, mikä ei rillien kanssa näy niin vahvasti.

Huono puoli nykyisissä (tummareunaisissa) laseissani on se, että jos haluan näyttää paremmalta, niin joudun laskemaan rillejä melkein turhankin alas. Muuten kulmakarvat ei erotu ja näytän pitkäpäiseltä pöllöltä.

Vierailija
11/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyttä ja "rooleilla" pelaamista voi rilleillä tehdä. En ole koskaan nähnyt että kauniimmaksi tulee.

Vierailija
12/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tummat silmänaluset voi piilottaa kätevästi kehyksen ja linssien taakse.

-Kulmakarvaton saa sopivista kehyksistä ilmettä katseeseen. Erityisesti puolikehykset toimivat tässä hyvin, kun linssin alaosaa kiertää vain huomaamaton siima.

-kasvojen mittasuhteita voi tasapainottaa sopivanmallisilla pokilla, kuten ketjussa on jo mainittu

-erityisesti pullanaamaiset tai muuten epämiehekkäät kasvot voi tuunata "järeämmiksi" aksenttipokilla

-myös naisen värittömät-harmaat-hiirulaiset kasvot saa säväkkyyttä hyvin valituista pokista

Eikö muuten ole kumma juttu, että aurinkolasit monen mielestä näyttävät hyviltä ja parantavat ulkonäköä!? Miksei sitten myös tavan näkimet. Nykyään linssit ovat niin laadukkaita, että vanhanajan pullonpohjia ei tarvi kenenkään käyttää, jos rahaa liikenee muihin kuin halvimpaan vaihtoehtoon.

Vierailija
13/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillit peittävät tummat silmänaluset ja rypyt. Tuovat ilmettä, ei näytä peruspallinaamalta.

Todella monelle silmälasit sopivat ja parantavat ulkonäköä.

Vierailija
14/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun itse näihin aina mustat silmänaluset -tapauksiin ja ainakin omasta mielestäni näytän ihan suoraan sanottuna paremmalta lasien kanssa. Näyttää huolitellummalta. Lisäksi lasit "kadottavat" isohkoa koukkunokkaa sopivasti ;)

Ja koska suurin osa ihmisistä tykkää stereotypioista, niin olen huomannut, että lasit päässä minua pidetään jotenkin uskottavampana. Eli töit tehdessä aina ensitapaamisiin lasit päässä.

Vierailija
15/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunen erään naisen joka oikeasti näyttää paremmalta lasit päässä, ensimmäisen kerran kun otti lasit päästä olin ihan hämilläni että mitä tapahtui.

Samalla naisella on todella kauniit hiukset.

Vierailija
16/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rillit peittävät tummat silmänaluset ja rypyt. Tuovat ilmettä, ei näytä peruspallinaamalta.

Todella monelle silmälasit sopivat ja parantavat ulkonäköä.

1 hyvä vinkki piilottaa tummat silmänaluset on aurinkolasit. ;D

Vierailija
17/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Esim. Kimmo Tiilikaisen lasit ovat todella pukevat.

Vierailija
18/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään naista, jota silmälasit kaunistavat. Mutta parempi olla ruma kuin sokea.

Vierailija
19/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyömynenä, ilman laseja otetussa kuvassa kyömy voi näkyä.

Sangan keskiosa peittää sen kätevästi.

Vierailija
20/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta katsoin lähipiirissä olevaa henkilöä joka on ihan ok lasit päässä,mutta kun otti ne pois niin paljastui pienet apinamaiset silmät lähellä toisiaan ja mustat silmänaluset ja ikä vanheni kymmenellä vuodella. Eli ne lasit toivat pirtsakkuutta jota ei oikeasti ole. Kehykset oli siis värilliset.

Baba Lybek käyttää samaa eli näin kerran ilman laseja ja oli aivan eri näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä