Nyt meni taas mielenkiinto erääseen mieheen.... Miksi ne kaikki on tuollaisia?
Joo, tapasin netissä erään mukavan 46v miehen. Pari kertaa ollaan nähty. Siisti mies, asiat kunnossa. Töissä käyvä, järkevä keskustelija.
Kuitenkin viestillä sitten tulee sitä perinteistä että "olis ihana riisua sua ;)". Käytännössä tuntematon ihminen edelleen, niin en tykkää yhtään. Ja olen sanonut sille monesti ettei mulla ole mitään mielenkiintoa kiirehtiä sänkypuuhiin. Silti lähes jokainen viesti sisältänyt jotain flirttailua. Varmaan ihmetellyt miksi olen lopettanut vastaamasta. Tänään sain sitten viestinä videon, missä oli se Juhla Mokka-mainoksen tekijöiden kahvi ym selostus taustalla ja videota dildotehtaasta. Hassunhauskaa.
En mä jaksa. Estoon. Vaikka olisi miten siisti, koulutettu ja livenä järkevän oloinen mies, niin jos viestit on pelkkää seksiä niin antaa olla. Mikä siinä on niin vaikeaa tutustua aluksi ihan normaalisti ja katsoa miten juttu etenee?
Kommentit (460)
Vierailija kirjoitti:
Joo, tapasin netissä erään mukavan 46v miehen. Pari kertaa ollaan nähty. Siisti mies, asiat kunnossa. Töissä käyvä, järkevä keskustelija.
Kuitenkin viestillä sitten tulee sitä perinteistä että "olis ihana riisua sua ;)". Käytännössä tuntematon ihminen edelleen, niin en tykkää yhtään. Ja olen sanonut sille monesti ettei mulla ole mitään mielenkiintoa kiirehtiä sänkypuuhiin. Silti lähes jokainen viesti sisältänyt jotain flirttailua. Varmaan ihmetellyt miksi olen lopettanut vastaamasta. Tänään sain sitten viestinä videon, missä oli se Juhla Mokka-mainoksen tekijöiden kahvi ym selostus taustalla ja videota dildotehtaasta. Hassunhauskaa.
En mä jaksa. Estoon. Vaikka olisi miten siisti, koulutettu ja livenä järkevän oloinen mies, niin jos viestit on pelkkää seksiä niin antaa olla. Mikä siinä on niin vaikeaa tutustua aluksi ihan normaalisti ja katsoa miten juttu etenee?
Olette keski-ikäisiä. Ei siinä nyt enää ole varaa ottaa iisisti.
Joko haluat olla kyseisen miehen kanssa tai et halua? Kyllä tuon ikäisenä asiat tapahtuu nopeasti tai ei tapahdu ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi nyt vaan, mutta miksi edes etsit miesseuraa, ellei mielessä ole myös fyysinen läheisyys? Kaverit on juttelua varten, mutta eikö sen potentiaalisen miesystävän pidäkin haluta riisua sut? Ja jos se sama mies on vielä muutenkin samalla aaltopituudella ja muutenkin "siisti", niin eikö tämä ole ihan win-win? Vai haluatko mieluummin miehen, joka ei pidä sinua seksuaalisesti kiinnostavana?
T. Kummastunut nainen
Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi nyt vaan, mutta miksi edes etsit miesseuraa, ellei mielessä ole myös fyysinen läheisyys? Kaverit on juttelua varten, mutta eikö sen potentiaalisen miesystävän pidäkin haluta riisua sut? Ja jos se sama mies on vielä muutenkin samalla aaltopituudella ja muutenkin "siisti", niin eikö tämä ole ihan win-win? Vai haluatko mieluummin miehen, joka ei pidä sinua seksuaalisesti kiinnostavana?
T. Kummastunut nainen
Jos mies alkaa heti tollasia puhumaan hän tod. näk. kertoo samat jokaiselle naiselle eli ei ole kiinnostunut tästä naisesta nimenomaan kun ei käytä aikaa tutustumiseen vaan heti seksi mielessä.
Kertoo miehestä aika paljon että puolituntemattomalle alkaa tollasia ladella.
Erittäin iso osa menee jo ensimmäisten treffien jälkeen sänkyyn.
20 vuotiaina ehkä jaksaa jotain pelaamista ja tapailua mutta tuon ikäisten pitäisi jo parin tapaamisen jölkeen tietää mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja alfoille on omat pelisäännöt. Siitä moni sekaannus on lähtöisin. Betojen on useasta syystä vaikea ymmärtää näitä eri pelisääntöjä. Yksi on se, että nähdään itsensä ns alfana. Toinen on se, että ajatellaan ihmisiä kohdeltavan samalla tavalla. No näin ei ole hyvät toverit. Komeamiehille on sallittua kaikenlainen ja meidän muiden on sitten noudatettava beta-sääntöjä.
Tämä on nin höpöä. Brad Pitt on joidenkin mielestä todella komea. Hän ei ole joidenkin mielestä lainkaan komea. Ei OLE yhtä alfuutta.
Miksi täällä verrataan taloudellisten ja seksuaalisten intressien selvittämistä toisiinsa? Tottakai kummastakin saa kysyä, ja kummankin kysymisestä saa vastapuoli tehdä omat johtopäätöksensä. Ihan sukupuolesta riippumatta. Mutta tämä on minusta vähän epäoleellista tämän aloituksen kannalta. Miehen käytös ei ole mikään tehokas tapa selvittää toisen libidon voimakkuutta ja tuskin on sellaiseksi tarkoitettukaan. Minustakin miehen käytös kuulostaa vastenmieliseltä ja lapselliselta, vaikka minulla on korkea libido ja seksi on tullut miessuhteissani kuvioihin hyvin nopeasti. Sosiaalinen kyvyttömyys ja ymmärtämättömyys vaan ovat aika universaaleja turn offeja, jopa meille halukkaille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelevat putkiaivoina vain yhtä asiaa. On kyllä köyhää elämää henkisesti.
Niin. Tavallisilla miehillä ei ole mahdollista tämä modernin naisen eri elämänvaiheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potentiaalisen kumppanin seksuaalisen latauksen ja huumorintajun tsekkaus ON normaalia tutustumista aluksi! Niinkuin sinä, ei hänkään halua tuhlata aikaansa. Sinulla on omat tärkeät asiat selvitettävänä, hänellä omansa. Onko sinun (työpaikka, ei juo) automaattisesti tärkeämpiä TEILLE MOLEMMILLE kuin hänen (meneekö kipsiin heti kun energia on seksuaalinen, kestääkö minun huumoria)?? Kuka sinä olet sanelemaan tärkeät asiat muiden mielestä? Sinäkö päätät mikä on "normaalia tutustumista"? Who died and made you queen? Good luck with that. Veikkaan että sinkkuilu jatkuu toistaiseksi, et vaikuta hauskalta.
No mitä sitten? Silloin he eivät sovi yhteen? Ei aloittajan tarvitse tykätä tuollaisesta.
Jos mies alkaa heti puhua toisen riisumisesta niin kyllä tulee todella kevytkenkäinen kuva hänestä. Eikä siinä ole mitään hauskaa.
Jos nainen alkaa heti kysellä työasemasta, omistusasunnosta ja automerkistä niin kyllä tulee todella pinnallinen kuva hänestä. Eikä siinä ole mitään hauskaa. Mutta naiset pitää sitå "notmaalina tutustumisena aluksi". Näetkö paradoksin vai et?
Pinnallisille naisille on normaalia tutustumista alkaa heti ekatreffeillä utelemaan tarkkoja juttuja miehen taloudellisesta asemasta. Koska sinä et selvästi arvosta sellaisia naisia, suosittelen lämpimästi hakeutumaan deiteille meidän vähemmän pinnallisten naisten kanssa. Kyllä meitäkin riittää.
.
Mistä näitä vähemmän pinnallisia naisia löytää ja miten sellaisen joukosta löytää?????
Alapäällä vain ajatellaan. Mikään muu ei merkitse mitään.
Vierailija kirjoitti:
"Olisipa ihanaa jos tulisit hakemaan minut ajelulle autollasi"
Ei jeesus sentään! Etsittekö te amerikkalaisista hömppäleffoista näitä repliikkejä, vai mistä ihmeestä te kaivatte noita autohulluja naisia? 😂😂
Tätä minäkin jäin ihmettelemään. Itsellä soi hälytyskellot heti, jos mies pyytää ajelulle.
Yksi ikävä kokemus teinivuosilta, kun lähdin erään hepun autoon ja hän lähtikin ajamaan jonnekin maaseudulle, vaikka oltiin sovittu, että käydään kahvilla... sanoi vaan creepysti, että haluaa tutustua ja että ajellaan tässä rauhassa. Sanoin, että haluan ulos ja että nyt pysäytät auton. Käänsi sitten auton, ja ajettiin takaisin kaupunkiin.
Kukaan täysijärkinen nainen ei sovi tapaamista miehen kanssa autoon, tämä on ihan selvä asia. Aina julkiselle paikalle.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kummastunut nainen
Jos mies alkaa heti tollasia puhumaan hän tod. näk. kertoo samat jokaiselle naiselle eli ei ole kiinnostunut tästä naisesta nimenomaan kun ei käytä aikaa tutustumiseen vaan heti seksi mielessä.
Kertoo miehestä aika paljon että puolituntemattomalle alkaa tollasia ladella.Erittäin iso osa menee jo ensimmäisten treffien jälkeen sänkyyn.
20 vuotiaina ehkä jaksaa jotain pelaamista ja tapailua mutta tuon ikäisten pitäisi jo parin tapaamisen jölkeen tietää mitä haluaa.
Miksi niin ajattelet? Pidättyväisempi ihminen on pidättyväisempi ja hitaammin innostuva ihan kaiken ikäisenä kuin sellainen jolle seksi ei ole mikään big deal.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kummastunut nainen
Jotkut meistä haluavat tutustua toiseen ensin. Tutustumista puolestaan ei helpota se, että toisen jutut liikkuvat alueella, joka siinä vaiheessa tutustumista vielä ole ajankohtaista. Jos toinen on sanonut ettei halua kiirehtiä seksiasioissa, sitä pitää kunnioittaa joko etenemällä hitaammin tai kertomalla suoraan, ettei halua enää hillitä himojaan, joten haluaa lopettaa tapailun.
Entä jos mies sanoo "ettei halua kiirehtiä talousasioissa" ja päättää ettei ihan ensimmäisillä tapaamisilla mennä niin henkilökohtaisiin asioihin kuin asuinkaupunginosa tai työpaikka? Nainen kääntyy välittömästi kannoillaan, koska nämä asiat ovat jatkon kannalta hänelle tärkeitä. Miehelle tärkeää on selvittää olisiko tässä kumppani jonka seurassa voisin olla myös seksuaalisesti rehellisesti minä itse, aito. Kukapa sitä ei haluaisi? "Seksiasioissa" voi sanoa että ei kiirehditä, mutta yritäppä sanoa että en ole vielä valmis kertomaan sinulle asuntoni kokoa tai autoni merkkiä. Treffit loppuisi siinäkin tapauksessa siihen. Kaksinaismoralismia pahimmillaan; eikö KAIKKI (=tasa-arvo) saa yrittää selvittää itselleen tärkeitä piirteitä mahdollisesta tulevasta seurustelu- tai elämänkumppanista? Jos ei, niin miksi ei? Onko naisille seksistä puhuminen muka punastuttavampaa kuin miehille rahasta puhuminen?
Mikäli et halua kertoa asuntosi kokoa, autosi merkkiä tai työpaikkaasi ekoilla tai et vaikka edes viidensillä treffeillä, sinulla on tietenkin täysi oikeus kieltäytyä kertomasta ja ilmaista haluavasi edetä talousasioissa hitaammin. Mikäli tämä ei naiselle sovi, hän on vapaa lopettamaan tapailun ja lähteä etsimään itselleen paremmin sopivaa miestä. Aivan kuten mieskin on vapaa lähtemään etsimään naista, joka ei halua edetä hitaammin seksiasioissa.
Mikä tässä on vaikea yhtälö mielestäsi? Jokaisella on, sukupuoleen katsomatta oikeus tehdä omat päätöksensä siitä, kuinka hitaasti haluaa missäkin asiassa edetä ja kuinka hitaasti eteneviä ihmisiä haluaa tapailla. Pääasia on se, että kunnioittaa toista ja hänen hitaampaa tahtiaan, jos haluaa tämän ihmisen kanssa tapailua jatkaa. Sinä olet aivan samoin kuin naisetkin pistämään stopin liian tunkeilevalle käytökselle, koski se sitten seksiä, talousasioita tai mitä tahansa muutakaan. Kunnioita myös itseäsi riittävästi jotta pystyt ilmaisemaan omat rajasi ja pitämään kiinni niistä.
Tuollaisella toiminnalla pysyt kyllä sinkkuna tulevaisuudessakin.
Musta on ihan tyhmää miten aikuisetkin menee viestien välityksellä ihan eri ihmisiks, kuulostaa ihan joltain teiniltä..
Useimmista naisista ei ole älykkääseen keskusteluun sivistyneen ja hyvin toimeentulevan miehen kanssa. Naisilla tuppaa olemaan hyvin vähän tietoa yhteiskunnallisista asioista, ei kiinnostusta politiikkaan, ei ymmärrystä taloudesta tai edes henkilökohtaisen talouden osaamista/osakesalkkua. Ei syvällisempää käsitystä tai omaa näkemystä mistään kulttuurin osa-alueesta, ei kiinnostusta urheiluun, jne. Saattavat toki kertoa harrastavansa lenkkeilyä tai kuntosalia, vaikka ulkomuoto kertoo, että lenkkarit on viimeksi vedetty jalkaan 90-luvulla. Mistä näiden kanssa pitäisi keskustella?
Vierailija kirjoitti:
44 vuoden naisen elämänkokemuksellani voin sanoa, että tuollaisia ne on. Ja tahti vaan kiihtyy kun ikää tulee.
Oma mies 42v ja mitään muuta ei puhuta kun alapääjuttuja. Ja sitten jos yrität vaikka tehdä hellan ääressä ruokaa ja samalla kesksutella kauppalistasta keskustelu tapahtuu niin, että mä hämmennän kattilaa kauhalla ja mies työntää sormiaan mun housun sisään ja arvioi olisko 'se' innoissaan. Ja sitten kun kysyn, että muistatko nyt mitä pitää tuoda kaupasta niin mies sanoo, että tee kauppalappu. Olishan se voinut sen kauppalapun juuri tehdä käyttämällä kättään lapun kirjoittamiseen eikä alapääni sorkkimiseen.
Sitten on kiva maistella sormia, taputtaa pari kertaa takapuolelle ja lähteä kauppaan. Muista pitää itsesi lämpimänä.
No mikä se naisen "tositarkoitus" sitten on. Sen on sitä, että olet valmis tarjoamaan hänelle taloudelliset puitteet (vaikka olisikin omat tulot) sille ihanalle perhe-elämälle. Kaunis tilava asunto, jossa kirmaa muksu tai pari arkipäivää sulostuttamassa. Tottahan osallistuvan ja sopivissa raameissa seksuaalisen jämäkän herkän (oikeasti alistuvan) kunnon miehen kanssa. On sitten mitä someen päivittää ja voi vertailla kanssasisarten elämiin. Mutta kun eihän se oikeasti riitä. Kokemusta on niin monesta kiltistä perheen äidistä, jotka ovat sänkyni kautta kulkeneet ja yleensä lisää vonganneet. Eikä me miehet sen parempia olla. Laiskuuttamme tai jotkut jopa ensi-ihastuksensa ukottamana tuohon edellä kuvattuun idylliin sortuneet. Perhe-elämä oikeasti vituttaa ja kunnon vipinään haetaan poikien reissuilla häpeilemättä pokaamalla estonsa pois juomia baari ihanuuksia. Niin miehet kuin naiset sitten viestivät salaa näille vara kumppaneille. Voi... voi. Pitäisikö miesten ja naisten olla suosiolla erillään vai onko sittenkin kivempaa jatkaa tätä yhteistä valhetta ja kitistä täällä niin kuin minäkin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Useimmista naisista ei ole älykkääseen keskusteluun sivistyneen ja hyvin toimeentulevan miehen kanssa. Naisilla tuppaa olemaan hyvin vähän tietoa yhteiskunnallisista asioista, ei kiinnostusta politiikkaan, ei ymmärrystä taloudesta tai edes henkilökohtaisen talouden osaamista/osakesalkkua. Ei syvällisempää käsitystä tai omaa näkemystä mistään kulttuurin osa-alueesta, ei kiinnostusta urheiluun, jne. Saattavat toki kertoa harrastavansa lenkkeilyä tai kuntosalia, vaikka ulkomuoto kertoo, että lenkkarit on viimeksi vedetty jalkaan 90-luvulla. Mistä näiden kanssa pitäisi keskustella?
Allekirjoitan. Kevyttä hömppää yhdistettynä mitä työpaikan liisa tai irmeli sanoi ruokatunnilla. Työpaikan suhdekuvioita (huokaus, kiinnostaa nolla prosenttia) ja avautumista hulluista pomoista (mun pitäisi saada palkkaluokka nostettua kun osaan sitä ja tätä).
Niistä on keski-ikäiset naiset tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette keski-ikäisiä. Ei siinä nyt enää ole varaa ottaa iisisti.
Joko haluat olla kyseisen miehen kanssa tai et halua? Kyllä tuon ikäisenä asiat tapahtuu nopeasti tai ei tapahdu ollenkaan.
46-vuotiaalla on elinikää jäljellä ainakin 30-40 vuotta, siinä ei muutaman kuukauden tutustuminen merkkaa yhtään mitään. Keski-ikäisellä ei ole kiire, koska mikään biologinen kello ei kilise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan. Kevyttä hömppää yhdistettynä mitä työpaikan liisa tai irmeli sanoi ruokatunnilla. Työpaikan suhdekuvioita (huokaus, kiinnostaa nolla prosenttia) ja avautumista hulluista pomoista (mun pitäisi saada palkkaluokka nostettua kun osaan sitä ja tätä).
Niistä on keski-ikäiset naiset tehty.
Höpö höpö, äläs nyt höperehdi.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että sinäkin silti vietät tällä palstalla meidän mammojen kanssa suurimman osan hereilläoloajastasi! :DDD
Minäkin olen haluttoman miehen kumppani. Kyllä hajottaa, ja jos joskus vielä sinkuksi jään, niin aivan varmasti etsin korkealibidoisen miehen. Mutta siitä olen eri mieltä, että kaikki korkealibidoiset miehet olisivat ap:n deitin kaltaisia mauttomia ja sosiaalisesti taidottomia ääliöitä. Ennen nykyistä miestäni ehdin tapailla aika montaa fiksua ja halukasta miestä. He eivät harrasta tuollaista noloa setäpervoilua vaan näyttävät himonsa sellaisilla tavoilla että naisella pyörii pikkarit jalassa. Tuosta ap:n kuvailemasta käytöksestä kun on viettely ja halujen herättely aivan helkkarin kaukana.