Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Horoskooppimerkit GoT-henkilöinä:
Oinas - Robb Stark, Khal Drogo, Jon Snow
Härkä - Catelyn Stark, Robert Baratheon, Jorah Mormont
Kaksonen - Tyrion Lannister, Margaery Tyrell
Rapu - Joffrey Baratheon, Cercei Lannister
Leijona - Jaime Lannister, Daenerys Targaryen
Neitsyt - Petyr Baelish, Brienne of Tarth, Davos Seaworth
Vaaka - Sansa Stark, Lord Varys
Skorpioni - Arya Stark, The Hound, Ramsay Bolton
Jousimies - Loras Tyrell, Ygritte
Kauris - Ned Stark, Stannis Baratheon
Vesimies - Lady Melisandre
Kalat - Brann Stark, Theon Greyjoy
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemuksia kalojen ja neitsyen parisuhteesta, miten toimii?
Tämä liitto on sinänsä aivan hyvällä pohjalla, sillä molemmat ovat muuttuvia merkkejä; joustavia, nopeita liikkeissään sekä hyvin sopeutuvia. Kalojen herkkyys ja neitsyen kriittisyys voi kuitenkin tuoda haasteita suhteeseen, samoin kuin kaloille ominainen taipumus epäjärjestelmällisyyteen voi raivostuttaa käytännöllisiä neitsyitä. Kalat saattaa liidellä hyvinkin korkealentoisissa haaveissa samalla kun neitsyt hoitaa arjen asiat. Neitsyt ei välttämättä osaa viileänä maan merkkinä ilmaista tunteitaan aina kovinkaan vuolain sanankääntein, mikä voi olla romanttisille kaloille kova paikka. Neitsyt kuitenkin osoittaa rakkautensa teoillaan. Paljon riippuu muista merkeistä planeettasijainneissa, mutta toivoton suhde ei suinkaan ole, ellei ideaalikaan.
Miten kuvailisitte kuujousimiehiä? Sain juuri tietää että se on kuumerkkini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun saattelemana olen alkanut pohtia minkälainen seksielämä neitsyeillä on? Ymmärtääkseni neitsyt on tarkka puhtaudesta ja siisteydestä. Onko kenelläkään kokemusta? Mielikuvissa neitsyet menettävät ne vähäisimmätkin halut jos kumppani haisee pahalle tai lakanat ovat rypyssä mutta onko todellisuus toista?
Näin voisi kuvitella, mutta itse asiassa neitsyet ovat yleensä yllättävän villejä sängyssä! Monet kontrolloivat elämänsä osa-alueita niin neuroottisesti, että lakanoiden välissä voi sitten vihdoin antaa vain mennä. Moni neitsyt tykkää seksuaalisesta alistamisesta, heissä on vähän jopa masokistin vikaa. ;)
Mulla on venus neitsyessä enkä tosiaankaan ole mikään vanha piika.
Tosin olen vaaka, nuosuskorppari ja kuu oinas.
Minussa yhdistyy jollain hassulla tavalla vaakamainen nautiskelija ja kriittinen neitsyt. Välillä tasoilla on liikaa kirjoja ja papereita, wc taas on aina puhdas. Seksissä imen kyllä spermat, mutta toisaalta en jatka suhdetta joka ei toimi. En tykkää olla alistaja, pidän pikemminkin siitä että mies on päällä tai takana. Suihin otan kyllä.
Mitä alapeukutettavaa tässä sitten oli? Perusteita!
Ei tarvitse perusteita.
Vierailija kirjoitti:
Paras ystäväni on kuujousimies.
Älä saata itsellesi kirousta okkultismilla.
Järkevät vastaukset poistetaan. Kertovat paljon heistä jotka uskovat näihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten huomanneet, että leijonat usein seurustelevat keskenään? Omassa tuttavapiirissä on parikin leijonapariskuntaa ja niillä tuntuu olevan koko ajan kunnon goals -meininki suhteissaan!
Joo leijonat tykkää toisistaan, se tiedetään kyllä. Eksäni ja elämäni rakkaus, leijona, odottaa nyt leijonanaisen kanssa lasta, vaikka minun kanssani ei lapsia haluttu muka "ikinä" :(
Yritän kuitenkin olla olematta katkera, varmasti minullekin Se Oikea on vielä jossain.
T. Vaaka
Olen huomannut, että yleensä vaa'at tykkäävät leijonista todella paljon ja toisin päin. Näissä merkeissä onkin samankaltaisia piirteitä, mutta leijonalla ei ole samanlaista miellyttämisen halua tai tarvetta diplomatiaan kuin vaa'alla. Leijonien itsevarmuus ja tietynlainen "loisto" mikä heistä huokuu miellyttää vaakaa. Leijona kuitenkin arvostaa vahvoja mielipiteitä ja suoraa puhetta, mihin vaaka ei aina ikuisena rauhanrakentajana pysty. Niinpä leijona helposti valitsee elämänkumppanikseen hieman ns. vahvemman henkilön, joka ei kuitenkana kyseenalaista leijonan arvovaltaa. Leijonalle sopivia kumppaneita ovat esim. jousimies ja kaksoset - leijona jos kuka osaa tyydyttää heidän jännityksen- ja vaihtelunkaipuunsa sekä pitää heidät uskollisina. Myös leijona ja kauris ovat usein hyvä pari. Kahden leijonan liitto voi olla loistava, kuin kuninkaan ja kuningattaren, mutta yltyä myös valtataisteluksi kun kumpikaan ei anna periksi.
Vaa'alle sopivia kumppaneita ovat esimerkiksi herkkä ja romanttinen kalat, älykäs ja keskustelutaitoinen neitsyt tai aistillinen ja mukavuudenhaluinen härkä.
Leijona ja maamerkit ei kyllä toimi pätkääkään. Riippuu tietty muistakin merkeistä. Leijona tarvii ilmaa tai tulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten huomanneet, että leijonat usein seurustelevat keskenään? Omassa tuttavapiirissä on parikin leijonapariskuntaa ja niillä tuntuu olevan koko ajan kunnon goals -meininki suhteissaan!
Joo leijonat tykkää toisistaan, se tiedetään kyllä. Eksäni ja elämäni rakkaus, leijona, odottaa nyt leijonanaisen kanssa lasta, vaikka minun kanssani ei lapsia haluttu muka "ikinä" :(
Yritän kuitenkin olla olematta katkera, varmasti minullekin Se Oikea on vielä jossain.
T. Vaaka
Olen huomannut, että yleensä vaa'at tykkäävät leijonista todella paljon ja toisin päin. Näissä merkeissä onkin samankaltaisia piirteitä, mutta leijonalla ei ole samanlaista miellyttämisen halua tai tarvetta diplomatiaan kuin vaa'alla. Leijonien itsevarmuus ja tietynlainen "loisto" mikä heistä huokuu miellyttää vaakaa. Leijona kuitenkin arvostaa vahvoja mielipiteitä ja suoraa puhetta, mihin vaaka ei aina ikuisena rauhanrakentajana pysty. Niinpä leijona helposti valitsee elämänkumppanikseen hieman ns. vahvemman henkilön, joka ei kuitenkana kyseenalaista leijonan arvovaltaa. Leijonalle sopivia kumppaneita ovat esim. jousimies ja kaksoset - leijona jos kuka osaa tyydyttää heidän jännityksen- ja vaihtelunkaipuunsa sekä pitää heidät uskollisina. Myös leijona ja kauris ovat usein hyvä pari. Kahden leijonan liitto voi olla loistava, kuin kuninkaan ja kuningattaren, mutta yltyä myös valtataisteluksi kun kumpikaan ei anna periksi.
Vaa'alle sopivia kumppaneita ovat esimerkiksi herkkä ja romanttinen kalat, älykäs ja keskustelutaitoinen neitsyt tai aistillinen ja mukavuudenhaluinen härkä.
Tämä leijonanainen tylsistyi kahden kauris-exän kanssa ja lähti muille metsästysmaille, mutta nykyisen kaksosen kanssa on ollut oikein mukavaa, kiihkeää ja harmonista sopivassa suhteessa ja meillä on sama huumorintaju :) Toki minä olen puolestani kuukaksonen ja mieheni kuuleijona eli toisin päin kuin miten meidän aurinkomerkit menee, joten se vaikuttanee myös siihen samankaltaisuuteen.
Skorpionin kanssa oli kuumaakin kuumempaa hetkeä, mutta siihen ne yhteiset kiinnostukset sitten jäivät ja suhde loppui ennenkuin ehti kunnolla alkaa. Välillä oli erittäin hyvät keskustelut mutta välillä ei mitään.
Kalaa sain olla jatkuvasti potkimassa p-rseelle kun oli niin saamaton tyyppi ihan kaikessa :D Haaveili ja haahuili vaan.
Vesimiehen kanssa oli pahimmat riidat, oikeaa vuoristorataa.
Täälläkin leijona, jonka kumppani on kaksonen. Hyvin on mennyt jo 8 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä saata itsellesi kirousta okkultismilla.
Millainen paras ystäväsi on? Onko hän okkultisen kirouksen vallassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun saattelemana olen alkanut pohtia minkälainen seksielämä neitsyeillä on? Ymmärtääkseni neitsyt on tarkka puhtaudesta ja siisteydestä. Onko kenelläkään kokemusta? Mielikuvissa neitsyet menettävät ne vähäisimmätkin halut jos kumppani haisee pahalle tai lakanat ovat rypyssä mutta onko todellisuus toista?
Näin voisi kuvitella, mutta itse asiassa neitsyet ovat yleensä yllättävän villejä sängyssä! Monet kontrolloivat elämänsä osa-alueita niin neuroottisesti, että lakanoiden välissä voi sitten vihdoin antaa vain mennä. Moni neitsyt tykkää seksuaalisesta alistamisesta, heissä on vähän jopa masokistin vikaa. ;)
Mulla on venus neitsyessä enkä tosiaankaan ole mikään vanha piika.
Tosin olen vaaka, nuosuskorppari ja kuu oinas.
Minussa yhdistyy jollain hassulla tavalla vaakamainen nautiskelija ja kriittinen neitsyt. Välillä tasoilla on liikaa kirjoja ja papereita, wc taas on aina puhdas. Seksissä imen kyllä spermat, mutta toisaalta en jatka suhdetta joka ei toimi. En tykkää olla alistaja, pidän pikemminkin siitä että mies on päällä tai takana. Suihin otan kyllä.
Mitä alapeukutettavaa tässä sitten oli? Perusteita!
Sperman nieleminen tulisi olla jokaisen oma asia. Hittojako niillä täällä kehut, vai oletko se yksinkertainen törppö vaaka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vaaka
Vaa'alle leijona on liian kova, vahva, materilistinen alistaja.
"Suurin osa sarjamurhaajista on itse asiassa ollut rapuja. Ei sinänsä yllätä, takertuvuus ja syvät tunteet yhdistettynä manipulointikykyyn ovat hyviä ominaisuuksia sarjamurhaajille. Charles Manson oli skorpioni, mutta hän ei henkilökohtaisesti ikinä murhannut ketään.[/quote]"
Onkohan tässä nyt menty jo vähän liian syvällisiin analyyseihin (?) Miten selität, että sarjamurhaajat ovat syvästi tuntevia? Sarjamurhaajat ovat yleensä tunteettomia psykopaatteja. Eivät syvät tunteet kuulu yhteen sarjamurhaajien kanssa, vaan tunnekylmyys.
Kaksoset pettureita pohjimmiltaan äärimmäisen itsekkäitä kaksinaamasia.
Samoiten kalat, eivät osaa sano ei ja pilaavat oman ja muiden elämän olevinaan kilttejä valehtelevia ja pettäviä kusipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä saata itsellesi kirousta okkultismilla.Millainen paras ystäväsi on? Onko hän okkultisen kirouksen vallassa?
Tosi upea ja hyvin huumorintajuinen ystävä.
Täytyy sanoa että hänellä on ollut niin raskaita asioita elämässään, että joku voisi ajatella niin.
Onneksi hän itse ei harrasta okkultistisia asioita.
Tässä ihan kaikkea en lukenut, mutta omasta kokemuksestani; jos tähtimerkkeihin joku siis uskoo niin kokemukseni on tämä;
Olen itse härkä (tosin niin vahvalla oinasvaikutuksella, että se lyö välillä läpi), vaaka on perseestä - on ainakin sen puolesta mitä olen kokenut. Toisaalta, Vaaka on myös parempaa kastiakin. Vaa'oissa on eroja; toinen on niin epätasapainoinen ettei osaa ajatella muutakuin itseään; toisessa ääripäässä taas tekee kaikkensa, että toisella on hyvä olla.
Sitä en tiedä mikä parhaiten passais; kalat tai skorpioni todennäköisesti; leijonakin kävisi - varsinkin tietyssä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö teillä muuten miten elämässä, jotka uskotte näihin?
Kysyn uteliaisuudesta. Ei ole pakko vastata.
Hyvin menee ainakin minulla. Minulla on vakituinen työ, mies ja pari lasta, mukava koti jne. Astrologia on minusta todella mielenkiintoista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vaaka
Vaa'alle leijona on liian kova, vahva, materilistinen alistaja.
Totta. Pidän leijonia usein myös hieman typerinä. Ei heidän kanssaan voi neuvotella ja itse inhoan leijonan tapaa kokoa sisäpiiri ja hiekkalastikko jossa leikitään vain hänen säännöillään.
Toisaalta tämä kokemus koskee leijonanaisia erityisesti työelämässä, mutta ei mulla myöskään leijonamiehiä ole ollut.
Minulla on ollut pitkä suhde kalaan ja kaksoseen. Lyhyitä suhteita on ollut vaakojen, skorpionien, kaksosen, kalan ja neitsyen kanssa.
Pidän aika monesta rapumiehestä mutta suhteeseen emme ole päättyneet.
Vierailija kirjoitti:
"Suurin osa sarjamurhaajista on itse asiassa ollut rapuja. Ei sinänsä yllätä, takertuvuus ja syvät tunteet yhdistettynä manipulointikykyyn ovat hyviä ominaisuuksia sarjamurhaajille. Charles Manson oli skorpioni, mutta hän ei henkilökohtaisesti ikinä murhannut ketään.
"
Onkohan tässä nyt menty jo vähän liian syvällisiin analyyseihin (?) Miten selität, että sarjamurhaajat ovat syvästi tuntevia? Sarjamurhaajat ovat yleensä tunteettomia psykopaatteja. Eivät syvät tunteet kuulu yhteen sarjamurhaajien kanssa, vaan tunnekylmyys.
En ole tuon kirjoittaja, mutta ehkä tuossa haettiin jotain pakonomaisia tunteita. Sarjamurhaajat ovat monet narsisteja, ja siksi hyvin herkkiä itseensä kohdistuvalle kritiikille. Eivät sarjamurhaajat ole kylmiä kaikille tunteille, vain empatialle. Negatiivisia tunteita, kuten vihaa ja ahdistusta, he voivat tuntea hyvinkin intensiivisesti. Mutta ehkä jatketaan horoskoopeista.