Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Olen skorpioninainen ja salaa kuolettavan rakastunut tuohon luomakunnan kruunuun, säteilevään ja itsekeskeiseen leijonamieheen! Hän on sinkku, ja tavallaan samaa kaveripiiriä, mutta hänellä on paha playboyn maine eikä ole intensiivisistä katseistani huolimatta huomannut minua vielä lainkaan. Miten saisin kiinnitettyä hänen huomionsa? Olen myös lukenut jostain (täälläkin taisi olla juttua mitä olen ketjua selaillut) että skorpionin ja leijonan suhde on yleensä haastava. Miksi näin ja onko meillä mitään toivoa? Olen nouseva neitsyt ja kuuni on kaloissa, miehen muita merkkejä en valitettavasti (vielä :D) tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Olen skorpioninainen ja salaa kuolettavan rakastunut tuohon luomakunnan kruunuun, säteilevään ja itsekeskeiseen leijonamieheen! Hän on sinkku, ja tavallaan samaa kaveripiiriä, mutta hänellä on paha playboyn maine eikä ole intensiivisistä katseistani huolimatta huomannut minua vielä lainkaan. Miten saisin kiinnitettyä hänen huomionsa? Olen myös lukenut jostain (täälläkin taisi olla juttua mitä olen ketjua selaillut) että skorpionin ja leijonan suhde on yleensä haastava. Miksi näin ja onko meillä mitään toivoa? Olen nouseva neitsyt ja kuuni on kaloissa, miehen muita merkkejä en valitettavasti (vielä :D) tiedä.
Unohda hänet.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on tuttu leijonamies, joka valitti kerran siitä miten siihen ihastunut skorpioninainen yritti iskeä sitä juurikin tuijottamalla sitä intensiivisesti. Se ei oikein lämmennyt tuolle tekniikalle.
Vaihtaisin tekniikan johonkin esim. läheisen ystävyyden yrittämiseen? Jos leijona näkee sut ensin ystävänä, ja tuot sille esille, että sulla on niitä ominaisuuksia, joita se arvostaa (joita skorpionilla on luonnostaan), se alkaa nähdä sut potentiaalisena ihastuksena.
Sä olet herkempi kuin muut skorpionit tuolla kuulla ja nousulla, joten toivottavasti sillä leijonamiehellä on myös joku vesikuu yms. Tai esim. kuuneitsyt sopisi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Leijona hallitsee sydäntä, joten rakkaus ja romantiikka on hänelle todella tärkeää. Hän on omistautuva, kannustava ja uskollinen, mutta totta vieköön olettaa kumppanin palvovan maata hänen jalkojensa alla. Häntä saa muistuttaa mielellään vaikka joka päivä siitä, millainen saalis hän on! Mutta kerran kun on kokenut leijonan rakkautta, ei sitä hevillä vaihtaisi poiskaan <3
T. Leijonan nainen :)
Leijonamies on parhaimmillaan tuollainen, ja hyvin, hyvin uskollinen, sekä arvostaa kumppaniaan yli kaiken.
Mutta se vaatii juuri tuon, että se kumppani arvostaa sitä leijonamiestä, ja todellakin tuo sen esille.
Leijonamies on tavallaan kuningas, ja sille kannattaa tuoda se esille, jos välittää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä voi odottaa parilta jossa
mies oinas, kuu-jousimies, merkurius-kalat, venus-oinas, mars-oinasnainen kaksoset, kuu-vaaka, merkurius-kaksoset, venus-härkä, mars-vaaka
?
Tuossa on monta klassisen yhteensopivuuden merkkiä, eli miehen aurinko on vastakkain naisen kuun kanssa, joka on aina hyvä juttu parisuhteissa.
Samoin naisen aurinko ja miehen kuu vastakkain.
Sitten vielä miehen venus vastakkain naisen kuun kanssa, naisen merkurius miehen kuun kanssa, marsit vastakkain (seksuaalinen yhteensopivuus varmasti hyvä).
Miehen venus ja naisen mars vielä vastakkain.
Nuo on niin yhteensopivat kartat, vaikka nousut olisikin jotkut huonosti yhteensopivat, että tuo on melkein kohtaloa, tai sitten kahden samasta perheestä olevan kartat.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten huomanneet, että leijonat usein seurustelevat keskenään? Omassa tuttavapiirissä on parikin leijonapariskuntaa ja niillä tuntuu olevan koko ajan kunnon goals -meininki suhteissaan!
Mulla oli esimiehinä leijonanaisia. Irtisanouduin itse, koska en kestänyt ilmapiiriä. Leijona ei sovi mihinkään diplomaattiseen viestintään. Hän tulee huutamaan vaikka asiakkaat katsoisivat vierestä ja nolaisi samalla koko firman asiakaspalvelun.
Ja jostain ihmeen syystä yksi jo eläkkeelle jäänyt pelkän merkantin tutkinnon suorittanut lapseton nainen halusi palkata lapsettomia leijonanaisia, ei koskaan miehiä. Näiden naisten tutkinto oli aina amk.
Kertokaapa mikä viiraa leijonan päässä?
Ne jotka eivät suostuneet simputukseen ja mikromanagerointiin lähtivät lopulta pois. Henkisesti kiusattuina.
Vierailija kirjoitti:
Skorpparinaiset tuntuvat usein mieltyvän juurikin leijonamiehiin. Skorppari saattaa ollakin leijonalle tervettä seuraa kyseenalaistaessaan tämän paikan luomakunnan kruununa. Leijona kuitenkin usein ihastuu helpommin pehmeämpiin ja säyseämpiin merkkeihin.
Olen joskus katsonut naistenlehdistä horoskooppeja. Olen syntynyt 23.9. Joissakin lehdissä olen vaaka ja jossain neitsyt. Mistä tiedän kumpi oikeasti olen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpparinaiset tuntuvat usein mieltyvän juurikin leijonamiehiin. Skorppari saattaa ollakin leijonalle tervettä seuraa kyseenalaistaessaan tämän paikan luomakunnan kruununa. Leijona kuitenkin usein ihastuu helpommin pehmeämpiin ja säyseämpiin merkkeihin.
Eh....tätä ei kannata tehdä ikinä, jos ei sitten halua eroon siitä leijonasta.
Leijonat kasvaa usein vaikeissa olosuhteissa ja niille kehittyy jo nuorena ihan rautainen ja todellinen omanarvontunto. Sitä ei voi horjuuttaa, eikä se leijona kyseenalaista sitä ikinä, se vain lähtee pois tuollaisessa tilanteessa.
Leijona omanarvontunto ei tarkoita sitä, että muut on alempia, ja leijona on korkeammalla, vaan leijonien mielestä kaikki on arvokkaita, eikä kenenkään omanarvontuntoa saa laskea, tai yrittää kyseenalaistaa, ne ei hyväksy sitä, varsinkaan itseä kohtaan, koska ne on jo nuorina taistelleet itselleen rajun omanarvontunnon.
Onko siis parisuhteessa parempi, että planeetat on vastamerkeissä? Meillä minä olen aurinko jousimies, nouseva leijona, kuu oinas, mars vesimies ja venus skorpioni. Mies on aurinko skorpioni, nouseva jousimies, kuu leijona, mars skorpioni ja venus kauris. Miltä tämä kuulostaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus katsonut naistenlehdistä horoskooppeja. Olen syntynyt 23.9. Joissakin lehdissä olen vaaka ja jossain neitsyt. Mistä tiedän kumpi oikeasti olen?
Katsot jostakin minä kellonaikana ja päivänä se vaihtui tuona vuonna.
Itse käytän esim. astro.comia.
Tämän ketjun saattelemana olen alkanut pohtia minkälainen seksielämä neitsyeillä on? Ymmärtääkseni neitsyt on tarkka puhtaudesta ja siisteydestä. Onko kenelläkään kokemusta? Mielikuvissa neitsyet menettävät ne vähäisimmätkin halut jos kumppani haisee pahalle tai lakanat ovat rypyssä mutta onko todellisuus toista?
Meneekö teillä muuten miten elämässä, jotka uskotte näihin?
Kysyn uteliaisuudesta. Ei ole pakko vastata.
Vierailija kirjoitti:
Onko siis parisuhteessa parempi, että planeetat on vastamerkeissä? Meillä minä olen aurinko jousimies, nouseva leijona, kuu oinas, mars vesimies ja venus skorpioni. Mies on aurinko skorpioni, nouseva jousimies, kuu leijona, mars skorpioni ja venus kauris. Miltä tämä kuulostaa?
Vastamerkit luo harmoniaa, sellaista tiettyä yhteisymmärrystä, ne myös osuu sen toisen huoneisiin sopivasti, esim. nousuleijonalla osuu kuu vesimies sen parisuhteen huoneeseen sillä kuulla, niillä on yleensä myös tietty vetovoima toisiaan kohtaan.
Teillä menee kivasti samoihin merkkeihin nousuja, kuita ja aurinkoja, se varmasti tekee samanlaista näkökulmaa moniin asioihin. Ja esim. sun mars vastakkain miehen kuun kanssa, ennen kaikkea tuosta näkee noita samoja merkkejä, joka varmasti luo juuri samankaltaisia näkemyksiä asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies oinas, kuu-jousimies, merkurius-kalat, venus-oinas, mars-oinasnainen kaksoset, kuu-vaaka, merkurius-kaksoset, venus-härkä, mars-vaaka
?
Tuossa on monta klassisen yhteensopivuuden merkkiä, eli miehen aurinko on vastakkain naisen kuun kanssa, joka on aina hyvä juttu parisuhteissa.
Sitten vielä miehen venus vastakkain naisen kuun kanssa, naisen merkurius miehen kuun kanssa, marsit vastakkain (seksuaalinen yhteensopivuus varmasti hyvä).
Nuo on niin yhteensopivat kartat, vaikka nousut olisikin jotkut huonosti yhteensopivat, että tuo on melkein kohtaloa, tai sitten kahden samasta perheestä olevan kartat.
Kiitos vastauksesta. En tiedä miehen syntymäkellonaikaa, joten en tiedä nousevaa merkkiä. Itse olen nousu-Vaaka.
Emme ole samaa perhettä :) Kummallakin tahollaan lähes yhtä pitkät, 11-13v, suhteet takana, oltu yhtä pitkään, 2-3v, sinkkuina, vuosi sitten sattumalta kohdattiin ja oltu satunnaisessa seksisuhteessa. Ja todellakin, ensimmäisestä kerrasta asti se fyysisen vetovoiman määrä on ollut ihan käsittämätöntä!
Myöskin ainoa mies josta minulla on välillä fiilis, kuin hän lukisi ajatuksiani.
Pariskuntaa meistä tuskin tulee, kumpikin on niin vapaudenkaipuinen pitkien suhteiden jäljiltä, mutta toivon että yhteyksissä pysytään ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Kiitos vastauksesta. En tiedä miehen syntymäkellonaikaa, joten en tiedä nousevaa merkkiä. Itse olen nousu-Vaaka.
Emme ole samaa perhettä :) Kummallakin tahollaan lähes yhtä pitkät, 11-13v, suhteet takana, oltu yhtä pitkään, 2-3v, sinkkuina, vuosi sitten sattumalta kohdattiin ja oltu satunnaisessa seksisuhteessa. Ja todellakin, ensimmäisestä kerrasta asti se fyysisen vetovoiman määrä on ollut ihan käsittämätöntä!Myöskin ainoa mies josta minulla on välillä fiilis, kuin hän lukisi ajatuksiani.
Pariskuntaa meistä tuskin tulee, kumpikin on niin vapaudenkaipuinen pitkien suhteiden jäljiltä, mutta toivon että yhteyksissä pysytään ;)
Kuulostaa mukavalta, ehkä joskus tulevaisuudessa, jos haluatte parisuhdetta, niin päädytte yhteen, ainakin teillä voisi olla harmoninen ja upea parisuhde.
Tuo kuu/merkurius yhteys tekee juuri tuota tunnetta, että toinen osaa melkein lukea ajatukset. Teillä on niin monia hyviä yhteen sopivia asioita kartoilla, tuo fyysisyys, tunnetaso (kuu), ja sitten vielä merkurius.
Nousuvaakana sen miehen aurinko, venus ja vielä mars osuu sun seiskahuoneeseen, mikä on myös loistava juttu parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastamerkit luo harmoniaa, sellaista tiettyä yhteisymmärrystä, ne myös osuu sen toisen huoneisiin sopivasti, esim. nousuleijonalla osuu kuu vesimies sen parisuhteen huoneeseen sillä kuulla, niillä on yleensä myös tietty vetovoima toisiaan kohtaan.
Teillä menee kivasti samoihin merkkeihin nousuja, kuita ja aurinkoja, se varmasti tekee samanlaista näkökulmaa moniin asioihin. Ja esim. sun mars vastakkain miehen kuun kanssa, ennen kaikkea tuosta näkee noita samoja merkkejä, joka varmasti luo juuri samankaltaisia näkemyksiä asioihin.
Kiitos kun vastasit. Meillä tosiaan nuo merkit menee hauskasti ristiin sikin sokin. Molemmilla myös merkurius jousimiehessä. Ollaan ehkä paljoltikin samalla aaltopituudella ja monesti myös luetaan toistemme ajatuksia, mutta kyllä meiltä sähköä ja pientä särmääkin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsot jostakin minä kellonaikana ja päivänä se vaihtui tuona vuonna.
Itse käytän esim. astro.comia.
Ok. Mutsi ei muista mihin kellonaikaan synnyin.
Millainen minä sitten olen? Aurinko-vesimies, nousu-leijona, kuu-leijona, merkurius-vesimies, venus-kalat ja mars-skorpioni. Vesimiestä löytyy muista planeetoista vielä pari kappaletta lisää. Tunnistan kyllä itseni vesimiehen kuvauksesta täysin. :D
Mututuntumalta sopis melko hyvin? Kolme tuli-ilma paria. Mielelläni kuulen kyllä valistuneemman arvionkin.