Miehen työkaveri otti yhteyttä, väittää että mieheni olisi yrittänyt lääppiä häntä firman pikkujouluissa
Kuinka uskottavaa? Mies on kunnollinen. Nainen otti facebookissa yhteyttä ja löysin helposti muutkin somet. Ilmeisesti perheetön ja sinkku. Kallistuisin itse sen puoleen, että haluaa tarkoituksella aiheuttaa minun ja mieheni välille kismaa ja kenties ihastunutkin mieheeni. Esitti niin "neutraalia" ja halusi puhua "naisena naiselle", joka saa aina pyörittelemään silmiä.
Kommentit (51)
Varmasti lääppikin ja sinä hölmö et usko.
Kysy mieheltä? Vai oletko kysynyt ja mitä vastasi? Jos mies kerran on kunnollinen voit sitten uskoa häntä.
Ihan perus juttu.
Ei aiheuta mitään muuta kun sen, että anna enemmän miehellesi sitä.
Kysy mieheltä ja katso miten reagoi syytökseen.
Meillä ainakin on sovittu tietyt lääppimis rajat. Tosin ittelläki römpsä ihan märkänä ajatuksesta et kaks järkkäriä kanto mua juhlista pois. Hot hot hot.
Miehesi on sika. Et vaan halua uskoa sitä.
Miehes lääppi vaan mua höpsö!
T. Mikael
Mitä väliä ?
Mieheni yritti kaveriani, ei lämmennyt, nyt ex kaveri
et tunne ukkoja. ruokatunnilla, treenissä muka, ei oo, kohdomit autoon piilotetu siten-mihin sie et ikkää hoksaisi katsoa ellet huolla,korjaa autoa. Nössykät oikein,,hiljaisissa vesissä ne kalat kutee. Saatat vielä yllättyä. ja joillakin viina vie. Niin ukot kuin akat käy solkenaan vieraissa, jopa ukkonsa sammuneena, niin ukon kaverin kanssa touhutaan.
Miehesi ei suostunut ja akka kostaa
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ei puhu sun miehelle, tai töissä esihenkilölle, jos tuo käytös häiritsi? Mitä tää niinkun suhun liittyy. Ei voi olla totta.
Ihan kuin teidän lapsi on tehnyt täällä pahaa,,, kuin äidille soittais..
pikkujouluissa kaikki varatut lääppivät ja joka muuta sanoo valehtelee
Vaikuttaa munahaukalta. Miksi yrittää puuttua sun ja miehesi asioihin?
Mies
Vierailija kirjoitti:
pikkujouluissa kaikki varatut lääppivät ja joka muuta sanoo valehtelee
Pikkujoulut tuota varten. Kuten risteilyt ja Lapin lomat ja tyttöjen illat
Ja naisella mies kaverina, seksi siinä on aina taustalla
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä ?
Mieheni yritti kaveriani, ei lämmennyt, nyt ex kaveri
Harmittiko sua että sun sinkku kaveri ei lähtenytkään kolmenkimppaan miehesi aloitteesta vai mitä niin sanotulle kaverillesi vihoittelet miehesi virheistä? Sairas oot.
Sulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko luotat mieheesi tai sitten (vento)vieraaseen ihmiseen. Jos luotat jälkimmäiseen niin miehelläsi ei pitäisi enää olla mitään syytä edes harkita parisuhteen jatkamista kanssasi.
Mutta sun valinta.
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltä? Vai oletko kysynyt ja mitä vastasi? Jos mies kerran on kunnollinen voit sitten uskoa häntä.
Miksi ihmeessä se äijä mitään tunnustaisi, ei tietenkään. Eikä välttämättä oikeasti edes muista, ketä tai kuinka montaa on lääppinyt. Jos joku on ottanut yhteyttä, niin varmasti siinä jotain on tapahtunutkin.
Miksi se ei puhu sun miehelle, tai töissä esihenkilölle, jos tuo käytös häiritsi? Mitä tää niinkun suhun liittyy. Ei voi olla totta.