Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Mistä tunnistaa nousevan jousimiehen? Onko jotain ulkonäöllisiä piirteitä mitä etsiä? Veikkaan, että ihastukseni on nouseva jouskari mutta en voi tietenkään tietää varmaksi...
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnistaa nousevan jousimiehen? Onko jotain ulkonäöllisiä piirteitä mitä etsiä? Veikkaan, että ihastukseni on nouseva jouskari mutta en voi tietenkään tietää varmaksi...
Tässä on lista nousujouskareista, jos niistä löytyisi yhteisiä piirteitä.
Itse huomaan noille yhteisenä sellaisen paksun pallopään, eli se voisi olla yksi nousujouskari piirre. Sellainen tavallista isompi pyöreähkö pää on noilla kaikilla.
Minun perheeni:
minä Kaksonen/nousu-Vaaka, tytär 7v Jousimies/nousu-Leijona, poika 5v Vesimies/nousu-Rapu
Mielestäni ollaan aika hyvä tiimi :) Lapsissani tunnistan hyvin nousumerkeistä sanottua: Leijona tykkää olla esillä, omaan hillitsevään Vaaka-makuuni käyttäytyy välillä vähän liiankin dramaattisesti :D omaa myös aivan upean luonnonkorkkiruuvikiharapään, kuten leijonista sanotaan, huomiota herättävä tukka, myöskin läpitunkeva/salaperäinen katse, samaa olen kuullut omastani ;)
Poika taas aivan erilainen kuin sisarensa, suloisen ujohko, syrjäänvetäytyvä uusissa tilanteissa mutta tuttujen kesken huolehtiva ja rakastava <3
Lasten isä on Vaaka/nouseva Kauris, ja vaikka sanotaan Kaksosten ja Vaa´an sopivan hyvin yhteen niin nousumme eivät sitten ollenkaan.. Kauan yhdessä koitettiin elellä kunnes erottiin.
Ja juu, olen se joka sittemmin törmäsi tuohon "kohtalonomaiseen" Oinaaseen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse huomaan noille yhteisenä sellaisen paksun pallopään, eli se voisi olla yksi nousujouskari piirre. Sellainen tavallista isompi pyöreähkö pää on noilla kaikilla.
Haha, mä olen nousujouskari ja just paksu pallopää 😂
Meillä aika jännästi kietoutuneet nämä perheen merkit:
Minä: aurinko-oinas, nousu jouskari, kuu leijona
Esikoipoika: vesimies, nousu neitsyt, kuu oinas
Kuopuspoika: neitsyt, nousu kauris, kuu vaaka
Mies: vaaka, nousu oinas, kuu neitsyt
Minulle itselleni haasteellisinta on ymmärtää kuopuksemme sielunelämää. Opettaa minulle kärsivällisyyttä...
Vierailija kirjoitti:
Nauran ääneen, olen kaksonen ja pettänyt miehiäni, tosin ne petti ensin. Varmasti mukavimpia on vesimiehet ja jousimiehet. Oinaiden kanssa räjähtää, mutta aivan parasta seksiä aina niiden kanssa, härät on hitaita ja tyhmiä, todella olemattomia pökkelöitä ja surkeita panoja. Neitsyet on estyneitä sekopäitä ja niillä on samalla jokin sairas perverssio jota salaavat, ne voi jättää heti nähdessä.
Jotain samaa, jotain erilaista, olen myös Kaksoset-nainen, en kylläkään pettävää sorttia.
Oinasmiehistä aivan sama mieltä, Härästä en ihan noin jyrkästi sanoisi :) Mutta Neitsytmies... pikkutarkkoja siisteysintoilijoita jotka haluavat kuitenkin eniten tunkea naamansa pyllyysi! Hrrr...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on myös mun tuntemalla nousujouskarilla!
Toivottavasti vietätte normaalia elämää. Jos oletukset perustuvat horoskooppeihin, pelkkiä ikävyyksiä on tiedossa. Harhoille ei kannata itsensä eikä muiden elämää perustaa.
Älyllisesti epärehellinen ilmiantaa viestejä.
Aika köyhää tulla tänne keskusteluun haukkumaan niitä, jotka horoskoopeista tykkäävät...onko hauskanpito niin kamalaa? :D
No, asiaan: Olen oinas, nouseva neitsyt ja kuukalat. Jostain luin, että horoskoopit ovat jossain määrin periytyviä! Onko kenellekään käynyt näin? Minulla myös mummo oli oinas ja äitini on kalat. Mars on leijonassa kuten isälläni. Lapseni on neitsyt, nouseva leijona kuten isänsä ja kuu oinaassa. Sattumaa? Varmaankin, mutta aika hyvin nämä samat merkit näyttäisi pyörivän jo kolmatta sukupolvea. :)
Vierailija kirjoitti:
Aika köyhää tulla tänne keskusteluun haukkumaan niitä, jotka horoskoopeista tykkäävät...onko hauskanpito niin kamalaa? :D
No, asiaan: Olen oinas, nouseva neitsyt ja kuukalat. Jostain luin, että horoskoopit ovat jossain määrin periytyviä! Onko kenellekään käynyt näin? Minulla myös mummo oli oinas ja äitini on kalat. Mars on leijonassa kuten isälläni. Lapseni on neitsyt, nouseva leijona kuten isänsä ja kuu oinaassa. Sattumaa? Varmaankin, mutta aika hyvin nämä samat merkit näyttäisi pyörivän jo kolmatta sukupolvea. :)
Niinpä, en minäkään tunnustaudu huuhaahörhöksi vaikka astrologia kiinnostavaa onkin :)
Olen kolmannen polven Kaksoset, isä ja isänisä olivat myös.
Mummuni, molemmat siskoni ja tyttäreni ovat Jousimiehiä. Tyttärelläni ja minulla on kuu Vaa´assa.
Pappani oli leijona joka kuoli kaksi päivää ennen syntymäpäiväänsä - päivänä, jolloin itse synnyin. Äitini on skorpioni, kuten myös poikani. Minulla ja siskollani on molemmilla kuu jousimiehessä.
Pahimmat ja kaksinaamaisimmat kaksoset ja vaaka, luotettavimmat vesi ja maamerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Paras merkki on mielestäni härkä. Tasapainoisia, luotettavia, erittäin hauskoja ja sanavalmiita, rentoja, turvallisia, luovia ja ihailtavan itsepäisiä. Todella monet parhaista kavereistani sekä merkittävin exäni (nykyinen hyvä ystäväni) ovat olleet härkiä.
Pahin merkki on skorpioni, koska olemme niin väärinymmärrettyjä sniff.
Pahin tuntemani hyypiö oli härkä.
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit ovat suoraan saatanasta. Laskelmoivia, ilkeitä ja terävällä kielellä varustettuja m*lkkuja. Kaikki pahimmat sarjamurhaajat ovat olleet horoskooppimerkeiltään skorpioneja.
Parhaimmaksi merkiksi sanoisin vaa'an. Ovat mukavia ja ystävällisiä.
Eivät muuten ole vaan jousimiehiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit ovat suoraan saatanasta. Laskelmoivia, ilkeitä ja terävällä kielellä varustettuja m*lkkuja. Kaikki pahimmat sarjamurhaajat ovat olleet horoskooppimerkeiltään skorpioneja.
Parhaimmaksi merkiksi sanoisin vaa'an. Ovat mukavia ja ystävällisiä.Suurin osa sarjamurhaajista on itse asiassa ollut rapuja. Ei sinänsä yllätä, takertuvuus ja syvät tunteet yhdistettynä manipulointikykyyn ovat hyviä ominaisuuksia sarjamurhaajille. Charles Manson oli skorpioni, mutta hän ei henkilökohtaisesti ikinä murhannut ketään.
Mistä olet näin kuullut? Yksikään kuuluisa sarjamurhaaja ei katsos ole rapu! Kirjoja on aiheesta luettu, että tiedossa on.
Itse olen rapu ja parhaat ihmissuhteet on muodostunut merkkien kalat, härkä ja skorpioni kanssa. Yleensä en toimeen tule yhtään oinaitten ja jousimiesten kanssa, harvemmin on edes poikkeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, mä olen nousujouskari ja just paksu pallopää 😂
Katsokaa sukua ja perhettä. Ihmisen ulkonäön löydätte sieltä. Geeniperimä. Siinä kaikki. Äläkä sinä satuihin uskova ilmianna tätä viestiä. Olet ärsyttävä.
Kukahan nämä jutut oikein ottaa tosissaan? :D Kymmeniä "Olette tyhmiä, uskotte satuja, voi teitä idiootteja" jo saatu lukea, mutta silti pitää sinunkin kommentoida täällä idioottien joukossa?
Eikös sinun pitäisi noin fiksuna ihmisenä käyttäytyäkin toisin? Ei fiksut tule tällaiseen höpötykseen kommentoimaan mitään, eihän? Olet sellainen typerä "lällällää-ressukka", joka ensin uhoaa, kuinka täällä puhutaan paskaa, mutta silti olet riippuvainen tästä paskasta. Ja teitä näyttäis olevan paljon. Koomista.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä hömppää horoskoopit ja -merkit ovat, ja niihin uskuvat vähä-älyisiä. On näitä syntymä-ajan ja -paikan yhteyttä luonteenpiirteisiin tutkittu ja todettu, ettei mitään yhteyttä ole.
Vähä-älyinen ja ahdistava on ikävä ja rasittava yhdistelmä. Sinä todistat sen. Anna uskuvaisten olla mitä ovat, ei kuulu uskumattomille. Huokaus, monesko sinä mahdat olla? Huomionhakuinen?
Paras merkki on mielestäni härkä. Tasapainoisia, luotettavia, erittäin hauskoja ja sanavalmiita, rentoja, turvallisia, luovia ja ihailtavan itsepäisiä. Todella monet parhaista kavereistani sekä merkittävin exäni (nykyinen hyvä ystäväni) ovat olleet härkiä.
Pahin merkki on skorpioni, koska olemme niin väärinymmärrettyjä sniff.