Millaisiin miehiin/naisiin olet oikeasti ihastunut?
Siis ihan oikeassa elämässä oikeisiin ihmisiin. Onko heillä ollut yhteisiä piirteitä? Ja ovatko he olleet samanlaisia kuin teoreettinen ihannemiehesi/naisesi?
Kommentit (47)
Jollakin tavalla kylmiin ja etäisiin. Ihannemieheni ulkonäöllä varustettuina ovat kelvanneet vähemmänkin kylmät ja etäiset. Minun tapauksessani ne ihannepiirteet ovat pitkät tummahkot hiukset, parta ja hoikkuus, napakymppi olisi vielä pituutta 180+, ettei mies jää itseäni lyhyemmäksi.
Turvallisiin, älykkäisiin ja syvällisiin. Kaikki ovat olleet ns. liian hyviä minulle, eikä heistä yksikään ole minusta kiinnostunut.
Pitkähiuksisiin, partaisiin miehiin ja jätkämäisiin, lyhythiuksisiin naisiin.
Ihastun lempeäsilmäisiin, paksuhuulisiin, isonenäisiin miehiin. Itsevarmoihin, huumorintajuisiin ja tunneälykkäisiin, hyvän yleissivistyksen omaaviin. Taiteellisesti lahjakkaisiin, tyylitajuisiin, urheilullisiin, hyvin käyttäytyviin.
Kirveelläveistetty, skrode ÄIJÄ, jolla on herkkä suu ja joka on taiteellisesti lahjakas (varsinkin musikaalisuus vetoaa), on todella vaarallinen tapaus ...
Luulin muuten pitkään, että ihastun vain raamikkaisiin ja isokokoisiin, kunnes Mies165cm vei jalat alta ennenkokemattomalla tavalla.
Jostain syystä aina tummia. Mikä on yllättävää koska en ikinä ihastu ulkonäköön vaan mun on tunnettava ihminen ennenkuin voi tulla mitään tunnetta.
Mutta siis, tummia, mukavia, sellaisia joiden seurassa on kiva olla.
Vähän kaikenlaisiin, kunhan ovat osoittaneet ensin kiinnostuksensa minuun. Jotenkin siis tuntuukin, että kyse lienee enemmän jostain muusta omalla kohdallani. Ehkäpä joku narsistinen häiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisesti vetoaa hoikka ja pitkähiuksinen. Noin muuten vetoaa älykkyys ja rauhallisuus. Viime vuosien ihastukset kaikki tällaisia. Yhden niistä kanssa asuinkin pitkään ja olisin tykännyt edelleen, mutta ilmeisesti horoskooppimerkkinsä vuoksi jätti (viitaten toiseen ketjuun) ;-)
Uusin pitkätukkaälykköihastus on valitettavasti varattu. Pahus todellakin, niin tykkäisin, hän on täydellinen.
Sinällään on hassua kun todellinen älykkyys on silkkaa lihasvoimaa. Koska lihasvoima runttaa pitkätukkaiset älyköt pois kartalta. Sen jälkeen jäljelle jää pysyvä älykkyys.
Tämän takia maapallolla älykkäät ja varakkaimmat sotivat ja käyttävät voimaa sotimiseen.
Voima on todellista älykkyyttä ja väittäisin että voimakkaimmat eli älykkäimmmät ovat lihaksikkaita kaljupäitä, jotka osaavat myös ajaa autoa hurjasti.
Tämä on niin typerä kommentti että pakko olla mieheltä. En voisi kuvitellakaan että kukaan nainen olisi noin pipi päästään.
Mutta se on totta. Jos älykäs ei ole voimakas niin hän ei ole pitkään älykäs koska voimakas nuijii näennäisesti älykkään pois kartalta. Näin on toimittu pitkään ja siksi voimaa ylipäätään käytetään politiikassakin ja yleisesti kaikessa käytännön elämässä.
Voima on todellisuutta ja voima on oikeaa älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisesti vetoaa hoikka ja pitkähiuksinen. Noin muuten vetoaa älykkyys ja rauhallisuus. Viime vuosien ihastukset kaikki tällaisia. Yhden niistä kanssa asuinkin pitkään ja olisin tykännyt edelleen, mutta ilmeisesti horoskooppimerkkinsä vuoksi jätti (viitaten toiseen ketjuun) ;-)
Uusin pitkätukkaälykköihastus on valitettavasti varattu. Pahus todellakin, niin tykkäisin, hän on täydellinen.
Sinällään on hassua kun todellinen älykkyys on silkkaa lihasvoimaa. Koska lihasvoima runttaa pitkätukkaiset älyköt pois kartalta. Sen jälkeen jäljelle jää pysyvä älykkyys.
Tämän takia maapallolla älykkäät ja varakkaimmat sotivat ja käyttävät voimaa sotimiseen.
Voima on todellista älykkyyttä ja väittäisin että voimakkaimmat eli älykkäimmmät ovat lihaksikkaita kaljupäitä, jotka osaavat myös ajaa autoa hurjasti.
Todelliset sotaisat älyköt laittavat lihasvoiman tykinruoaksi niin etteivät nämä edes huomaa tulleensa käytetyiksi älykön asioita ajamaan.
Pitkiin (yli190) ja harteikkaisiin. Kohteliaisuus vetoaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut heikkona kiltteihin miehiin. Semmoisiin, joita tekee mieli ottaa kädestä ja viedä kotiin omaksi leluksi. 😍
Terveisin, Iso-Jorma naapurista.
Kaikki ihastukseni ovat olleet urheilullisia, ei mitään väliä onko voimanostaja vai maratoonari mutta liikunnallinen kuitenkin. Älykkyys ja siihen liittyvä huumorintaju ovat myös plussaa sekä jonkinlainen asenne. Huumorintajuinen siististi parturoitu bisnestyyppi olisi se paras, tunnen useitakin mutta se jokin kevytmielinen piirre luonteesta puuttuu, ovat liian tosikoita.
Kettunaamoihin(?)...miksi, kapee naama ja suora nenä, pilkottavat silmät? Melkein kaikki miehiäni ovat omanneet hyvän itseluottamuksen. Vaikka luulin että tykkäisin taiteilijoista yllätyin kun kyllästyin. Nyt on rento, rauhallinen duunarimies joka sopii mulle kuin käsi sukassa😊
Vierailija kirjoitti:
Kauniisiin naisiin.
t. Mies
Niin, älyllä ja mukavuudellahan ei ole väliä...😂 kertonee jotain älykkyysosamäärästäsi.
muutama ei vastannut ihannemiestä lainkaan, ihastuin luonteeseen ja siihen, että oli niin helppo olla yhdessä. Jos olen ihastunut ulkonäköön luonne, elämänarvot ym. ei ole sopineet yhteen... Nykyinenkään ei täysin ole ihannemies ulkonäkönsä puolesta, mutta ollaan muuten hyvä tiimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniisiin naisiin.
t. Mies
Niin, älyllä ja mukavuudellahan ei ole väliä...😂 kertonee jotain älykkyysosamäärästäsi.
Ne on itsestäänselvyyksiä. Näinhän miehistäkin aina sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä ihastun aina lihaviin miehiin ja hoikkiin naisiin. Ei ole mitään fetissejä painon suhteen, mutta en osaisi kuvitellakaan ihastuvani lihavaan naiseen tai edes normaalipainoiseen mieheen.
Terveisin pyöreä keski-ikäiset mies.
Vierailija kirjoitti:
Älykkäisiin, sensuallisiin ja itsestään huolehtiviin naisiin.
Tällä palstalla valehtelen kaikkea muuta, kuten nuori, kaunis ja isotissinen.
Sinkkmies
Miksi valehtelet niin?
Ulkoiset piirteet: yli 170cm, mielellään väh. 180cm, harteikas, miellyttävät kasvot ja ääni, kauniit/komeat kasvot, hoidetut hampaat. Sporttinen, ei iso mahaa. Ei hintelä. Hiuksilla eu väliä, saa olla kalju, pitkätukka tai ananastukka tai mikä vaan. Omaa ikäluokkaa. suomalainen/Pohjois-Eurooppalainen
Luonne: riittävän tasapainoinen, huumorintajuinen, tosikot ei viehätä, koska itse olen taipuvainen synkkyyteen. Keskivertoälykkyys riittää, koska olen itse keskitasoa älykkäämpi, mutten kuitenkaan huippuälykkö.
Miehiin,
joiden kanssa voi nauraa samoille asioille,
jotka ovat lempeitä,
jotka eivät ole liian machoja vaan tykkäävät myös ns lapsellisista asioista,
joilla on pitkät tai soikeat kasvot,
jotka ovat normaalipainoisia ja melko pitkiä,
ja joilla on vahvat käsivarret.
Nämä yhdistävät asiat keksin miehistä joihin olen ollut ihastunut.
Tämä on niin typerä kommentti että pakko olla mieheltä. En voisi kuvitellakaan että kukaan nainen olisi noin pipi päästään.