Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Ja puolustaa niitäkin joista ei pidä, kun heitä loukataan.
T. Nousuleijona
P.s. En usko tähän skeidaan.
Nyt kun ollaan kerran Vauva-palstalla niin osaatteko sanoa, millaisia vanhempia eri merkit ovat? Omien kokemusten perusteella. Mä voin aloittaa:
Olen huomannut, että oinaat tykkää harrastaa lastensa kanssa kaikkea fyysistä esim. ulkona. Yksi kaverini on superenerginen äiti, joka antaa lastensa myös riehua välillä. Ei nipota turhista ja ymmärtää, jos välillä rapatessa roiskuu!
Leijonat on ylpeitä lapsistaan ja myös touhuaa niiden kanssa paljon varsinkin taiteellisia juttuja. Heidän lapsensa saa todella ilmaista itseään! Leijona puolustaa lapsiaan viimeiseen asti, joskus silloinkin kun siihen ei olisi tarvetta.
Jousimiehet on rentoja äitejä, joiden mielestä rutiinit ei ole aina niin tärkeitä. He tykkäävät keskustella lastensa kanssa ja tehdä kaikkea spontaania. Tiedän yhden jousimiesäidin, joka lähti lapsensa kanssa reilaamaan kun tämä oli 1 ja puoli vuotta!
Kauriit on järkeviä vanhempia, niitä joilla on rajat ja rakkaus hyvin tasan. Kauris ratkaisee lapsen ongelmat, mutta opettaa tätä samalla ajattelemaan omilla aivoillaan. Ei välttämättä se kaikista leikkisin vanhempi.
Härkä hemmottelee lapsiaan ja saattaa ostella heille kaikenlaista kivaa, mutta on samalla jämäkkä ja rakastava kasvattaja. Härkävanhempi tykkää oleilla lasten kanssa kaikessa rauhassa ja saattaa itsekin katsella pyjama päällä heidän kanssaan piirrettyjä jätskiä syöden...(minä :D)
Neitsyen lapset ovat fiksuja ja hyvin käyttäytyviä, luultavasti niitä jotka oppivat lukemaan ennen kouluikää. Heidän kehitystään tuetaan ja neitsytvanhemmat on yleensä tosi tietoisia terveellisistä elämäntavoista.
Jatkakaa joku muu! :)
Vierailija kirjoitti:
Ja puolustaa niitäkin joista ei pidä, kun heitä loukataan.
T. NousuleijonaP.s. En usko tähän skeidaan.
No mutta mun kokemusten mukaan tuo on totta. Leijonalla on yleensä aika vahva oikeudentaju eikä se tykkää kiusaajatyypeistä. Tietenkin jos tyyppi on leijonalle henkilökohtaisesti tai jollekin tämän läheiselle jotain tehnyt, silloin on ihan p*skan hailee loukaataanko sitä vai ei :D
Leijona ei suvaitse kenellekään eikä itselleen huonoa kohtelua. Normaali piirre ihmisissä.
Noista vanhempien merkeistä,
normaalit vanhemmat löytyvät kaikista noista merkeistä.
Eipä ole astrologia uskottavaa. :D
Mun mielestä kaksonen, skorppari, leijona.
Kivoimmat Vaaka, vesimies, ja Härkä.
Kiinnostaisi tietää, että mitä merkkejä teillä on perheen sisällä ja millainen se dynamiikka teillä on?
Itse olen rapu ja mies kalat, lapset vanhin tyttö kauris, poika oinas ja nuorempi tyttö leijona. (Lapset 13, 8 ja 6 v.) Meillä esikoinen on ottanut sen roolin itselleen tosi tunnollisesti, katsoo nuorempiensa perään mikä onkin tarpeen koska varsinkin poika on tosi vilkas ja välillä onnettomuusaltis tapaus. Energiaa on hirveästi ja sitä pitä päästä fyysisestikin purkamaan joten harrastaa paljon. Nuorempi tyttö on iloinen ja aurinkoinen, mutta temperamenttia löytyy. Esikoistyttö on vähän ujo, mutta kavereita on ja koulu menee hyvin. Meillä mies on se, joka on lasten henkinen uskottu jonka kanssa ongelmista puhutaan, minä taas ruokin ja vaatetan heidät ja rakastan ehdoitta. :)
Olenko ihan kauhea ihminen kun olen aurinkoskorppari, nouseva kaksonen ja kuuleijona? :D
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, että mitä merkkejä teillä on perheen sisällä ja millainen se dynamiikka teillä on?
Itse olen rapu ja mies kalat, lapset vanhin tyttö kauris, poika oinas ja nuorempi tyttö leijona. (Lapset 13, 8 ja 6 v.) Meillä esikoinen on ottanut sen roolin itselleen tosi tunnollisesti, katsoo nuorempiensa perään mikä onkin tarpeen koska varsinkin poika on tosi vilkas ja välillä onnettomuusaltis tapaus. Energiaa on hirveästi ja sitä pitä päästä fyysisestikin purkamaan joten harrastaa paljon. Nuorempi tyttö on iloinen ja aurinkoinen, mutta temperamenttia löytyy. Esikoistyttö on vähän ujo, mutta kavereita on ja koulu menee hyvin. Meillä mies on se, joka on lasten henkinen uskottu jonka kanssa ongelmista puhutaan, minä taas ruokin ja vaatetan heidät ja rakastan ehdoitta. :)
Mä olen vesimies ja mies on jousimies. Poika on oinas ja tyttö kaksonen. Poika on kyllä tosi vilkas ja vauhdikas tapaus. Tyttökin on kyllä aika vilkas mutta eri tavalla, hän on nousevalta merkiltä jousimies ja se näkyy hänessä kyllä myös. Rauhallisia ja paikallaan viihtyviä nämä laspet ei todellakaan ole.
Itsekin olen täällä sydän syrjällään (neitsyt) kun esiteini-ikäinen oinaspoikani aloitti viime kesänä skeittaamisen. Harrastaa myös aikidoa, mikä kai sopii Marsin hallitsemalle oinaalle. :) Nuorempi poika on kalat, eikä välitä oikein mistään urheilusta. Musiikki kiinnostaa enemmän, kuten isäänsä (kaksonen).
Vierailija kirjoitti:
Olenko ihan kauhea ihminen kun olen aurinkoskorppari, nouseva kaksonen ja kuuleijona? :D
Näiden tyyppien mukaan olet.
Älä välitä, nää on varmaan kaksosia, älyllisesti epärehellisiä 😜
Vierailija kirjoitti:
Olet. Tosi kauhea. Niin minäkin.
Mitä sanotte näistä: aurinkovesimies, nouseva neitsyt ja kuukaksonen, venus kaloissa ja mars oinaassa. Itse koen olevani ulospäin varsin hillitty nainen, joka ei ulkokuoren takana ole kovin rauhallinen. Olen rakastunut monta kertaa ja pettynyt rakkaudessa monesti. Mikään ei pysy samanlaisena, vaan jatkuva muutos kuuluu elämään, nautin vaihtelusta. Miesihanteeni ei ole rauhallinen ja ujo, vaan vilkas ja ulospäinsuuntautunut.
Nauran ääneen, olen kaksonen ja pettänyt miehiäni, tosin ne petti ensin. Varmasti mukavimpia on vesimiehet ja jousimiehet. Oinaiden kanssa räjähtää, mutta aivan parasta seksiä aina niiden kanssa, härät on hitaita ja tyhmiä, todella olemattomia pökkelöitä ja surkeita panoja. Neitsyet on estyneitä sekopäitä ja niillä on samalla jokin sairas perverssio jota salaavat, ne voi jättää heti nähdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanotte näistä: aurinkovesimies, nouseva neitsyt ja kuukaksonen, venus kaloissa ja mars oinaassa. Itse koen olevani ulospäin varsin hillitty nainen, joka ei ulkokuoren takana ole kovin rauhallinen. Olen rakastunut monta kertaa ja pettynyt rakkaudessa monesti. Mikään ei pysy samanlaisena, vaan jatkuva muutos kuuluu elämään, nautin vaihtelusta. Miesihanteeni ei ole rauhallinen ja ujo, vaan vilkas ja ulospäinsuuntautunut.
Tuo mars tekisi sun miesihanteeksi oinasmaisen miehen, ei välttämättä oinasta, mutta miehen oinaaseen liitetyillä ominaisuuksilla. Eli juuri joku vilkas, ehkä fyysinen, tulinen ekstrovertti, oinas on ensimmäinen merkki, eli sellainen pioneeri jne.
Nouseva neitsyt tekee juuri ulkokuoresta viileän ja hillityn, kun taas tuo sun kuu voisi tehdä juuri tuota kaksomaista rakastumista ja muuttuvuutta.
Sun dc menee kaloihin ja venus on kaloissa, eli kaipaat kyllä oikeasti romanttista rakkautta, ja olet varmaan parisuhteessa juuri sellainen romanttisesti rakastava unelmoija, varmasti erittäin viehättävä kumppani rakkaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Nauran ääneen, olen kaksonen ja pettänyt miehiäni, tosin ne petti ensin. Varmasti mukavimpia on vesimiehet ja jousimiehet. Oinaiden kanssa räjähtää, mutta aivan parasta seksiä aina niiden kanssa, härät on hitaita ja tyhmiä, todella olemattomia pökkelöitä ja surkeita panoja. Neitsyet on estyneitä sekopäitä ja niillä on samalla jokin sairas perverssio jota salaavat, ne voi jättää heti nähdessä.
Tämä on usein totta jostakin syystä, niillä on melkein aina joku outo salattu perversio, se jotenkin kuuluu neitsyen merkkiin.
Tässä oli puhetta vanhemmista ja lapsista, mun on pakko jakaa tämä meemi, jousimiesvanhemmat-
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli puhetta vanhemmista ja lapsista, mun on pakko jakaa tämä meemi, jousimiesvanhemmat-
Hahah, omat vanhempani ovat molemmat jousimiehiä...itselläkin kuu jouskarissa. Ekan vuoden elämästäni vietin valokuvista päätellen rinkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on usein totta jostakin syystä, niillä on melkein aina joku outo salattu perversio, se jotenkin kuuluu neitsyen merkkiin.
Neitsyet on todella outoja, kun niihin tutustuu paremmin! Ne vaan salaa sen hyvin. Monilla neitsyillä on itse asiassa jonkinlainen alistumisfetissi, kun muilla elämän osa-alueilla on niin tiukka kontrolli.
...ja kyllä, seurustelen neitsyen kanssa, jos ihmettelette mistä tietoni saan ;)
Minulla on samoja kokemuksia neitsyt miehestä kuin tuossa yllä. Suhteemme on kestänyt nelisen vuotta ja ollut sanalla sanoen outo :D Olen itse kalat.
Leijonasta pitää sanoa sen verran, että hän on oikeasti lojaali silloin, kun ystävyys on aitoa. Paras ystäväni on leijona, eikä hän ole pelännyt puolustaa minua isompaakin joukkoa ja yleisempää mielipidettä vastaan. :)