Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi on käyttäytynyt, kun epäilit pettämisestä, mutta hän kielsi sen

Vierailija
19.12.2018 |

Ja joskus myöhemmin selvisi, että hän oli kuin olikin pettänyt ja omat vaistosi olivat oikeassa.
Millainen oli valehtelutilanteessa elekieli, puheet jne.?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se punastui, alkoi hikoilemaan, silmät pyöri päässä, koitti sormella vedellä tiukaksi käynyttä paidankaulusta löysemmälle ja rupesi änkyttämään.

En osannut yhtään epäillä että olisi valehdellut minulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun nyt tosin entisestä naisystävästäni, mutta se sallittakoon.

En tajunnut näitä asioita kunnolla siinä itse tilanteessa, ehkä oli vain sellainen olo että no tulipas se vastaus nyt oudon kuuloisesti. Mutta jälkikäteenkin mietittynä selitti usein vähän enemmän ja seikkaperäisemmin kuin olisi ollut tarvis tai enemmän kuin normaalisti teki, hirveän tarkat kuvaukset menemisistä ja tekemisistä jne. Puhui myös kauhean nopeasti. Ja sitten vähän ajan päästä jonkin omaan puheeseen upotetun aasinsillan kautta aiheenvaihto.

Kai se oli sellaista samantyyppistä kuin haluaisi käsisssä polttelevan kattilan tai uunipellin nopeasti vaan pois ulottuvilta. Hän siis petti minua lähes koko kolmivuotisen suhteen ajan, ymmärtääkseni varmastikin jotenkin sitoutumiskammoinen ja pohjimmiltaan herkkä ihminen.

Vierailija
4/6 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä syytti mua vainoharhaiseksi hulluksi, suuttu oikein eikä suostunut myöntämään eikä kieltämään koko asiaa.

En ollut edes siitä siasta mustasukkainen enkä siis yleensä tivannut tuollaisia.

Vierailija
5/6 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin äänettömällä, tai joihinkin puheluihin ja viesteihin ei vastannut jos olin paikalla. Puhetta kaikesta yhteisestä tulevaisuudesta, mutta mitään ei asioille koskaan tehnyt, sivuhistoria poistettu tietokoneesta joka käyttökerran jälkeen.

Lopuksi löysin sitten jo vessan peilikaapista ja suihkuhyllystä toisen naisen hygienia tarvikkeita, mutta vieläkin kielsi kaiken. Olisi kieltänyt kaiken vaikka olisi jäänyt kiinni naisen päältä.

Vierailija
6/6 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up