Nyt meni taas mielenkiinto erääseen mieheen.... Miksi ne kaikki on tuollaisia?
Joo, tapasin netissä erään mukavan 46v miehen. Pari kertaa ollaan nähty. Siisti mies, asiat kunnossa. Töissä käyvä, järkevä keskustelija.
Kuitenkin viestillä sitten tulee sitä perinteistä että "olis ihana riisua sua ;)". Käytännössä tuntematon ihminen edelleen, niin en tykkää yhtään. Ja olen sanonut sille monesti ettei mulla ole mitään mielenkiintoa kiirehtiä sänkypuuhiin. Silti lähes jokainen viesti sisältänyt jotain flirttailua. Varmaan ihmetellyt miksi olen lopettanut vastaamasta. Tänään sain sitten viestinä videon, missä oli se Juhla Mokka-mainoksen tekijöiden kahvi ym selostus taustalla ja videota dildotehtaasta. Hassunhauskaa.
En mä jaksa. Estoon. Vaikka olisi miten siisti, koulutettu ja livenä järkevän oloinen mies, niin jos viestit on pelkkää seksiä niin antaa olla. Mikä siinä on niin vaikeaa tutustua aluksi ihan normaalisti ja katsoa miten juttu etenee?
Kommentit (460)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti enemmän pakkeja olen saanut liian hitaasti etenemällä, kun sillon on vaarana että nainen tylsistyy ja ei tunne kemiaa. Miehen on sopivan hellästi painettava naista epämukavuusalueelle, jotta jännitys säilyy ja on sitä kemiaa, mitä aina peräänkuulutetaan. Ongelmana on että on paljon naisia, jotka ovat paatuneita, turtuneita ja kaiken nähneitä, joten niiden kanssa pitäis toimia suoraviivaisesti ja rivakasti ja sitten osan kanssa homman pitäis edetä todella hitaasti, kun naisella on paljon estoja. Aina siis pitäisi aavistaa oikein mitä nainen toivoo ja se ei todellakaan ole helppoa, sillä samalla naisellakin etenemisnopeus voi vaihdella miehen mukaan. Lisäksi välillä pitää vuorotellen soutaa ja huovata kun nainen muuttelee mieltään.
Aha. Itse näin naisena koen, että pikimmin ja kiihkeintä seksiä minulta saa, kun odottaa minun tekevän aloitteen. Jos haluan miehen kanssa seksiä, niin en odottele enkä pelaile mitään pelejä, vaan aloite on suora. Usein miehet tekevät oman aloitteensa aivan liian varhaisessa vaiheessa, ja silloin on nuoruudessani painostamalla joku joskus voinut seksiä saadakin, mutta kiinnostukseni jatkotuttavuuteen loppuu siihen.
Olet positiivinen poikkeus, jos teet suoran aloitteen. Yleensä näin miehenä joutuu dekoodaamaan outoja haikumuotoon asetettujaja geokätkettyjä viestejä, joita naiset jättävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti enemmän pakkeja olen saanut liian hitaasti etenemällä, kun sillon on vaarana että nainen tylsistyy ja ei tunne kemiaa. Miehen on sopivan hellästi painettava naista epämukavuusalueelle, jotta jännitys säilyy ja on sitä kemiaa, mitä aina peräänkuulutetaan. Ongelmana on että on paljon naisia, jotka ovat paatuneita, turtuneita ja kaiken nähneitä, joten niiden kanssa pitäis toimia suoraviivaisesti ja rivakasti ja sitten osan kanssa homman pitäis edetä todella hitaasti, kun naisella on paljon estoja. Aina siis pitäisi aavistaa oikein mitä nainen toivoo ja se ei todellakaan ole helppoa, sillä samalla naisellakin etenemisnopeus voi vaihdella miehen mukaan. Lisäksi välillä pitää vuorotellen soutaa ja huovata kun nainen muuttelee mieltään.
Aha. Itse näin naisena koen, että pikimmin ja kiihkeintä seksiä minulta saa, kun odottaa minun tekevän aloitteen. Jos haluan miehen kanssa seksiä, niin en odottele enkä pelaile mitään pelejä, vaan aloite on suora. Usein miehet tekevät oman aloitteensa aivan liian varhaisessa vaiheessa, ja silloin on nuoruudessani painostamalla joku joskus voinut seksiä saadakin, mutta kiinnostukseni jatkotuttavuuteen loppuu siihen.
Olet positiivinen poikkeus, jos teet suoran aloitteen. Yleensä näin miehenä joutuu dekoodaamaan outoja haikumuotoon asetettujaja geokätkettyjä viestejä, joita naiset jättävät.
Tai sitten ne naiset vain eivät ole halunneet kanssasi seksiä?
Ajattelevat putkiaivoina vain yhtä asiaa. On kyllä köyhää elämää henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan toki on kiihkeää, kun aloitetahti naisen puolelta on kaksi kertaa vuodessa.
Tässä taidetaan kyllä tarkoittaa aivan sitä tutustumisen alkuvaihetta, kun seksiä ei vielä ole harrastettu.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelevat putkiaivoina vain yhtä asiaa. On kyllä köyhää elämää henkisesti.
Toisin kuin naisilla jotka ajattelevat vain lompakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi nyt vaan, mutta miksi edes etsit miesseuraa, ellei mielessä ole myös fyysinen läheisyys? Kaverit on juttelua varten, mutta eikö sen potentiaalisen miesystävän pidäkin haluta riisua sut? Ja jos se sama mies on vielä muutenkin samalla aaltopituudella ja muutenkin "siisti", niin eikö tämä ole ihan win-win? Vai haluatko mieluummin miehen, joka ei pidä sinua seksuaalisesti kiinnostavana?
T. Kummastunut nainen
Jotkut meistä haluavat tutustua toiseen ensin. Tutustumista puolestaan ei helpota se, että toisen jutut liikkuvat alueella, joka siinä vaiheessa tutustumista vielä ole ajankohtaista. Jos toinen on sanonut ettei halua kiirehtiä seksiasioissa, sitä pitää kunnioittaa joko etenemällä hitaammin tai kertomalla suoraan, ettei halua enää hillitä himojaan, joten haluaa lopettaa tapailun.
Entä jos mies sanoo "ettei halua kiirehtiä talousasioissa" ja päättää ettei ihan ensimmäisillä tapaamisilla mennä niin henkilökohtaisiin asioihin kuin asuinkaupunginosa tai työpaikka? Nainen kääntyy välittömästi kannoillaan, koska nämä asiat ovat jatkon kannalta hänelle tärkeitä. Miehelle tärkeää on selvittää olisiko tässä kumppani jonka seurassa voisin olla myös seksuaalisesti rehellisesti minä itse, aito. Kukapa sitä ei haluaisi? "Seksiasioissa" voi sanoa että ei kiirehditä, mutta yritäppä sanoa että en ole vielä valmis kertomaan sinulle asuntoni kokoa tai autoni merkkiä. Treffit loppuisi siinäkin tapauksessa siihen. Kaksinaismoralismia pahimmillaan; eikö KAIKKI (=tasa-arvo) saa yrittää selvittää itselleen tärkeitä piirteitä mahdollisesta tulevasta seurustelu- tai elämänkumppanista? Jos ei, niin miksi ei? Onko naisille seksistä puhuminen muka punastuttavampaa kuin miehille rahasta puhuminen?
Haistakaa nyt jo paska näiden rahajuttujen kanssa. Suomalainen nainen käy töissä ja osallistuu perheen elätykseen. Minä olen aina tienannut miestäni enemmän ja hän on paras mies jonka olen koskaan tuntenut.
Ei kyllä kaikki naiset käy töissä ja elätä itseään. Kohdalleni on sattunut kolmekin sellaista naista, jotka eivät halunneet olla työelämässä ja eivät olleetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi nyt vaan, mutta miksi edes etsit miesseuraa, ellei mielessä ole myös fyysinen läheisyys? Kaverit on juttelua varten, mutta eikö sen potentiaalisen miesystävän pidäkin haluta riisua sut? Ja jos se sama mies on vielä muutenkin samalla aaltopituudella ja muutenkin "siisti", niin eikö tämä ole ihan win-win? Vai haluatko mieluummin miehen, joka ei pidä sinua seksuaalisesti kiinnostavana?
T. Kummastunut nainen
Jotkut meistä haluavat tutustua toiseen ensin. Tutustumista puolestaan ei helpota se, että toisen jutut liikkuvat alueella, joka siinä vaiheessa tutustumista vielä ole ajankohtaista. Jos toinen on sanonut ettei halua kiirehtiä seksiasioissa, sitä pitää kunnioittaa joko etenemällä hitaammin tai kertomalla suoraan, ettei halua enää hillitä himojaan, joten haluaa lopettaa tapailun.
Entä jos mies sanoo "ettei halua kiirehtiä talousasioissa" ja päättää ettei ihan ensimmäisillä tapaamisilla mennä niin henkilökohtaisiin asioihin kuin asuinkaupunginosa tai työpaikka? Nainen kääntyy välittömästi kannoillaan, koska nämä asiat ovat jatkon kannalta hänelle tärkeitä. Miehelle tärkeää on selvittää olisiko tässä kumppani jonka seurassa voisin olla myös seksuaalisesti rehellisesti minä itse, aito. Kukapa sitä ei haluaisi? "Seksiasioissa" voi sanoa että ei kiirehditä, mutta yritäppä sanoa että en ole vielä valmis kertomaan sinulle asuntoni kokoa tai autoni merkkiä. Treffit loppuisi siinäkin tapauksessa siihen. Kaksinaismoralismia pahimmillaan; eikö KAIKKI (=tasa-arvo) saa yrittää selvittää itselleen tärkeitä piirteitä mahdollisesta tulevasta seurustelu- tai elämänkumppanista? Jos ei, niin miksi ei? Onko naisille seksistä puhuminen muka punastuttavampaa kuin miehille rahasta puhuminen?
Haistakaa nyt jo paska näiden rahajuttujen kanssa. Suomalainen nainen käy töissä ja osallistuu perheen elätykseen. Minä olen aina tienannut miestäni enemmän ja hän on paras mies jonka olen koskaan tuntenut.
Ei kyllä kaikki naiset käy töissä ja elätä itseään. Kohdalleni on sattunut kolmekin sellaista naista, jotka eivät halunneet olla työelämässä ja eivät olleetkaan.
Kertoo enemmän sinusta ja naismaustasi kuin suomalaisista naisista yleensä. Itse en tunne ketään, joka olisi valinnut kotiäitiyden. Itseasiassa en edes tunne yhtään työtöntä naista - miehiä taas tunnen useitakin.
Ratkaisu olisi, että miehet olisivat miesten kanssa. Eikös homomiehillä ole kaikkein tärkeintä villit orgiat.
Yritin tutustua erääseen mieheen, mutta hänen käsityksensä tapailusta ei kauheasti sisältänyt sitä tutustumista keskustelemalla. Hänestä ei saanut mitään irti. Olisi vain halunnut "halailla ja hipsutella". Minä haluaisin tutustua ensin, kiitoksia vain, ennen kuin toinen käy iholle.
Joo, en lukenut koko ketjua, tuli vain mieleen viime keväiset muutamat treffit erään miehen kanssa, joka sanoi/viestitti kahvillakäynnin jälkeen:
"Voisit varmaan hieroa minua" (ei mikään niska-hartiahieronta)
"Haluan peppuseksiä + yksityiskohtainen selostus asiasta miten hän sen tekee
"Minun täytyy tämän tapaamisen jälkeen purkaa paineita"
"Seuraavalla kerralla viemme tapaamisen loppuun asti"
Kuvia itsestään alushousuissa, jossa näkyi seisova heppi. Sitten oli vielä tulossa "kiusoitteleva alastonkuva", mutta onneksi ei sitä lähettänyt, kun laitoin varmaan viidennen viestin etten todellakaan sitä viestiä halua. Juu ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kummastunut nainen
Missä ihmeessä sinä tuollaisiin naisiin olet tutustunut? Missä kohtaa seurustelua asia selvisi sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kummastunut nainen
Mihin perustuu tämä väite että treffit loppuisi siihen? Olisihan se kenties vähän OUTOA siis jos ilman mitään järkevää syytä kieltäytyy ehdotettaessa keskustelemasta yleisestä small talk-aiheesta,kuten työstä. Seksi sen sijaan ei ole yleinen small talk-tutustumisaihe, vaan paljon arkaluontoisempi asia, joka monilla on yleensä se viimeinen linnake jonne vieras päästetään. Jos mies kuitenkin perustelisi asiallisesti sen miksei halua kertoa työstään tai varallisuudestaan kysyttäessä, niin mihin tosiaan perustat väitteesi että treffit loppuisivat siihen? Naisvihasi on väsyttävän läpinäkyvää.
Sitä paitsi, asuntojen koko ja automerkit kiinnostanevat lähinnä miehiä itsejään, monet tykkäävät niitä korostaa ekoilla treffeillä. Sekin on iso turn off, ei toki yhtä iso kuin toisen seksuaalisuuden kunnioittamattomuus.
Kommentissa ei ole hyppysellistäkään naisvihaa, ei todellakaan. Huoleni on siinä, ettei miesten painetta varmatuloisena bread winnerinä ja providerina pidetä yhtä henkilökohtaisena paineena kuin naisten huolta siitä ovathan he kiinnostavalle miehelle myös kiinnostavia naisena. Koska biologisesti näinhän se jako menee, nainen haluaa suojan eikä huollettavaa, ja mies halua sitoutuessaan avomielisen seksikumppanin eikä nunnaa. Molemmilla on unelmaversio ja inhokkiversio. Miksi naisilla on oikeus heti ensikättelyn jälkeen alkaa rastittamaan omaa soveltuvuus-exceliä erittäinkin henkilökohtaisilla "small-talk" kyselyillä työpaikoista ja muusta vakavaraisuudesta? Onko tuoreet yt-neuvottelut sopivaa small talkia ensitreffeille? Onko mahdoton hyväksyä että yksilön taloudellinen vakavaraisuus ei ole automaattisesti päivästä ja vuodesta riippumatta kevyt puheenaihe? Ja miksi seksuaalisuus on aina automaattisesti sitä? Miksei seksuaalisuudesta voi puhua kevyesti? Mitä hallaa on flirtissä? Miten voi "rakastua ensikatseella" jos ilmassa ei ole seksuaalista sähköä? Miksi miehille tärkeät asiat eivät ole tärkeitä, tai "ne voi odottaa", mutta naisille tärkeät - aivan yhtä henkilökohtaiset asiat- pitää saada selvittää heti ensitreffeillä? Tätä en ymmärrä. Ketään en vihaa.
Koska jokaisella on oikeus määrittää rajansa siitä ,mitä ventovieraalta ihmiseltä sietää. Itse pidän seksivihjailuja tökerönä ja vastenmielisenä, enkä niitä sen enempää kuuntele. Jos et halua kertoa itsestäsi perustietoja, niin ole kertomatta. Tutustumisemme päättyy molemmussa tapauksissa.
"perustietoja"?
Tulotaso, niinkö?
Yhteiskunnallinen asema ja status?
"Lentäjälääkäri pitää olla"
Niinkö?
Oletko aivan tosissasi?
Sanoinko niin? Perustiedot ovat mielestäni koulutus, millä alalla työskentelee, kiinnostaako mikään muu kuin pilde jne. Mitä nyt tuntemasi ihmiset sinusta tietää. Seksivihjailu ja utelu ovat täysin asiattomia näihin yleusiin tietoihin nähden, sillä seksi on jokaiselle intiimi asia, jota ei jaeta randomeille kyselijöille. Tällainen vonkaaja on ihan väärillä apajilla ja mitä nopeammin sen tajuaa niin sen parempi.
Onko "koulutus" kriteeri? Määrittääkö "koulutus" persoonasi, eli oletko ihmisenä = "koulutuksesi"
Jos näin on, olet täysin irti todellisuudesta.
Tottakai määrittää ja kertoo hyvin pitkälle ihmisen kiinnostuksen kohteista ja arvoista. Esim. Yliopisto vs amis, soveltavat luonnontieteet vs humanistiset tieteet jne jne. Tämä ei tarkoita, että jompia kumpia arvostettaisiin paremmaksi ja toisia huonommaksi, vaan ihan sitä, että löytyykö jotain yhteistä pohjaa.
Mun mielestä tuo on huolestuttavaa ennakkoasennetta. Toinen humanisti voi pelata jääkiekkoa ja käydä baarissa joka viikonloppu, kun taas toinen humanisti voi olla kiinnostunut metsissä samoilusta ja teen juonnista. Uskoisitko löytäväsi molempien humanistien kanssa yhteistä pohjaa?
Ihmiset on yleensä monipuolisia. Tai ainakin, jos löydätte monipuolisen ihmisen, niin älkää nyt ihmeessä antako koulutuksen tai ammatin vaikuttaa liikaa.
Itseasiassa minulla ei ole kertakaikkiaan mitään yhteistä kummankaan humanistin kanssa. Jääkiekko ja baarit ei kiinnosta eikä myöskään metsässä samoilu ja teenjuonti. Sitäpaitsi mielestäni humanistiset"tieteet" ovat tyhjänpäiväisiä, joten miksi minun pitäisi täysin eri elämänasenteen, ajatustavan ja harrastukset omaavien tyyppien kanssa hengailla?
Astu ulos vähäksi aikaa siitä omasta kuplastasi, ja ajattelee asiaa yleisemmin. Jotain naista saattaa kiinnostaa humanistit ja jääkiekko. Silloin tuo toinen esimerkin kavereista olisi aika hyvä match, paitsi jos nainen ei voisi sietää baareja. Toinen humanisti taas ei olisi ollenkaan match. Ymmärtänet pointin.
Miksi minun pitäisi ajatella yleisemmin? Jokainen saa toki pistää omat valintaperusteensa ihan minne lystää? Itse vaan säästän aikaa ,vaivaa ja kaikkien harmitusta kun valikoin jo ennalta pois ne ei-kiinnostavat tapaukset.
Kuvittelet vain että parannat valikoimaa omien ennakkoluulojesi kanssa. Olisi ihna hauskaa kuulla muutamia ehdottomasti pois sulkevia kriteerejä, joiden perusteella et edes halua tutustua tiettyihin ryhmiin.
En oikein ymmärrä, että miten ihmiseen voi tutustua jollakin "vaatimuslistalla" :D
Aivan luonnotonta.
Toisilla on valinnanvaraa, eikä tarvitse minkä tahansa kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kummastunut nainen
Kyllä on ketju täynnä vihaa.
Lisäksi toisesta sukupuolesta puhutaan kollektiivina ja omasta sukupuolesta yksilöinä.
On palsta alas vajonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tapasin netissä erään mukavan 46v miehen. Pari kertaa ollaan nähty. Siisti mies, asiat kunnossa. Töissä käyvä, järkevä keskustelija.
Kuitenkin viestillä sitten tulee sitä perinteistä että "olis ihana riisua sua ;)". Käytännössä tuntematon ihminen edelleen, niin en tykkää yhtään. Ja olen sanonut sille monesti ettei mulla ole mitään mielenkiintoa kiirehtiä sänkypuuhiin. Silti lähes jokainen viesti sisältänyt jotain flirttailua. Varmaan ihmetellyt miksi olen lopettanut vastaamasta. Tänään sain sitten viestinä videon, missä oli se Juhla Mokka-mainoksen tekijöiden kahvi ym selostus taustalla ja videota dildotehtaasta. Hassunhauskaa.
En mä jaksa. Estoon. Vaikka olisi miten siisti, koulutettu ja livenä järkevän oloinen mies, niin jos viestit on pelkkää seksiä niin antaa olla. Mikä siinä on niin vaikeaa tutustua aluksi ihan normaalisti ja katsoa miten juttu etenee?
Potentiaalisen kumppanin seksuaalisen latauksen ja huumorintajun tsekkaus ON normaalia tutustumista aluksi! Niinkuin sinä, ei hänkään halua tuhlata aikaansa. Sinulla on omat tärkeät asiat selvitettävänä, hänellä omansa. Onko sinun (työpaikka, ei juo) automaattisesti tärkeämpiä TEILLE MOLEMMILLE kuin hänen (meneekö kipsiin heti kun energia on seksuaalinen, kestääkö minun huumoria)?? Kuka sinä olet sanelemaan tärkeät asiat muiden mielestä? Sinäkö päätät mikä on "normaalia tutustumista"? Who died and made you queen? Good luck with that. Veikkaan että sinkkuilu jatkuu toistaiseksi, et vaikuta hauskalta.
No mitä sitten? Silloin he eivät sovi yhteen? Ei aloittajan tarvitse tykätä tuollaisesta.
Jos mies alkaa heti puhua toisen riisumisesta niin kyllä tulee todella kevytkenkäinen kuva hänestä. Eikä siinä ole mitään hauskaa.
Jos nainen alkaa heti kysellä työasemasta, omistusasunnosta ja automerkistä niin kyllä tulee todella pinnallinen kuva hänestä. Eikä siinä ole mitään hauskaa. Mutta naiset pitää sitå "notmaalina tutustumisena aluksi". Näetkö paradoksin vai et?
Useimmiten miehet tuovat työnsä ja automerkkinsä keskusteluun ihan pyytämättä. Sulle tiedoksi, rahasta puhuvat miehet ihan itse, ei sitä tarvitse kysellä.
Montako aloitusta täälläkin on miehiltä ollut tyyliin, olen hyvä ihan komea mies ja minulla on hyvä koulutus, työ ja oma asunto ja auto. Hoidan asiani ja olen raitis ja urheilen. Miksen saa naista?
Vierailija kirjoitti:
Ihan omalla n. 40 -vuoden kokemuksella, naiset ovat itse ihan samanlaisia uunoja. Alla muutamia kommentteja treffikaverien suista:
- "Oho, sä käyt jo ihan kuumana täällä!" Tämä kommentti tanssilattialla. Taskussa kännykkä.
- "Tissiterveiset!" Tällainen lämähti kännykkään kesken palaverin. Sitä oli sitten mukava miettiä työkavereiden kanssa. Tosi kiva.
- "Mä en sitten tykkää seksistä. Siis yleensä. Mut jos on tosi hyvä partneri, niin sit kyllä!" Tämä ekoilla treffeillä. Kiitti ei.
- "Kaikki miehet on sanoneet, että mä olen ihan kyltymätön. Saas nähdä, pysytkö mukana ollenkaan..." Joo. Sitten 2 kertaa seksiä viikossa oli ihan liikaa.
- "Mun mielestä miehen on kyllä ajeltava rintakarvansa." No, mitä helvettiä sitten treffailet miestä, jolla on australialaisen rintakarvat. Ajattelitko, että kulutan päivittäin puoli tuntia tämän karvoituksen ajeluun?!
- "Mulle on ehdoton turn-off alle 185 pitkät miehet. Kun mä olen itse kato näin pitkä. Mut onneks sä olet noin pitkä!" Aijjaa? Olen 178 senttiä, ja sinä olet ehkä 160 senttinen nainen.
- "Oletko sä jo laukeamassa?!" Nainen toteaa lutkuttaessaan puolikovaa munaa treffi-illan päätteeksi. Huolimatta siitä, että sanoin juoneeni liikaa näihin hommiin. En todellakaan ole laukeamassa, enkä tiedä millaisiin muniin eukko oli aikaisemmin törmännyt, jos kuvitteli patukan olevan juhlakunnossa. Lähinnä väsytti.
Tämä kommentti hymyilytti. Terveellinen muistutus siitä, että miehetkin ovat ihmisiä. Ainakin jotkut.
Pääasiassa olen tavannut vain aloituksen kaltaisia miehiä myös. Lähes jokaisen libido on myös ollut korkea. Miehisiä haluja paljon. Miehen ja naisen ero onkin siinä että miehen lähes päivittäinen orgasmi on enemmän tarve kuin naiselle se on hauskan pitoa ja lisääntymistä.
Kunnes sattui kohdalle ihana, keskusteleva, ymmärtävä ja huomioon ottava mies. Haluja vähän ja selvisi että huonosti ottaa eteen. Penis pieni ja kompensoi tätä kaikkea läheisyydelle ja jatkuvalla huomioimisella. Huono itsetunto sekä huono kunto. Muutaman kuukauden tapailimme ja ei koittanut liikkua, laihduttaa tai hommata työtä. Ei varannut lääkäri aikaa jota ehdotin jotta olisi selvinnyt mahdollinen teston vajavaisuus tai saanut lääkettä potenssiin.
Koin itseni ei haluttavaksi. Tajusin että haluan miehen joka haluaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Yritin tutustua erääseen mieheen, mutta hänen käsityksensä tapailusta ei kauheasti sisältänyt sitä tutustumista keskustelemalla. Hänestä ei saanut mitään irti. Olisi vain halunnut "halailla ja hipsutella". Minä haluaisin tutustua ensin, kiitoksia vain, ennen kuin toinen käy iholle.
niin pitää tietää vähintään tilin saldo että haarat aukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt ymmärtää ajoissa, ettette ole niin mainoita tyyppejä kuin luulette - ainoa asia mitä mies hakee on haaroväliänne, muuten olette aika yhdentekevää ja suorastaan turhaakin seuraa.
Minä voin ainakin rautaisella varmuudella sanoa, että jalkoväli ei ole ainut asia jota puolisoni minusta hakee. Koita nyt ymmärtää, että suurin osa naisista hakee näitä miehiä, oli ne sitten kuinka harvinaisia tahansa. Sinun kaltaisesi ovat juuri niitä joilta koitetaan tällä hitaasti etenemisellä välttyä.
Mulle on isoin turn off jos mies heti ekoilla treffeillä alkaa puhua siitä, minkälainen asema hänellä on töissä, millaisessa talossa asuu, tai millaisella autolla ajaa. Se vaan kertoo elämänarvoista niin karua kieltä.
Itse olen aina mennyt sänkyyn miesten kanssa heti, sillä seksi on minulle todella tärkeää. Jos se ei toimi, on turha jatkaa.
Etsin intohimoa ja vetovoimaa, ja kun kemiat todella kohtaa, se on ihan uskomattoman hienoa.
Netissä ei ikinä ole tavannut ketään, joten itsellä se seksuaalinen vetovoima on ollut läsnä alusta asti. En ole kiinnostunut edes lähtemään treffeille, ellei vetovoimaa ole.
Ja siis huom! Se vetovoima ei synny mistään pikkutuhmista viesteistä tai kikulikuvien lähettelystä. Sellaisia harrastavat ovat yleensä miehenä aika säälittäviä.
Nämä vain minun ajatuksia, ihmiset etsivät toisistaan eri asioita ja minulla tämä toimii näin.
🇺🇦🇮🇱
Tottahan toki on kiihkeää, kun aloitetahti naisen puolelta on kaksi kertaa vuodessa.