Millainen höpsö ihminen menee salille aamupäivällä?
Olemme mieheni kanssa kikatelleet ruokasalin ikkunasta salille AAMUPÄIVÄLLÄ meneviä ihmisiä. Ovatko ihan höpsöjä?
T. Marketta ja Kari
Kommentit (33)
Taas nämä kikattajat. Olette vissiin kateellisia, kun ette päässeet Sohvaperunoihin?
Kenen pseudonyymi on Marketta ja Kari?
Miksi mä edes luen näitä typeryyksiä? Tyhmä minä. Mä käyn uimassa aamupäivisin koska teen vuorotyötä. Varmaan metabolit (?) päin v***ua, mutta ei harmita yhtään.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/jockowillink/
Käypääkä kikattelemassa Jockolle. Jos uskallatte.
Helposti. Saan vaa fyrkkaa jos se käy kiinni ja noillahan tunnetusti leikkaa helposti kiinni.
Kikattelevassa Karissa on aineksia legendaksi.
Sellainen ihmiinen joka haluaa olla tikissä ja uneelmoi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tikki??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tikki??
Sillä ommellaan isot haavat umpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla salilla moni, jolla on iltapäivävuoro, käyvät salilla aamupäivällä. Miksi ihmeessä luulet, ettei vuorotyöläisillä olisi rahaa. Eläkeläiset, työttömät, yrittäjät ja yleensä ne, joiden aikataulu ei ole niin sidottu. On ihan tottumuskysymys, tykkääkö joku treenata aamulla, päivällä tai illalla, ihmiset ovat erilaisia. Nuo metaboliajutut ovat täysin merkityksettömiä tavalliselle treenaajalle.
Me EMME olekaan tavallisia tallukoita. Uskomme tieteeseen.
Helsingin kalleimmalla salilla saa ruokaa jne. Kokonaisvaltainen setti. Emme usko, että vuorotyöläisillä on mahdollisuutta sellaiseen.
T. Kari ja Marketta
Päivystävät sydänkirurgit tunnetusti ovat palkkakuopassa muiden kaltaisiensa kanssa.
Täytyy olla kovin rajoittunutta elämä, jos kuvittelee, että vuorotöitä tehtäisiin vain matalapalkka-aloilla. Muutenkaan ette anna itsestänne kuvaa minään järjen jättiläisinä.
Kari ja Marketta olet paska trolli 😂
Typerää trollausta