Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisiin miehiin/naisiin olet oikeasti ihastunut?

Vierailija
19.12.2018 |

Siis ihan oikeassa elämässä oikeisiin ihmisiin. Onko heillä ollut yhteisiä piirteitä? Ja ovatko he olleet samanlaisia kuin teoreettinen ihannemiehesi/naisesi?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoisesti vetoaa hoikka ja pitkähiuksinen. Noin muuten vetoaa älykkyys ja rauhallisuus. Viime vuosien ihastukset kaikki tällaisia. Yhden niistä kanssa asuinkin pitkään ja olisin tykännyt edelleen, mutta ilmeisesti horoskooppimerkkinsä vuoksi jätti (viitaten toiseen ketjuun) ;-)

Uusin pitkätukkaälykköihastus on valitettavasti varattu. Pahus todellakin, niin tykkäisin, hän on täydellinen.

Sinällään on hassua kun todellinen älykkyys on silkkaa lihasvoimaa. Koska lihasvoima runttaa pitkätukkaiset älyköt pois kartalta. Sen jälkeen jäljelle jää pysyvä älykkyys.

Tämän takia maapallolla älykkäät ja varakkaimmat sotivat ja käyttävät voimaa sotimiseen.

Voima on todellista älykkyyttä ja väittäisin että voimakkaimmat eli älykkäimmmät ovat lihaksikkaita kaljupäitä, jotka osaavat myös ajaa autoa hurjasti.

Todelliset sotaisat älyköt laittavat lihasvoiman tykinruoaksi niin etteivät nämä edes huomaa tulleensa käytetyiksi älykön asioita ajamaan.

Tykit ja aseet ovat voimaa. Eli voima on älykkyyttä, koska tykkien jälkeen jäljelle eloon jääneet tykkimiehet ovat älykkäimpiä.

Vierailija
42/47 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuisiin, tasapainoisiin ja itsenäisiin miehiin, jotka eivät tarvitse naista hoitamaan asioita ja osaavat huolehtia itsestään. Ovat turvallisia ja rentoja, mutta eivät päästä mua niskan päälle vaan osaavat sanoa että nyt riittää, nainen. Ikä 40-50v, ulkonäössä ei mitään yhtäläisyyksiä.

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyisiin, pitkiin, vaalea- ja tummatukkaisiin, harmaantuneisiin, laihoihin, hentoiihin, mahakkaisiin, köyhiin, varakkaaseen (1).

Ainoa "vaatimus" on älykkyys ja huumorintaju. Joskus vain joku viehättää. Tuntee kipinää. Todella moni on muuten ollut musikaalinen, nyt hoksaan.

Ei minulla ole koskaan ollut mitään tyyppiä tai ihannetta.

Jos olisi, niin:

- älykkyys, huumorintaju (näistä ei neuvotella!)

- seksi todella tärkeää

- uskollinen

- minun silmääni kivan näköinen ja kuuma

- ei mt-ongelmia

- ei päihdeongelmia

- pitää itsestään huolta - esim. hampaat hoidetut, hygienia kunnossa - puhdas, puhtaat vaatteet

- tulee toimeen omillaan

- ei haihattelija eli opiskelee tai käy töissä, ei elämäntapatyötön

- itseäni pidempi

- ei tosi laiha muttei tosi lihavakaan, ei ylenpalttisen lihaksikas

- tumma mieluummin kuin vaalea

- siniset silmät mieluummin kuin ruskeat

Tosielämässä nämä vaatimukset tai toiveet on unohtuneet, kun on iskenyt kipinää. N

Vierailija
44/47 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samanlaisia kuin ihannemieheni. 2 exää oli molemmat yli 195cm, hoikkia, isonenäsiä/silmäsiä ja kapeakasvosia ja nyt nykyinen myös.

Vierailija
45/47 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento ja hauska, itsevarma ja joka on löytänyt "sen" juttunsa. Sellainen omantiensä kulkija, jolla hyvä itsetuntemus. Ei mikään lapanen vaan saa välillä haastaakin mielipiteillä ja ottaa ohjat käsiinsä. Pitää eläimistä ja on kunniottava käytökseltään ihmisiä ja eläimiä kohtaan. Tykkää puhua monipuolisesti päivän polttavista aiheista, politiikasta ja viihteestä. Lähtisi mielellään olutta maistelemaan, museoihin, leffaan, sienestämään, marjastamaan ja laskettelemaan, mutta viihtyy myös kotonakin. Ulkonäöltään pitäisi itsestään ihan hyvää huolta, en mikään salikissa ole itsekään, joten sellainen perus hyvä hygienia ja ulkoilu olisi ihan ok. Partaa voisi olla ja silmälasit, joissa tyylikkäät kehykset. Tatuoinneistakin tykkään.

Seurustelukumppaneissa on ollut vaihdellen näitä ominaisuuksia, tässä siis kuvailtuna se ajatuksena ihastuttava.

N27

Vierailija
46/47 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisiin kaunottariin. Hoikkiin, max. 175cm, upeat rinnat, piukka pylly, sorjat sääret, säihkysimmut. Pitkä tukka. Timmi, sporttinen, kujeileva katse.

En oikeastikaan perusta naisen arvoista, älystä tai kiinnostuksenkohteista. Valitettavasti se on näin: ulkonäkö minulle miehenä merkkaa eniten. Seksi on tärkeää ja himo.

Toinen juttu on se, olenko päätynyt suhteeseen tuollaisten naisen kanssa, joihin ihastun.

Vierailija
47/47 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella olin hirveän rakastunut pikkuruiseen luokkatoveriini. Hänellä oli somat ruskeat nappisilmät. Yläasteella unelmieni kohde oli laiha, huonoryhtinen, aika ruma ja hapsottavatukkainen janttari, josta teki ihanan tavattoman seksikäs ääni. Lukiossa ihastuin silmälaispäiseen naapuriluokan nörttipoikaan. Yliopistossa olin edelleen aivan lääpälläni tuohon samaiseen lukioihastukseeni.

Ketään näistämen saanut, vaan jouduin sitten seukkailemaan kaiken maailman tummien ja komeiden adonisten kanssa. (No ei tosi - seukkasin kyllä tuollaisen kanssa, mutta vain siksi, että hän olin naapurinpoika, valmiiksi hyvin tuttu ja turvallinen.)

Myöhemmin sitten tapasin aviosiippani, joka on amispohjalta ponnistanut sydämeni valtiaaksi. Erittäin tavallinen suomalainen mies, mutta minulle se ainoa oikea. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi